ha ja als ik thuis kom van werk doe ik meteen mijn comfy-broek aan, die heb ik ook nogquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee niet veel nee. Ook geen andere broeken oh wacht 2 jogging broeken voor binnen. Ik wissel altijd als ik naar buiten ga. Ik heb geen kledingtic iig.oh en 1 korte voor de zomer ja.
Jah..werken dus eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja soury grappig. Testen?ik nieuwsgierig en komt er weer sneeuw aan. Zucht. Ik hoop morgen mooi weer want dan komen mijn ramen aan de voorkant en bij slecht weer doen ze dat niet.
Ja lekker he. En zo hou ik dan mijn kleding goed. Binnen en buiten kledingquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja als ik thuis kom van werk doe ik meteen mijn comfy-broek aan, die heb ik ook nogHeerlijk is dat.
Ohw haha ok. Ja is flink grijs. Ik besef me dat ik van de week echt mazzel had met de ramen dat de zon toen scheen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah..werken dus eigenlijkHet is hier wel erg grijs nu buiten trouwens. Idd net alsof er sneeuw aan zit te komen.
Je had écht mazzel! En ik sta nog steeds versteld dat het zo enorm snel is gegaan. Gelukkig ook maar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw haha ok. Ja is flink grijs. Ik besef me dat ik van de week echt mazzel had met de ramen dat de zon toen scheen.
Ik had altijd het idee dat mannen best veel spijkerbroeken in de kast hadden liggen.quote:
Ik heb er geen één.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat mannen best veel spijkerbroeken in de kast hadden liggen.
and we have a winnerquote:
Ja bizaro. Als de timmermannen vandaag klaar zijn mag ik mijn woonkamer al in orde maken en ze gaan vandaag ook al de wc en badkamer tegelen dus ik hoop eigenlijk dat ik voor het weekend een wc pot krijg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je had écht mazzel! En ik sta nog steeds versteld dat het zo enorm snel is gegaan. Gelukkig ook maar.
oh joh..dat gaat echt rap, de voortgang is nu echt te merken. Fijn johquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja bizaro. Als de timmermannen vandaag klaar zijn mag ik mijn woonkamer al in orde maken en ze gaan vandaag ook al de wc en badkamer tegelen dus ik hoop eigenlijk dat ik voor het weekend een wc pot krijg.
Of naaktquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Loop jij altijd in van die pantalons of hoe dat mag heten.
Ja echt fijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh joh..dat gaat echt rap, de voortgang is nu echt te merken. Fijn joh
Topquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja bizaro. Als de timmermannen vandaag klaar zijn mag ik mijn woonkamer al in orde maken en ze gaan vandaag ook al de wc en badkamer tegelen dus ik hoop eigenlijk dat ik voor het weekend een wc pot krijg.
Naar mijn werk wel. Thuis heb ik een gewne broek aan, lijkt een beetje op een werkbroek.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Loop jij altijd in van die pantalons of hoe dat mag heten.
T-shirt , boxer, witte sportsokken, conducteur petje en fluitje. En maar met de treintjes spelen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
T-shirt , boxer, witte sportsokken, conducteur petje en fluitje. En maar met de treintjes spelen.
Kusje voor SBE
Ik heb er een stuk of 3 en een stuk of 5 pantalons.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat mannen best veel spijkerbroeken in de kast hadden liggen.
Alles bijna klaar?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ja van die werkbroeken bestaan ook natuurlijk. Hoe kon ik dat vergeten terwijl ik ze heel de dag om me heen zie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar mijn werk wel. Thuis heb ik een gewne broek aan, lijkt een beetje op een werkbroek.
Lolquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
T-shirt , boxer, witte sportsokken, conducteur petje en fluitje. En maar met de treintjes spelen.
Kusje voor SBE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |