das wel een heel kleintje iddquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:11 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja hebben jullie gelezen over die nieuwe maantje dat om de aarde heen draait?
Héél klein wel. Heeft de naam 2020 CD3 ze hebben het vorige week ontdekt.
https://earthsky.org/spac(...)n-for-earth-2020-cd3
Hij is gewoon de hele nacht online geblevenquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:37 schreef ChocoFan het volgende:
Nieuw kree topic gevonden![]()
Goed leesvoer.
Die in R&P? Die was ik ook aan het lezenquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:37 schreef ChocoFan het volgende:
Nieuw kree topic gevonden![]()
Goed leesvoer.
Ja echt he. Kweet niet of ik nou meelij met hem moet hebben of nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij is gewoon de hele nacht online gebleven
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die in R&P? Die was ik ook aan het lezen
Dit is ook pas #1...er komt nog véél meerquote:
Ik ook niet. Zo zonde dit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he. Kweet niet of ik nou meelij met hem moet hebben of niet
Ja lol ik zit ga naar bladzij 4 zo en er is al een 5e. Hij riep al om sluiting, ik hoop dat dat niet gebeurt. En las net ook dat ie vaker met drank op rijd dus mijn sympathie is aan het verdwijnen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is ook pas #1...er komt nog véél meer
Er zijn al 6 delen in klb:quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is ook pas #1...er komt nog véél meer
En dan boos worden als hij daarop gewezen wordt. Ik heb er geen sympathie mee. Met te veel drank op rijden is fout. Punt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja lol ik zit ga naar bladzij 4 zo en er is al een 5e. Hij riep al om sluiting, ik hoop dat dat niet gebeurt. En las net ook dat ie vaker met drank op rijd dus mijn sympathie is aan het verdwijnen.
oh damn...die had ik niet eens gezien. ZES delenquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn al 6 delen in klb:
KLB / GVD op het politiebureau zitten#6
Ik meende idd al iets te herkennenquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn al 6 delen in klb:
KLB / GVD op het politiebureau zitten#6
Ja eens hoor. Maar dan doet ie zielig en dan vind ik het toch rot tot ik net dus las dat ie het vaker doet. Tja dan vraag je erom. En 6 topics ja. Ik heb volgens mij alleen de laatste 3 toen gelezen. Ik was wat laat met ontdekken en had geen zin om alles terug te lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dan boos worden als hij daarop gewezen wordt. Ik heb er geen sympathie mee. Met te veel drank op rijden is fout. Punt.
Ach..het is weer eens wat anders dan wéér zo'n sneue inceltopic. Man3quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja eens hoor. Maar dan doet ie zielig en dan vind ik het toch rot tot ik net dus las dat ie het vaker doet. Tja dan vraag je erom. En 6 topics ja. Ik heb volgens mij alleen de laatste 3 toen gelezen. Ik was wat laat met ontdekken en had geen zin om alles terug te lezen.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ach..het is weer eens wat anders dan wéér zo'n sneue inceltopic. Man3
Ik denk dat dat wel goed zit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat hij flink gestraft wordt.
Ikke 2. Heb je wel andere broeken nog?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:11 schreef Prisha het volgende:
Ik bedacht me net dat ik maar één spijkerbroek heb.
oh, jij twee? Ook niet zo heel erg veel dus. Ja ik heb andere broeken. Gewone broeken. Eigenlijk ook niet zoveel. Basis kleuren waar van alles op kan. Veel jurkjes en rokjes ook wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke 2. Heb je wel andere broeken nog?
Nee niet veel nee. Ook geen andere broeken oh wacht 2 jogging broeken voor binnen. Ik wissel altijd als ik naar buiten ga. Ik heb geen kledingtic iig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh, jij twee? Ook niet zo heel erg veel dus. Ja ik heb andere broeken. Gewone broeken. Eigenlijk ook niet zoveel. Basis kleuren waar van alles op kan. Veel jurkjes en rokjes ook wel.
edit: 3 winterbroeken en 1 spijkerbroek. Hmmm. Niet zo heel veel eigenlijk. Zwart, bruin, grijs en blauwe spijkerbroek. Nog wel andere broeken maar die zijn veel te groot.
Zomer broeken heb ik wat meer.
Ja soury grappig. Testen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:31 schreef Prisha het volgende:
Boeit eigenlijk niet. Dacht er ineens aan toen ik het bericht van Soury over die spijkerbroek las![]()
Ik moet verder met testen. Ik hoorde dat er sneeuw aankomt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |