Eens op vakantie gaan.quote:
Hoe kom je aan die foto van Haags z'n moeder?quote:
Het Huis ter Duin zal meerdere coureurs en crewleden huisvesten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waar lees je dat het over 110 man gaat?
Kunnen ze gewoon niet in Zandvoort vestigen? Dan hoeft dat nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het Huis ter Duin zal meerdere coureurs en crewleden huisvesten.
Fotootje crew.
[ afbeelding ]
Ja, mario is er nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Ow, in dat geval blijf ik nog even hangenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb wat paintideetjes voor die zure chufi, eens kijken of ik daar ban voor krijg
Nee ga niet met mijn dikke buik in het stadion zittenquote:
Ik lees nergens dat zij allemaal over het strand zullen gaan rijden..quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het Huis ter Duin zal meerdere coureurs en crewleden huisvesten.
Fotootje crew. deze crew zal geen 110 zijn maar het zijn geen 2 of drie auto's
[ afbeelding ]
Tollquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, in dat geval blijf ik nog even hangen
Gaat me er vooral om dat voor normale burgers dit niet mogelijk is maar als de prins en het grote geld van de F1 iets willen heel het strand mag worden omgeploegdquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat om max.2 autoritten op een dag hè.. Het is niet alsof ze de hele dag heen en weer gaan rijden over het strand..
Wat wil je dan doen? De F1 teams over een 1 baan weg laten gaan waar al 100.000 mensen overheen gaan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat me er vooral om dat voor normale burgers dit niet mogelijk is maar als de prins en het grote geld van de F1 iets willen heel het strand mag worden omgeploegd
Van mij hoeft het ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon niet in Zandvoort vestigen? Dan hoeft dat niet
Was in een of ander tv programma. De coureurs gaan per denkelijk heli en de crew over het strand.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee ga niet met mijn dikke buik in het stadion zitten
[..]
Ik lees nergens dat zij allemaal over het strand zullen gaan rijden..
Het gaat om een uitzondering met een specifiek doel en voor een beperkte duur.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat me er vooral om dat voor normale burgers dit niet mogelijk is maar als de prins en het grote geld van de F1 iets willen heel het strand mag worden omgeploegd
Ze gaan alleen over het strand als het echt nodig is..quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Was in een of ander tv programma. De coureurs gaan per denkelijk heli en de crew over het strand.
Is Zondag ook nog eens bij Lubach geweest geloof ik
Eens. Gedoe allemaal weer. Wordt toch wel vaker voor een festival een uitzondering gemaakt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat om een uitzondering met een specifiek doel en voor een beperkte duur.
Nee ze willen over het strand om verkeersdrukte te (ver)mijden en veiligheid is het excuusquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze gaan alleen over het strand als het echt nodig is..
Fixedquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon naar een circuit dat voor auto's is gemaakt gaan joh, niet voor op afstand bestuurbare autootjes.
Waarschijnlijk dan ook minder handig met spullen die ze mee moeten nemenquote:
Ik verbind u even door. Helaas is er niemand aanwezig, kunt u formulier 285b van de website volledig invullen en met benodigde documenten in drievoud binnen een werkdag opsturen. Dan krijgt u antwoord binnen 14 weken met mogelijkheid tot uitstelquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hmm even de gemeente bellen dan
Niet de telefoonnummers van het college hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik verbind u even door. Helaas is er niemand aanwezig, kunt u formulier 285b van de website volledig invullen en met benodigde documenten in drievoud binnen een werkdag opsturen. Dan krijgt u antwoord binnen 14 weken met mogelijkheid tot uitstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |