Die hitler donkey kong leverde me een weekend vakantie opquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey nog leuke paintjes voor ons?
Tof, ben je geweest?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die hitler donkey kong leverde me een weekend vakantie op
Mij ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-02-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
dat is wel veel heb je wel een tekening voor de winnaar van deze maand?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Stoute bois jullie!quote:
aparte tekeningquote:
Ik had het gelezen vanmiddag. Mensen zijn tegenwoordig overal tegenquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:33 schreef skysherrif het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-strand-rijden.html
genot
Hoezo, ik vind het niet raar dat mensen hier tegen zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het gelezen vanmiddag. Mensen zijn tegenwoordig overal tegen
mention haar dan ook niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als @:yvonne hem ziet krijg ik weer een ban
Voor of tegen. Mensen komen meer en meer in opstand tegen dingen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind het niet raar dat mensen hier tegen zijn.
Goede actie
Het gaat om max.2 autoritten op een dag hè.. Het is niet alsof ze de hele dag heen en weer gaan rijden over het strand..quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goede actie
Deze manquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb wat paintideetjes voor die zure chufi, eens kijken of ik daar ban voor krijg
Max 2 autoritten van 110 man..quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat om max.2 autoritten op een dag hè.. Het is niet alsof ze de hele dag heen en weer gaan rijden over het strand..
Ik probeer me altijd wel beetje te gedragen, maar na die ban heb ik gewoon schijt danquote:
Helloquote:
Ben niet uitgesproken voor of tegen, maar vind het gemak waarmee er voor dit soort dingen uitzonderingen gemaakt worden altijd wel wat apart. En vraag me ook af of het niet anders op te lossen is, dit lijkt me weer de makkelijkste optie:"Mja, rijd er dan mar ekkes door jongens...."quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goede actie
Post tetten, dat mag welquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik probeer me altijd wel beetje te gedragen, maar na die ban heb ik gewoon schijt dan
Geld he, dan mag je meerquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben niet uitgesproken voor of tegen, maar vind het gemak waarmee er voor dit soort dingen uitzonderingen gemaakt worden altijd wel wat apart. En vraag me ook af of het niet anders op te lossen is, dit lijkt me weer de makkelijkste optie:"Mja, rijd er dan mar ekkes door jongens...."
Nou ja, daar komt het in de praktijk nogal eens op neer ja.quote:
Da's gewoon goor man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |