Liefste panterquote:
Op dit moment sta ik anders onder water, hahaatjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij weer boven water opgedoken
Ik wil eigenlijk nog wel 10.000 stappen halen, maar is een beetje koud in mijn trainingsbroekquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben je een beetje gaan wandelen? ga je zo CL kijken?
lekker rondjes in huis lopenquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Liefste panter.
[..]
Op dit moment sta ik anders onder water, hahaatjes![]()
.
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel 10.000 stappen halen, maar is een beetje koud in mijn trainingsbroek.
Als ik thuis ben Maybe.
Hoe is het met SKYPIE?
Nou echt wel hoor dat bepaal jij nietquote:
Zeg het hem dud0rquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou echt wel hoor dat bepaal jij niet
Is patiënt 0quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
Stef Blok gaat Nederland besmetten
VVD-ministers die falen, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
Stef Blok gaat Nederland besmetten
Alle VVD'ers in quarantaine nu het liefstquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
VVD-ministers die falen, je verwacht het niet.
Had gekunt. Wou alleen dat rare koffietijd weghalen maar dat had aKboR zelf al gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had wat zullen we drinken oid als tt verwacht
Wat een langspeelplaat is het tochquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Had gekunt. Wou alleen dat rare koffietijd weghalen maar dat had aKboR zelf al gedaan
elke keer he.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een langspeelplaat is het toch
Wel een gezelligequote:Op woensdag 26 februari 2020 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een langspeelplaat is het toch
Die hitler donkey kong leverde me een weekend vakantie opquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey nog leuke paintjes voor ons?
Tof, ben je geweest?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die hitler donkey kong leverde me een weekend vakantie op
Mij ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die hitler donkey kong leverde me een weekend vakantie op
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-02-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |