SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Er hangt verdorie een poster boven 't topique!quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er hangt verdorie een poster boven 't topique!
Welles, maar je had het druk (voor onsquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Welles, maar je had het druk (voor ons![]()
)
Nu wel weer tijd? En was het wel leuk druk?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:21 schreef Sarabi het volgende:
Maandag naar een crematie, al de 2e deze maand....
Dankjewelquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewelmet beiden was ik niet close en ik ga meer on andere te steunen.
Maar toch, er zijn leukere dingen.
Ik was maandag op een heel kille uitvaart waar bijna niemand keek alsof ze verdriet hadden en het was heel druk. Alleen haar man en bonus dochter lagen in stukjes gebroken hart.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:27 schreef Aure het volgende:
Nou, zeker Sarabi. Ik word er toch altijd wel emo van.
Daar zou ik dan ook wel wat droef van worden....quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was maandag op een heel kille uitvaart waar bijna niemand keek alsof ze verdriet hadden en het was heel druk. Alleen haar man en bonus dochter lagen in stukjes gebroken hart.
Ja, dat werd ik ook, want het was en heel plots en een ontzettend lieve vrouwquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:32 schreef Candaasje het volgende:
Daar zou ik dan ook wel wat droef van worden....
Wat verdrietigquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was maandag op een heel kille uitvaart waar bijna niemand keek alsof ze verdriet hadden en het was heel druk. Alleen haar man en bonus dochter lagen in stukjes gebroken hart.
De ergste periode in mijn leven.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeker
Ik heb van half 2015 tot half 2016 echt een rottijd gehad. De ene na de andere ging. Van mijn vader tot directe familie, tot kennissen tot huisdieren. Was echt heel naar...
Dat is verdrietig. Ook al had ik nauwelijks een band met iemand, ik huil zo mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook om verdrietig van te worden....quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schouder eigenlijk?quote:
Die wil nog niet zo best helaas.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schouder eigenlijk?
Wat naar toch dat t zo lang duurt Whisquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die wil nog niet zo best helaas.
Problemen met slapen (nog steeds). En overdag ook pijnscheuten.
Wat vervelend! Ik was er al bang voor, laatste keer klonk het al niet zo geweldig met de revalidatie. Ben je er ook door beperkt in wat je kan doen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar de dokter? Want dit duurt toch veel te lang?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |