dat komt wel goed denk ik hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 10:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Typisch Japans sprookje en vrij afwijkend van andere Ghibli films. Zeker niet voor iedereen geschikt
Amen...quote:Op zondag 1 maart 2020 09:40 schreef Monolith het volgende:
De posts van Aether zijn dan ook met afstand de meest waardevolle toevoeging aan dit hele forum.
Basic is HD, Standard is Full HD, en of je dat ziet ligt aan je ogen maar ik zie dat verschil duidelijk. Op een normale iPhone 7 zie je dat verschil niet want de hoogte van de resolutie is 750, 30 pixels meer dan HD (720p).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor een nieuw abonnement op Netflix, zie je het verschil qua beeldkwaliteit tussen basic en Standard (dus HD) op een iPhone 7?
De details zijn gruwelijk. Arm kind.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb nu 10 minuten gekeken...hartverscheurend. Die verpleegster heeft ook een trauma voor de rest van haar leven. Wil nieteens weten wat de rest van de serie gaat brengen.....
edit: ohhwoww uit een rapport: traumatic extractions (.....)not consistent with a typical tooth extrections done bye a dentist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:40 schreef Monolith het volgende:
De posts van Aether zijn dan ook met afstand de meest waardevolle toevoeging aan dit hele forum.
Bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Basic is HD, Standard is Full HD, en of je dat ziet ligt aan je ogen maar ik zie dat verschil duidelijk. Op een normale iPhone 7 zie je dat verschil niet want de hoogte van de resolutie is 750, 30 pixels meer dan HD (720p).
Maar je wilt toch niet echt films op een telefoon gaan kijken?
Dat wordt alleen maar ergerquote:Op zondag 1 maart 2020 19:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nu eerste aflevering gezien van The Trials of Gabriel Fernandez. Kan wel janken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en gisteravond Turn up Charlie, gruwelijk slecht, echt waar. Maar niet afgezet want Idris Elba. Ik had het wel gewoon moeten afzetten![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 1 maart 2020 09:40 schreef Monolith het volgende:
Globaal gelezen waar het over ging.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nu eerste aflevering gezien van The Trials of Gabriel Fernandez. Kan wel janken
Dit is mij een jaar of 7 geleden weleens door iemand aangeraden. Nooit van gekomen om te kijken maar nu dus eindelijk mijn kans.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spirited Away was wel een vaag filmpje, wel een leuke sfeer.
Vaag filmpje? Meesterwerk!quote:Op maandag 2 maart 2020 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spirited Away was wel een vaag filmpje, wel een leuke sfeer.
Had er wel meer van verwacht na alle lovende kritieken eigenlijk.quote:
İn principe is het een Alice in wonderland verhaal in de kern/verhaal heel simpel maar de uitwerking heel rijk in detail van het wereldjequote:Op maandag 2 maart 2020 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had er wel meer van verwacht na alle lovende kritieken eigenlijk.
De animatie was wel fantastisch hoor, maar het verhaal viel wat tegen.
Natuurlijk vloeken in de kerk, maar ik vind de high-fantasy films qua verhaal de mindere Ghibli films.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
İn principe is het een Alice in wonderland verhaal in de kern/verhaal heel simpel maar de uitwerking heel rijk in detail van het wereldje
İk heb weinig Ghibli films gezien. Dit is ook voor mij de kans om ze allemaal te zien. İk denk dat ik begin met de oudste films.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Natuurlijk vloeken in de kerk, maar ik vind de high-fantasy films qua verhaal de mindere Ghibli films.
quote:
Spirited Away heeft zoveel culturele referenties dat het best wel verwarrend is voor de niet-Japankenner. Er gebeurd ook echt veel.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had er wel meer van verwacht na alle lovende kritieken eigenlijk.
De animatie was wel fantastisch hoor, maar het verhaal viel wat tegen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 08:11 schreef Aurelius het volgende:
Narcos Mexico S2 afgekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga zo aan de laatste aflevering beginnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
De details zijn gruwelijk. Arm kind.
Ik ben bij de laatste aflevering. Echt het kijken waard ! Maar je wordt er wel echt verdrietig van.
Ookal zal je geen kind hebben dan grijpt dit je aanquote:Op maandag 2 maart 2020 09:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Globaal gelezen waar het over ging.
Ik heb zelf (o.a) een zoon van 6 en ik betwijfel of mijn moederhart dit aankan.
Dat snap ik.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal zal je geen kind hebben dan grijpt dit je aan
Ieder zijn ding hč. Zoveel sitcoms die ik geen reet aan vind en anderen mee weglopen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
ik lees en hoor overal goede kritieken over Sex Education. Nu heb ik er een drietal afleveringen van gezien maar echt hoogstaande humor kan ik het niet vinden
True!quote:Op maandag 2 maart 2020 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wow, wat hakt 'Gevoel voor tumor' erin zeg. Wat is het een fantastische serie. Maar vooral het acteerwerk van iedereen, het bezorgd me zoveel kippenvel en tranen.
Sex Edication valt imo ook niet echt in de categorie Comedy. Eerder vermakelijke tienerserie. Ook al ben ik ondertussen een ouwe zak vind ik het wel leuk vermaak hoor...quote:Op maandag 2 maart 2020 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
ik lees en hoor overal goede kritieken over Sex Education. Nu heb ik er een drietal afleveringen van gezien maar echt hoogstaande humor kan ik het niet vinden
Hahaha nja als het niet Idris geweest was had ik hem afgezet denk ik. Het was slecht maar wel schattig slecht of zo.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal zal je geen kind hebben dan grijpt dit je aan
@:oh-oh, ik vond Turn up Charlie juist leukGa het zo nog een keer kijken denk ik, even iets luchtigs tussendoor
Hm ja. Maar je ziet vaker dezelfde acteurs in Vlaamse series. Vind ik op zich niet zo heel erg, ik vind de meesten erg goed spelen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:49 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
True!
Enige 'jammere' is dat in elke Belgische serie Dirk Van Dijck zit...
Idris is sowiesoquote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha nja als het niet Idris geweest was had ik hem afgezet denk ik. Het was slecht maar wel schattig slecht of zo.
https://www.forbes.com/si(...)te-and-first-images/quote:Op maandag 2 maart 2020 21:49 schreef Slayage het volgende:
Een altered carbon anime zie ik binnenkort
Gisteren afgekeken, maar ik vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Had er na alle reacties iets meer van verwacht.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Weer een crime documentary?? Ik moet die over Aaron Hernandez nog zien
Ik vind t van veel betere kwaliteitdan de gemiddelde comedy/sitcom serie. Die vind ik vaak zo flauw. Zeker de openhartigheid waarmee zaken besproken worden in Sex Education. Beetje de real versie van Big Mouth, al is die wel platter.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
wat vond je tegenvallen aan de docu?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Gisteren afgekeken, maar ik vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Had er na alle reacties iets meer van verwacht.
Alle 4 bekeken. Lekkere wegkijkfilms zonder al te veel te hoeven na te denken.quote:
1 aflevering gezien (Malta). Mij te veel geproduceerd. Te Amerikaans en met teveel budget en te weinig echt koken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
"Restaurants on the Edge" nu aan het kijken, nu heb ik trek
Oh maar dat had ik al ingecalculeerdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
1 aflevering gezien (Malta). Mij te veel geproduceerd. Te Amerikaans en met teveel budget en te weinig echt koken.
Vond eigenlijk alleen de laatste aflevering redelijk interessant. De eerste twee afleveringen ging het toch vooral om het wegzetten van de persoon Hernandez, en om nou te zeggen dat het, buiten het feit dat hij een footballprof was, een heel interessante persoonlijkheid was, dat ook niet echt... Laatste aflevering was dikke prima, maar de persoon Hernandez boeide me eigenlijk vrij weinig.quote:
Ik was toen ik het keek vooral ook verbaasd dat ik nog nooit over deze case had gehoord. Niet op ID (toen ik nog tv-zenders had), niet bij Dr Phil en ook nooit op YouTube iets voorbij van zien komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vond eigenlijk alleen de laatste aflevering redelijk interessant. De eerste twee afleveringen ging het toch vooral om het wegzetten van de persoon Hernandez, en om nou te zeggen dat het, buiten het feit dat hij een footballprof was, een heel interessante persoonlijkheid was, dat ook niet echt... Laatste aflevering was dikke prima, maar de persoon Hernandez boeide me eigenlijk vrij weinig.
Ik hou ook enorm van dit genre. Ik heb echt gesmuld van met name The Staircase en Making a Murderer.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was toen ik het keek vooral ook verbaasd dat ik nog nooit over deze case had gehoord. Niet op ID (toen ik nog tv-zenders had), niet bij Dr Phil en ook nooit op YouTube iets voorbij van zien komen.
Op YT kijk ik echt veel van die docu's nl
Als je eenmaal begint op YT, blijf je vanzelf suggesties krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik hou ook enorm van dit genre. Ik heb echt gesmuld van met name The Staircase en Making a Murderer.
Zelf had ik hier ook nog nooit van gehoord. Mocht je wat tips van YT docu's hebben, dan hou ik me aanbevolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hč. Geweldige seriequote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:39 schreef TLC het volgende:
Ben toch n beetje verslaafd aan Archer, wat een geweldige serie![]()
![]()
en iets van 110 afleveringen of zo, dus ik kan nog vooruit
De rots scenequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:59 schreef iBenny het volgende:
Gister Midsommar gezien, op aanbevelen van verschillende "Deze films staan op Netflix"-lijstjes.
Ondanks dat het wat langdradig was, wel een toffe, bizarre en nogal felle film
Daarbuiten was het niet heel interessant. Ja dat die vriend een ontzettende klootzak was.quote:
Oh speelt zij daar in!? Ze is sowieso de leukste fanning. Zag laatst die " arthouse" film met haar waarin ze een poolae migrant in Engeland speelt en deelneemt aan een talent show met een alcoholistische opera zanger als managerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:38 schreef Fok-it het volgende:
All the bright placescute filmpje
Elle Fanning
"No it is not strange, This is our culture"quote:
Het is een slow burner inderdaad, dus je moet wel ff geduld hebben maar damn wat vond ik deze film weird / eng / ongemakkelijk, maar ook prachtige cinematografiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:59 schreef iBenny het volgende:
Gister Midsommar gezien, op aanbevelen van verschillende "Deze films staan op Netflix"-lijstjes.
Ondanks dat het wat langdradig was, wel een toffe, bizarre en nogal felle film
Ja die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oh speelt zij daar in!? Ze is sowieso de leukste fanning. Zag laatst die " arthouse" film met haar waarin ze een poolae migrant in Engeland speelt en deelneemt aan een talent show met een alcoholistische opera zanger als manager
Klopt ja Violet nog wat ze heeft een catchy naam. Ginger en rosa heb ik gemist helaas.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht dat is niet Ginger & Rosa, Teen Spirit
Ja in deze Netflix film heet ze ook Violet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
Klopt ja Violet nog wat ze heeft een catchy naam. Ginger en rosa heb ik gemist helaas.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja in deze Netflix film heet ze ook Violet.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi hč. Geweldige serie![]()
Ik ben er helaas allang doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
ah ik dacht dat je het over de docu had van gabriel fernandez. Ik vond de docu over hernandez trouwens wel goed voor zover ik me kan herinneren. Kende de zaak al maar wist juist nog weinig over hem, dus voor mij wel interessant juist deze benadering.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vond eigenlijk alleen de laatste aflevering redelijk interessant. De eerste twee afleveringen ging het toch vooral om het wegzetten van de persoon Hernandez, en om nou te zeggen dat het, buiten het feit dat hij een footballprof was, een heel interessante persoonlijkheid was, dat ook niet echt... Laatste aflevering was dikke prima, maar de persoon Hernandez boeide me eigenlijk vrij weinig.
Ja. Wtfquote:
Zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is een slow burner inderdaad, dus je moet wel ff geduld hebben maar damn wat vond ik deze film weird / eng / ongemakkelijk, maar ook prachtige cinematografie
Echt geniaal. 95% van de films kun je tegenwoordig praktisch al invullen, dit was echt zo'n 'wut' momentjequote:Op woensdag 4 maart 2020 08:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Wtf
[..]
Zeker. Het had ook wel gewoon een goed verhaal. Niet zo'n typisch slap bij elkaar geraapt horrorzooitje
Ari Aster, meester van de moderne horrorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is een slow burner inderdaad, dus je moet wel ff geduld hebben maar damn wat vond ik deze film weird / eng / ongemakkelijk, maar ook prachtige cinematografie
Die heb ik gemist afgelopen jaarquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:07 schreef Ang3l het volgende:
(al mag de remake van Suspiria door Guadagnino er ook bij)
Die staat dan weer op Amazon Primequote:Op woensdag 4 maart 2020 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ari Aster, meester van de moderne horror
(al mag de remake van Suspiria door Guadagnino er ook bij)
Netflix heeft hier totaal geen zeggenschap over, is een door The CW gemaakte serie.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk al een tijdje Legens of Tomorrow.
Net met seizoen 2 begonnen, waarin de JSA uit 1942 voorkomt.
Wel jammer dat ze er, op zijn Netflix', voor gekozen hebben om dit zo divers en inclusief mogelijk te maken. Dit breekt toch wel met de rest van de serie. Ik snap dat ze niet de originele JSA leden gebruiken (Batman, Superman, Wonder Woman, Green Lantern, Flash) omdat die geen logische band hebben met die karakters zoals ze al bestaan in het universum van de serie. Toch, jammer dat ze dan voor een zwarte Midnite zijn gegaan, voor Stargirl, en random Vixen erin.
Hoe vond je het laatste seizoen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:05 schreef Ang3l het volgende:
The Good Place gisteren afgerond.
Aww, die laatste aflevering was dna toch wel weer mooi![]()
Ik vond die nieuwe mensen extreem vervelend. Wat ook de bedoeling was, maar echt TE vervelend om naar te kijken. Zat op een gegeven moment ect naar t einde te verlangen, waarvan ik gehoord had dat t heel mooi was. En dat was ook zo.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Castlevania – S03 2017 12 - Netflix Original | Actie, Anime, Duister, Horror
Een vampierjager probeert een belegerde stad te redden van bovennatuurlijke beesten die door Dracula zelf worden geleid. Gebaseerd op de klassieke videogames.
Kleine Bheem: Kleurenfestival – Collectie 1 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Van bijzondere toneelvoorstellingen tot het strooien van kleurpoeder met vrienden, beleef het speciale Holi-lentefestival met baby Bheem.
Lil Peep: Everybody’s Everything – 2019 16 1:55 uur | Biografie
Dit intieme portret toont de opkomst van artiest Lil Peep. Zijn originele muziek trok een massale schare fans en werd uiteindelijk bepalend voor zijn leven.
Mission: Impossible - Fallout – 2018 12 2:27 uur | Actie, Thriller
Ethan Hunt en zijn team moeten na een mislukte missie samenwerken met de CIA om de wereld te behoeden voor een nucleaire ramp.
Taylor Tomlinson: Quarter-Life Crisis – 2020 AL - Netflix Original | Standup-comedy
Ze is midden 20 — en heeft het gehad. Te oud voor feestjes, te jong voor 'huisje, boompje, beestje', stort comedian Taylor Tomlinson zich op de keuzes in haar leven.
Velvet – S04 2014 12 | Drama, Romantisch
In het Spanje van de jaren vijftig worden de erfgenaam van een modehuis en een mooie naaister verliefd, ondanks de bezwaren van zijn familie.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Helemaal eens. Ik zat het ook uit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die nieuwe mensen extreem vervelend. Wat ook de bedoeling was, maar echt TE vervelend om naar te kijken. Zat op een gegeven moment ect naar t einde te verlangen, waarvan ik gehoord had dat t heel mooi was. En dat was ook zo.
twitter:getFANDOM twitterde op donderdag 05-03-2020 om 00:32:08'Lucifer' star Tom Ellis has reportedly finalized his contract to appear in the sixth and potentially final season of the Netflix series(via @TVLine | https://t.co/rqfUwFmdBQ) https://t.co/sjbJ7OdgZb reageer retweet
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:22 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Netflix heeft hier totaal geen zeggenschap over, is een door The CW gemaakte serie.
Wanneer komt die uit?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
Ozark, maar weer eens bekijken voor het nieuwe seizoen begint
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adrift – [Hong Kong/IJsland/VS] 2018 12 1:36 uur | Actie, Avontuur, Duister
Als de zeilboot van een jong koppel in een orkaan terechtkomt, wordt hun zeilavontuur al snel een gevecht op leven en dood. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
El silencio de la ciudad blanca – [Spanje] 2020 16 1:50 uur - Netflix Original | Misdaad
Een rechercheur keert terug naar Vitoria-Gasteiz om moorden op te lossen die werden gepleegd in de stijl van een seriemoordenaar die bijna vrijkomt.
Guilty – [India] 2020 16 1:59 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Wanneer een rokkenjager op de universiteit wordt beschuldigd van verkrachting door een studente die niet zo populair is, gaat zijn vriendin op zoek naar de waarheid.
Jonas – [Frankrijk] 2019 1:22 uur - Netflix Original | Drama
Jonas wordt door een turbulent verleden achtervolgd. Hij denkt terug aan de relatie die hij als tiener had met de impulsieve, getikte, maar onweerstaanbare Nathan.
Miles Davis: Birth of the Cool – [VS] 2019 9 1:55 uur | Biografie, Intellectueel
Ontdek in deze documentaire het ware verhaal van jazzlegende Miles Davis, met nooit eerder vertoonde beelden en interviews met beroemdheden.
Paradise PD – [VS] Deel 2 2018 16 - Netflix Original | Comedy
Een gedreven jonge agent sluit zich aan bij het chaotische landelijke politiekorps dat zijn vader leidt. Ze stuntelen, ruziėn en snuiven hun weg door een grote drugszaak.
Protector, The – [Turkije] S03 2018 16 - Netflix Original | Fantasy, Romantisch, Thriller
Een jongeman in het huidige Istanbul ontdekt dat hij bij een eeuwenoud geheim genootschap hoort. Hij gaat op een missie om de stad te redden van een onsterfelijke vijand.
Room – [Canada] 2015 12 1:57 uur | Drama
Een jonge vrouw wordt ontvoerd, vastgehouden in een kleine ruimte en verkracht. Vijf jaar na de geboorte van haar zoontje probeert ze te ontsnappen.
Spenser Confidential – [VS] 2020 16 1:51 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Thriller
Spenser, een ex-agent en ex-gevangene, werkt samen met beginnend vechter Hawk om een sinister complot rond de dood van twee politieagenten in Boston te ontrafelen.
Ugly Delicious – [VS] S02 2018 12 - Netflix Original | Documentaire, Offbeat
De beste aroma's zonder fratsen. Sterren-chef David Chang neemt zijn vrienden mee op een smaakmakende, cultuuroverschrijdende jacht naar 's werelds lekkerste eten.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Akelige film wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |