ik ga zo aan de laatste aflevering beginnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
De details zijn gruwelijk. Arm kind.
Ik ben bij de laatste aflevering. Echt het kijken waard ! Maar je wordt er wel echt verdrietig van.
Ookal zal je geen kind hebben dan grijpt dit je aanquote:Op maandag 2 maart 2020 09:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Globaal gelezen waar het over ging.
Ik heb zelf (o.a) een zoon van 6 en ik betwijfel of mijn moederhart dit aankan.
Dat snap ik.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal zal je geen kind hebben dan grijpt dit je aan
Ieder zijn ding hè. Zoveel sitcoms die ik geen reet aan vind en anderen mee weglopen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
ik lees en hoor overal goede kritieken over Sex Education. Nu heb ik er een drietal afleveringen van gezien maar echt hoogstaande humor kan ik het niet vinden
True!quote:Op maandag 2 maart 2020 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wow, wat hakt 'Gevoel voor tumor' erin zeg. Wat is het een fantastische serie. Maar vooral het acteerwerk van iedereen, het bezorgd me zoveel kippenvel en tranen.
Sex Edication valt imo ook niet echt in de categorie Comedy. Eerder vermakelijke tienerserie. Ook al ben ik ondertussen een ouwe zak vind ik het wel leuk vermaak hoor...quote:Op maandag 2 maart 2020 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
ik lees en hoor overal goede kritieken over Sex Education. Nu heb ik er een drietal afleveringen van gezien maar echt hoogstaande humor kan ik het niet vinden
Hahaha nja als het niet Idris geweest was had ik hem afgezet denk ik. Het was slecht maar wel schattig slecht of zo.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal zal je geen kind hebben dan grijpt dit je aan
@:oh-oh, ik vond Turn up Charlie juist leukGa het zo nog een keer kijken denk ik, even iets luchtigs tussendoor
Hm ja. Maar je ziet vaker dezelfde acteurs in Vlaamse series. Vind ik op zich niet zo heel erg, ik vind de meesten erg goed spelen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:49 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
True!
Enige 'jammere' is dat in elke Belgische serie Dirk Van Dijck zit...
Idris is sowiesoquote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha nja als het niet Idris geweest was had ik hem afgezet denk ik. Het was slecht maar wel schattig slecht of zo.
https://www.forbes.com/si(...)te-and-first-images/quote:Op maandag 2 maart 2020 21:49 schreef Slayage het volgende:
Een altered carbon anime zie ik binnenkort
Gisteren afgekeken, maar ik vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Had er na alle reacties iets meer van verwacht.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Weer een crime documentary?? Ik moet die over Aaron Hernandez nog zien
Ik vind t van veel betere kwaliteitdan de gemiddelde comedy/sitcom serie. Die vind ik vaak zo flauw. Zeker de openhartigheid waarmee zaken besproken worden in Sex Education. Beetje de real versie van Big Mouth, al is die wel platter.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
wat vond je tegenvallen aan de docu?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Gisteren afgekeken, maar ik vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Had er na alle reacties iets meer van verwacht.
Alle 4 bekeken. Lekkere wegkijkfilms zonder al te veel te hoeven na te denken.quote:
1 aflevering gezien (Malta). Mij te veel geproduceerd. Te Amerikaans en met teveel budget en te weinig echt koken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
"Restaurants on the Edge" nu aan het kijken, nu heb ik trek
Oh maar dat had ik al ingecalculeerdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
1 aflevering gezien (Malta). Mij te veel geproduceerd. Te Amerikaans en met teveel budget en te weinig echt koken.
Vond eigenlijk alleen de laatste aflevering redelijk interessant. De eerste twee afleveringen ging het toch vooral om het wegzetten van de persoon Hernandez, en om nou te zeggen dat het, buiten het feit dat hij een footballprof was, een heel interessante persoonlijkheid was, dat ook niet echt... Laatste aflevering was dikke prima, maar de persoon Hernandez boeide me eigenlijk vrij weinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |