Is goed. Je weet toch niet waar ik woon.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kom ik zondagavond wel ff langs
Lolquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je mij mooi tips geven hoe ik het beste ama kan benaderen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed. Je weet toch niet waar ik woon.
Van achteren zodat ze je niet ziet aankomenquote:
Moet toch aan hele andere dingen denken bij dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
Van achteren zodat ze je niet ziet aankomen
Ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet toch aan hele andere dingen denken bij dit.
Moet je ff dm sturen of appenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed. Je weet toch niet waar ik woon.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet toch aan hele andere dingen denken bij dit.
Viespeukquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nummer ook allang niet meer.
Zie dmquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nummer ook allang niet meer.
Zo gek is dat toch niet? Kunnen we naar dat dierenpark in Emmen. Heb daar altijd al eens naartoe gewildquote:
Dierentuin hier is kut man.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Kunnen we naar dat dierenpark in Emmen. Heb daar altijd al eens naartoe gewild
Mee uit eten nemen is beter dan de dierentuinquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Dat zijn wel van die dingen waarom ik wel zou willen daten enz zodat ik uiteindelijk iemand heb om mee te nemen naar dit soort dingen. En om gewoon altijd te kunnen knuffelen enz.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mee uit eten nemen is beter dan de dierentuin
Amateurquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Slaan we het date gedeelte toch gewoon over
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]Is goed, stuur nu je vriendin even een berichtje.
Of ze ook mee wil? Lijkt me leukquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]Is goed, stuur nu je vriendin even een berichtje.
Eensquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel zo netjes toch om eerst even aan haar te vragen.
Kunnen we over onderhandelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets? Kan het in natura?
Lijkt me wel leuk om weer eens heen te gaan dus misschien helemaal geen gek idee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee naar de dierentuin hoor. Al snap ik dat dat niet hetzelfde is
Alle dierentuinen of die in Emmen specifiek?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om weer eens heen te gaan dus misschien helemaal geen gek idee.
Snap ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel liever met iemand anders gaan, niet om jou TaMieke, maar dat gaat niet.
Ik vind Emmen niet de volle prijs waard, alleen leuk als je korting hebt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alle dierentuinen of die in Emmen specifiek?
Die in Emmen is wel duur
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel liever met iemand anders gaan, niet om jou TaMieke, maar dat gaat niet.
Dit gaat natuurlijk niemand gelovenquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou die iemand ben jij niet hoor.
Ouwehandsquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer was ik in Rhenen. Hoe heet die nog maar weer?![]()
Was met FOK!.
Is ook een leuke dierentuin. Heb daar nog een abonnement gehadquote:
Begin jij maar. Wat is Ama en haar adres jou waardquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij deze open ik de onderhandelingen
Dat is Duitsland tochquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil nog eens naar Gaia zoo. En panda's dus.
Mijn pokemonkaarten collectie twv tenminste 100 euroquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Begin jij maar. Wat is Ama en haar adres jou waard
Ik trakteer. Dat is dan wel vet cheap toch? Je hoeft zelfs geen boterhammetje mee te nemen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Weet nog niet zo goed naar welke ik dan wil eigenlijk maar niet Emmen. Behalve als ik als Emmenaar vet cheap naar binnen kan, misschien moet ik maar eens gebruik maken van die actie als het weer is.
Ik niet, maar kan wel gewoon een entree fee betalenquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:22 schreef dud0r het volgende:
Ik kan korting krijgen op Emmen en op Amersfoort
Dan verkoop ze maar eerst zelf voor 100 euro. het geld wil ik wel hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn pokemonkaarten collectie twv tenminste 100 euro
Wat? nee. Landgraaf,quote:
Dat is wel redelijk Duitsland jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan verkoop ze maar eerst zelf voor 100 euro. het geld wil ik wel hebben
[..]
Wat? nee. Landgraaf,
Maar goed, voor jullie zal dat wel Duitsland zijn ja
Emmenaar... Ben jij dat?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik trakteer. Dat is dan wel vet cheap toch? Je hoeft zelfs geen boterhammetje mee te nemen.
Gewoon even gezellig bijkletsen
Netjes hoor.quote:vorig jaar draaide het park 8 miljoen euro verlies.
Wat? Ik heb net salaris gekregen dus ik heb geld genoeg voor twee tickets en een hapje etenquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmenaar... Ben jij dat?Nope.. Dus kom je niet naar binnen met die actie.
Zullen we het samen verkopen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan verkoop ze maar eerst zelf voor 100 euro. het geld wil ik wel hebben
[..]
Wat? nee. Landgraaf,
Maar goed, voor jullie zal dat wel Duitsland zijn ja
Ooh omdat je het over cheap had.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat? Ik heb net salaris gekregen dus ik heb geld genoeg voor twee tickets en een hapje eten
Voor jou is het dan cheap jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh omdat je het over cheap had.
Leek mij wel leuk en gezellig om samen op een kleedje de kaarten te verkopen tijdens Koningsdag. Hebben we gelijk een dagje gezellig samenquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet ik komen kijken hoe je ze op marktplaats zet?
Watquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
veeeeeer zoomers laaaaank
bin iech verleef gewees op diech
noe is dat eind'lik veurbei
en loap 'ch mit diech oan mien zij
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leek mij wel leuk en gezellig om samen op een kleedje de kaarten te verkopen tijdens Koningsdag. Hebben we gelijk een dagje gezellig samen
30 februariquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Als het dit weekend niet lukt dan vraag ik wel een dag vrij ergens
Hald mich ens vas en dan luetse mich pasquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
veeeeeer zoomers laaaaank
bin iech verleef gewees op diech
noe is dat eind'lik veurbei
en loap 'ch mit diech oan mien zij
Godverquote:
dit is toch gein limburgs of waal?quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:08 schreef TaMieke het volgende:
't kump good,
wievuul daag 't mich auk kos
Volges Neet oet Lottum wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dit is toch gein limburgs of waal?
klopquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volges Neet oet Lottum wel.
Maar aan dien dialect te zeen, zitse hiel get zuideliker
Neej. Ik koam neet in Mestjreeg. Nog neet us in Venloquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
klop
nog vasteloavend gevierd in mestjreeg afgeloape daag?
Dat is afgesprokenquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]Als het mooi weer is en ik vrij heb kom ik wel met jou op een kleedje zitten.
Moet jij wel een plekje reserveren voor ons.
Oooohquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedoel je 30 maart? Aangezien 30 februari niet bestaat vriendin
Ja ik ook hoor, heb net gegeten en weeg toch zeker weer 60 kilo.quote:
Met knoflooksaus?quote:
Ja zoveel dat ik de komende dagen beter iedereen kan ontlopen.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
is er iets smeriger dan knoflooksaus?
Rare man ben jij. Net als @I met zijn aardappelhaat.quote:
KOMT DANquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Rare man ben jij. Net als @:I met zijn aardappelhaat.
alweer, wat ga jij er vroeg in steedsquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee kan niet.. moet straks slapen.
Ja want wekker om 08:00.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alweer, wat ga jij er vroeg in steeds
Ja hier ook.. maar drink zoveel koffie dat ik maar 5 uurtjes nodig heb.quote:
Ja gewoon de standaard dingen die ik doordeweeks nu doe.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hier ook.. maar drink zoveel koffie dat ik maar 5 uurtjes nodig heb.
Plannen voor morgen?
eten?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gewoon de standaard dingen die ik doordeweeks nu doe.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoveel dat ik de komende dagen beter iedereen kan ontlopen.
En een beetje rauwe andijvie erbijquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je shoarma moet verdrinken in knoflooksaus.
Wat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
En een beetje rauwe andijvie erbij
Pita of een half stokbrood open snijden, goed insmeren met knoflooksaus, rauwe andijvie erin in, kip/kalkoen shoarma erop, meer knoflooksaus.quote:
Gelukkig is het bijna weekend.quote:
Dat noemen we hier gewoon ViesDikquote:
Jij hebt toch altijd weekend vriendinquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
YeahMaar vandaag was niet vervelend ofzo hoor.
Beetje lief zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat noemen we hier gewoon ViesDik
quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd weekend vriendin
Ik ben altijd lief, maar helaas is de waarheid dat niet altijdquote:
Okequote:Op donderdag 27 februari 2020 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd weekend vriendin
Vind ik niet kunnen ditquote:
@haags_verdrietje iemand roept jequote:
Ziek thuis terwijl ik wil gaan werken, maar kan niet eens pratenquote:
Oh shit ben je je stem kwijt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ziek thuis terwijl ik wil gaan werken, maar kan niet eens praten![]()
Voor de rest gaat het serieus wel oké eigenlijk
Met pijn en moeite komt er nog een beetje geluid uitquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:07 schreef Amarantha het volgende:
Oh shit ben je je stem kwijt?En dat laatste is fijn..
Lijkt me gek.. Heb dat nog nooit gehad. Beterschap trouwens!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Met pijn en moeite komt er nog een beetje geluid uit
Ik eigenlijk ook nog nooit, heel raar gevoel is dat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me gek.. Heb dat nog nooit gehad. Beterschap trouwens!
Op het feit na dat ik fucking al 3 weken verkouden ben gaat het verder wel prima.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nog nooit, heel raar gevoel is dat.
Dankje![]()
En hoe is het met jou?
Kut is dat hčquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op het feit na dat ik fucking al 3 weken verkouden ben gaat het verder wel prima.En nu is verkouden geen wereldramp verder maar het is wel irritant zolang.
chinooooooooooooooooo de pinooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Met pijn en moeite komt er nog een beetje geluid uit
Ettoooooquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amadepamalamadramabotswana
kom er NU aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Broccoli, gebakken aardappeltjes en een gehaktschnitzel
Hey Ettepetquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
chinooooooooooooooooo de pinoooooooooooooooooooo
Flippie is altijd boosquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is @:Flippiee ?
Ik zei toch dat zowel Ajax als AZ er kansloos af zouden gaan? En je werd toen boos!
Ja en ik denk daardoor dat ik niet reageer :squote:Op donderdag 27 februari 2020 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is fok bij jou ook zo corona traag
Ja beetje geërgerd aan Ajax welquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en ik denk daardoor dat ik niet reageer :s
Alles goed met je morti
Zo slecht ja?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja beetje geërgerd aan Ajax wel
Waardeloosquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo slecht ja?
Niet dat AZ zo goed was
Waardeloos seizoenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waardeloos
Beter niet meer kijken
Landstitel kan nogquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnen paar weken heel seizoen weggegooid lol.
it ain't over till it's overquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa moeten ze stunten dit weekend
Oh lol die nieuwe actquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze meestal al gesloten rond deze tijd
Dat weet ik nu even nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke heb ik dan
Waag het niet om AZ te noemen
Hahaha ama plsquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Was al helemaal in paniek.. gillend rondjes rennen enz.
Is ze weer boosquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt niet doe gvd normaal tegen me
zal jou eens gillenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Was al helemaal in paniek.. gillend rondjes rennen enz.
Ettooooooquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
flippieuitmississississippi
Ik was bloedserieusquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat je een leuk grapje maakt
sowtjes hallo danquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik plet je zo.
Nee want ben naast viesdik ook vieslui.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
ruim je alles wel zelf op ahahaha
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want ben naast viesdik ook vieslui.
zou echt gek worden in een rommelige omgeving heur...quote:
Ja ik ook, daarom heb ik weinig spullen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou echt gek worden in een rommelige omgeving heur...
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook, daarom heb ik weinig spullen.
Is wel een takkeklus met stoffen, maar soit... is mijn paleisquote:
Schoonmaakster huren toch, je bent rijk zat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is wel een takkeklus met stoffen, maar soit... is mijn paleis
NIEMAND komt aan mijn spulletjesquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schoonmaakster huren toch, je bent rijk zat.
Ook je vriendin niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NIEMAND komt aan mijn spulletjes
Alles?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja natuurlijk, die mag alles verder
wat voor spulletjes hou je van etto?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is wel een takkeklus met stoffen, maar soit... is mijn paleis
antiek, beelden, oude landkaarten, oude boeken, prenten, relieken, you name itquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat voor spulletjes hou je van etto?
aw leukquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
antiek, beelden, oude landkaarten, oude boeken, prenten, relieken, you name it
Nou straks naar mijn bed eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar wil jij naartoe ama den pama????
uhm nou nee... zit vol caffeďne, hetgeen vervelend is aangezien er morgen een berg werk ligtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou straks naar mijn bed eigenlijk.En jij?
Rook een jointje haha.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm nou nee... zit vol caffeďne, hetgeen vervelend is aangezien er morgen een berg werk ligt
Ja nee je hebt gelijk.. bah drugs.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
getsie nee, drugs!!!
liever koffie en sigaretten
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee je hebt gelijk.. bah drugs.
acht dat jij wajong hadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Deprimerend dat mijn wekker over 8 uurtjes ofzo alweer gaat.
Ja dat kan dus niet he.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja dan verzet je je wekker toch
Ja doe ik zo ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dan mot je naar bed gaan en niet zeiken
LEKKER SLAPEN EN ZO... IN EEN WARM BED. LEKKER WARM EN ZACHT.quote:
Wow jeetje Etto rustig...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LEKKER SLAPEN EN ZO... IN EEN WARM BED. LEKKER WARM EN ZACHT.
LEKKER RUSTIGGGGGGG. EN ZO.
ja maarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of een koffieverbod 's avonds ofzo hehe.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LEKKER SLAPEN EN ZO... IN EEN WARM BED. LEKKER WARM EN ZACHT.
LEKKER RUSTIGGGGGGG. EN ZO.
ow, daar weet ik niets van...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn vriend is met andere vriend over yu gi oh kaarten aan het praten
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ow, daar weet ik niets van...
Denk het weet het nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat net iets als pokeman
Yu-gi-oh kaarten zijn cool. Vooral BEWDquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat net iets als pokeman
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yu-gi-oh kaarten zijn cool. Vooral BEWD. Weet nog dat ik die als jonge Kiid in een boosterpack kreeg. Die dag staat stipt op 1
Leuk voor ze. Loopt Ash nog steeds rond om gym leaders te verslaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoorde dat Pokémon 24 jaar oud is geworden gisteren...
interesseert mij nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ash loopt rond om zombies neer te meppenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk voor ze. Loopt Ash nog steeds rond om gym leaders te verslaan?
Bruce Campbellquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ash loopt rond om zombies neer te meppenAsh vs Evil Dead jeweettoch
Ja tuurlijkquote:
Ga kijkenquote:
Jij hebt die kaart dus nog nooit in je handen gehad zie ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wat een hoogtepunten heb jij in je leven
Welke pokemon precies? Er zijn er iets van 700 ofzoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt die kaart dus nog nooit in je handen gehad zie ik
Is niet te vergelijken met de dragon vriendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb wel de power 9 en alle originele dual lands en een tabernacle in m'n handen gehad
blue eyes white dragon godquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken met de dragon vriend
Klopt. Die dragon stelt niks voorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken met de dragon vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |