Dat is denk ik het verschil als je op een 'reguliere manier' met elkaar gaat daten of gelijk in het diepe wordt gegooid, zonder verdere basis.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mijn vriend en ik woonde 3,5 uur bij elkaar vandaan toen we aan het daten waren. Je vindt elkaar de moeite of je vindt dat niet. Inmiddels zijn we al 3 jaar samen.
Als die twee echt bij elkaar hadden willen zijn had dat ze echt niet tegengehouden. Maar blijkbaar bestond die drang al niet.
in Thierry's tempo waren ze in 2030 nog aan het 'aftasten'quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:59 schreef roos94 het volgende:
Thierry heeft een filmpje geplaatst op instagram.
Hij zegt dat Sanne te snel wilde gaan met bepaalde dingen en dat hij meer tijd nodig had. Ook heeft de afstand Zwolle-Rijswijk hen genekt omdat met drukke werkschema's dit niet goed te combineren viel. Thierry wenst Sanne veel geluk bij het vinden van een partner.
Ja, waar kwam ingeborg nou vandaan? Twente? Brabant? Vind ik ook geen match met Winschoten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik mezelf kapot aan erger. Mensen matchen die ontzettend ver uit elkaar wonen. Dat is gewoon vragen om problemen als het echte leven weer begint.
Woonde iig in Arnhem.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, waar kwam ingeborg nou vandaan? Twente? Brabant? Vind ik ook geen match met Winschoten.
Oja. Kan je nagaan... 3 uur reistijd met de trein, twee uur met de auto.quote:
Sanne wilde haar flatje al in de verkoop doen en Thierry wilde nog lang niet samenwonen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:59 schreef roos94 het volgende:
Thierry heeft een filmpje geplaatst op instagram.
Hij zegt dat Sanne te snel wilde gaan met bepaalde dingen en dat hij meer tijd nodig had. Ook heeft de afstand Zwolle-Rijswijk hen genekt omdat met drukke werkschema's dit niet goed te combineren viel. Thierry wenst Sanne veel geluk bij het vinden van een partner.
Geen racefietsquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:46 schreef Meke het volgende:
Ik hoor op Boulevard dat Robin een nieuwe vriendin heeft! Ze heet... Kim![]()
![]()
(Mét racefiets)
Heel snel gezien is het de blonde dochter van Helga van Leurquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:48 schreef Meke het volgende:
Bron:https://www.rtlboulevard.(...)endin-van-mafs-robin
Ja, dat zag ik later, bij Boulevard zeiden ze van welquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen racefiets
Een van haar hashtags is #enneeikhebgeenracefiets🤗
Dus als de liefde van je leven aan de andere kant van het land zou wonen heeft het bij jou al geen kans omdat je aardig wat reistijd kwijt bent?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik mezelf kapot aan erger. Mensen matchen die ontzettend ver uit elkaar wonen. Dat is gewoon vragen om problemen als het echte leven weer begint.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen racefiets
Een van haar hashtags is #enneeikhebgeenracefiets🤗
Ik wilde nog grappen of ze meteen vol gas voor een baby wilde, ja dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef Jester65 het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)ler-dan-ik~a4b0595b/
Nou, ik zou toch op z'n minst wel zorgvuldig overwegen of ik bereid ben zoveel te gaan reizen. Heb een tijdje gedatet met een jongen op 2 uur reisafstand, en die afstand zat toch zeker wel in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus als de liefde van je leven aan de andere kant van het land zou wonen heeft het bij jou al geen kans omdat je aardig wat reistijd kwijt bent?
Dat ze dus eigenlijk veel bevestiging nodig scheen te hebben verbaast mij ook totaaaal niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde nog grappen of ze meteen vol gas voor een baby wilde, ja dus.
Sowieso zouden ze dat mens 45 minuten met een stroomstootwapen moeten bewerkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:02 schreef roos94 het volgende:
Trouwens wat een enge foto vond ik van Chantal.
Lijkt wel een duiveluitdrijving
[ afbeelding ]
Misschien had Thierry dan niet aan dit experiment mee moeten doen als je je relatie een beetje in een normaal tempo wil opbouwenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sanne wilde haar flatje al in de verkoop doen en Thierry wilde nog lang niet samenwonen.
Het zou ook wel bizar zijn als je meteen in een nieuwe relatie duikt en aan kinderen begintquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel snel gezien is het de blonde dochter van Helga van Leur
En in die bruidsjurk net een babybuik van 4 maanden (dat roep ik ook alleen omdat ze in het artikel schrijven niet zeker te weten waar ze naar hint met de ‘september 2020’).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |