Nu ook maar zelden gezellig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja was op een gegeven moment niet gezellig meer...
In het weekend wel sinds kortquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu ook maar zelden gezellig.
hihaho, ja dan ben ik er niet. lolquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In het weekend wel sinds kort
Het is niet meer zoals het was nee.. maar goed het is wel gezelliger nu dan in de periode voor de sluiting..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu ook maar zelden gezellig.
Ik vind het tegenwoordig met geregelde vlagen ook niet meer zo gezellig als dat het ooit was.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja was op een gegeven moment niet gezellig meer...
Ja dat was wereldoorlog 3.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals het was nee.. maar goed het is wel gezelliger nu dan in de periode voor de sluiting..
Oh nou sorry hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hihaho, ja dan ben ik er niet. lol
Nee zoals het was is het zeker niet meer..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig met geregelde vlagen ook niet meer zo gezellig als dat het ooit was.
Hahaha ja zoietsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat was wereldoorlog 3.
Hihahoquote:
Pssst, hij is een beetje cjagrijnig...quote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Pssst, hij is een beetje cjagrijnig...
Moet Ado voetballen ofzo
zeker bij mijn zusje langs geweest dat je niet chagi bentquote:
Niet? Wanneer moeten ze weer dan?quote:
Weet ik het.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Niet? Wanneer moeten ze weer dan?
Daarom dat ik me tegenwoordig ook vaker in andere SC ophoud.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee zoals het was is het zeker niet meer..
Ik heb niks met andere scquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom dat ik me tegenwoordig ook vaker in andere SC ophoud.
Wat was er dan anders dan nuquote:
Wij ook. Als jij er niet bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef Filosoofert het volgende:
Vind het hier meestal wel gezellig
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij ook. Als jij er niet bent.
Bepaalde kliekjes moeten je ook maar liggenquote:
Is daar al een SCquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
o wtf, we hebben corona subforum
👊quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bepaalde kliekjes moeten je ook maar liggen
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook dit subforum moet een eigen SC
Jij komt orgineel toch uit 40+ SC?quote:
dat kan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat schreeuwde je zusje ook afgelopen nacht
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-02-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |