Vanaf wanneer ga je dan weer mee doen?quote:
Wanneer ik er fut voor heb en voldoende uitdaging zie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ga je dan weer mee doen?
Maar 2019 was het zeker de eerste maanden wel druk hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2018 was het inderdaad nog een stuk rustiger hier, maar een aantal van de vaste kliek posten ook maar sporadisch tegenwoordig.
Is wellicht ook maar beter van niet. Niet iedereen was even geliefd om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie de vaste kliek is. Was
O echt . Nou ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn aankondiging dat ik weer mee zou doen zorgde juist voor extra drukte die maand.
True, ik ben ergens begin 2019 afgehaakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar 2019 was het zeker de eerste maanden wel druk hier.
Truequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wellicht ook maar beter van niet. Niet iedereen was even geliefd om het zo maar te zeggen.
Ja was op een gegeven moment niet gezellig meer...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, ik ben ergens begin 2019 afgehaakt.
DTS vele ruzies veoorzaaktquote:
Nu ook maar zelden gezellig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja was op een gegeven moment niet gezellig meer...
In het weekend wel sinds kortquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu ook maar zelden gezellig.
hihaho, ja dan ben ik er niet. lolquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In het weekend wel sinds kort
Het is niet meer zoals het was nee.. maar goed het is wel gezelliger nu dan in de periode voor de sluiting..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu ook maar zelden gezellig.
Ik vind het tegenwoordig met geregelde vlagen ook niet meer zo gezellig als dat het ooit was.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja was op een gegeven moment niet gezellig meer...
Ja dat was wereldoorlog 3.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals het was nee.. maar goed het is wel gezelliger nu dan in de periode voor de sluiting..
Oh nou sorry hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hihaho, ja dan ben ik er niet. lol
Nee zoals het was is het zeker niet meer..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig met geregelde vlagen ook niet meer zo gezellig als dat het ooit was.
Hahaha ja zoietsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat was wereldoorlog 3.
Hihahoquote:
Pssst, hij is een beetje cjagrijnig...quote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Pssst, hij is een beetje cjagrijnig...
Moet Ado voetballen ofzo
zeker bij mijn zusje langs geweest dat je niet chagi bentquote:
Niet? Wanneer moeten ze weer dan?quote:
Weet ik het.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Niet? Wanneer moeten ze weer dan?
Daarom dat ik me tegenwoordig ook vaker in andere SC ophoud.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee zoals het was is het zeker niet meer..
Ik heb niks met andere scquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom dat ik me tegenwoordig ook vaker in andere SC ophoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |