Is dat niet afgelast?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:03 schreef revpolen het volgende:
Vertrek volgende week naar Valencia voor evenement met 900k mensen.. twijfels..
Kies gewoon iets, het maakt niet uit, als het rond die tijd niet weg is dan heb je denk ik wel wat anders aan je hoofd dan een vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mag mijn vakantie naar Noord-Italië wijzigen.
Ik kan kiezen uit Spanje, Frankrijk of Kroatië. Vind het lastig, je hebt natuurlijk geen idee waar over zes weken een negatief reisadvies voor geldt.
In ieder geval de culinaire ontdekkingsreisquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik wil lekker gaan hiken in Wuhan, wat raden jullie me aan?
Ja toch, lekker een beetje cultuur opsnuiven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
In ieder geval de culinaire ontdekkingsreis
Once in a lifetime experience
Dat is meer de Colombia experience toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja toch, lekker een beetje cultuur opsnuiven.
En precies hierom wordt het Italië 2.0 hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:44 schreef ETA het volgende:
Nu op Schiphol om zo naar Dubai te vliegen. Een handvol mensen gezien met masker, voornamelijk Aziaten. 1 personeelslid gezien met masker.
Bij inchecken werd wel gevraagd of ik recent nog op reis was geweest. Toen ik antwoordde met “ja, China.” werd wel even opgekeken. Ze hebben toen uitvoerig mijn paspoort doorgespit om mijn reisverleden na te gaan, dat duurde even omdat mijn paspoort op 3-4 pagina’s na vol staat met stempels en visa. Ik was op 17 jan terug gekomen uit China, dat was geen probleem.
GROOT Italia fan (land, cultuur, landschap, eten, koffie). Ben er al wel 10 keer geweest ongeveer.quote:
Boeien, ga je lekker naar de veel minder grootschalige maar veel intiemere Half Moon Party, niet op het strand maar lekker knus in de jungle.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Grote dingen worden al gecanceld zoals de fullmoon party en grote feesten voor dit event en het thais nieuw jaar
Iran is al volledig oranje of rood qua reisadvies.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:13 schreef Andromache het volgende:
Ik wilde eind mei o.a. naar Iran. Ik heb nog niet geboekt en ik weet niet wat ik ga doen. Toch boeken, met een goede dekking van mijn reis- en annuleringsverzekering?
Iran is nu misschien niet zo'n goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:13 schreef Andromache het volgende:
Ik wilde eind mei o.a. naar Iran. Ik heb nog niet geboekt en ik weet niet wat ik ga doen. Toch boeken, met een goede dekking van mijn reis- en annuleringsverzekering?
Dit is (nu nog) exclusief de UK (waar ik woon), maar de UK loopt hooguit een weekje achter met besmettingen en arriveert over een paar dagen waar de rest van Europa nu is, dus ik heb er geen twijfel over dat het vliegverbod straks ook geldt voor de UK.quote:VS stelt inreisverbod in voor Europese landen vanwege corona-uitbraak
De Verenigde Staten voeren een inreisverbod in voor 26 Europese landen, inclusief Nederland. De noodmaatregel gaat zaterdag om 04.59 uur Nederlandse tijd in en is bedoeld om de uitbraak van het coronavirus in de VS te beperken. Het verbod blijft dertig dagen van kracht, zo maakte president Trump bekend.
https://nos.nl/artikel/23(...)corona-uitbraak.html
Na ja ik wil nog wel een weekje weg (ivm 1 april nieuwe job).quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wilde volgende week een weekje weg (last minute, weet nog niet precies waarheen) maar ben een beetje bang dat tegen die tijd heel Nederland in lockdown zit en/of geen enkel land nog Nederlandse vluchten accepteert
Vergelijkbare situatie hier, overgangsfase tussen banen zeg maar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Na ja ik wil nog wel een weekje weg (ivm 1 april nieuwe job).
Dus zit met hetzelfde of we echt nog willen en zo ja waar naar toe dan...
Aha, ja dus weekje verplaatsen is er niet bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vergelijkbare situatie hier, overgangsfase tussen banen zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |