quote:
GROOT Italia fan (land, cultuur, landschap, eten, koffie). Ben er al wel 10 keer geweest ongeveer.
Van Milaan tot Cinque Terre, Toscane (Pisa-Lucca-Siena-Florence-Pienza-Montepulciano etc.), Umbria (Assissi, Perugia, Trasimeno meer), Bolsano (meer van), Bracciano (meer van), Rome 4x, Venetie, Padua. En Sardinie natuurlijk, en Elba. Oja, en Vesuvius/Pompeii.
Maar heb nog lang niet alles gezien van dat land.
Nog steeds geen plannen gemaakt voor vakantie of stedentrips dit jaar. Heb nog superveel vakantiedagen openstaan (11 weken).
Ik zie dat het zuiden van Italia nog beschikbaar is; moet nog steeds een keer in mijn leven naar de streek Napoli/Sorrento/Capri/Amalfi. Ook regio Puglia spreekt me wel aan, de schattige huisjes van Alborello.
En Sicilia staat nog op mijn lijstje, en de Eolische Eilanden (Stromboli -
niet vanwege Ingrid Bergman

- en o.a.
Salina).
Maar ik zie dat Bologna en ook Verona (ligt net in oranje gedeelte tussen het rode Lombardije en het rode Veneto) nu nog oranje zijn, dus misschien is dat ook nog wel iets voor een stedentripje. (EDIT: nee dus, oranje is alleen noodzakelijke reizen nu).
Wat moet ik toch doen met mijn 11 openstaande weken aan vakantiedagen?!
[ Bericht 0% gewijzigd door Salina op 08-03-2020 15:20:15 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.