TR gemacht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een debiel. Ik hoop dat Wuhan II gaat degraderen naar de KKD!
Over flopshow, mijn nieuwe note is uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Haags_kwartiertje heeft hem gemaakt. Dus flopshow.
24 uur voor gezeten. Topshow.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betekend?
Hahahahaha
Voor de volgende spelfout schakel ik @:picommp in.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over flopshow, mijn nieuwe note is uit
[..]
24 uur voor gezeten. Topshow.
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier zat ik om.quote:
Over wat je wil.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
Dus hier is ruimte voor grappen en grollen en geleuter over dom veel boodschappen doen?
Warm bad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
Dus hier is ruimte voor grappen en grollen en geleuter over dom veel boodschappen doen?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
Oh komaan Lenny, zou je moeten weten. Notes en bans worden niet op het forum besproken. Nu moet ik ze gaan weghalen.
Moet jij eens opletten.quote:
COR in de scquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over wat je wil.
Maar COR in de sc. Daar vinden wij als vaste sc gebruikers wat van!
@:zipportal
@:donraja
@:haags_kwartiertje
En dan de eindscéne van Full Metal Jacket naspelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef Rabieluh het volgende:
Straks weer zelf m'n haar millimeteren wanneer het hele land in lockdown is.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan de eindscéne van Full Metal Jacket naspelen.
Ook al in geen tijden meer gezien. Goed idee!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
.
Moet ik weer eens kijken, straks vast ruim de tijd voor.
not so good here/humeur beetje verpest..quote:
Zonde zeg. Waar zou je heen gaan en wanneer?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
not so good here/humeur beetje verpest..
gepland tripje gaat niet door ivm corona (wel zelf besloten helemaal niet te gaan, niet dat ik niet kon gaan..)
vandaag en morgen naar disney (parijs), voor speciale jaarpashouders avondopenstellingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zonde zeg. Waar zou je heen gaan en wanneer?
Gewoon de verstandige keuzequote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag en morgen naar disney (parijs), voor speciale jaarpashouders avondopenstelling
die avond is gannuleerd, en in park zeer beperkende maatregelen (en na zondag dicht..)
erg jammer maar snap het wel; Dat ik niet ben gegaan is mede omdat ik jaarpashouder ben, kan altijd later dit jaar nog gaan. (en ik zou liegen als de flexibele annuleer en omboekingsvoorwaarden voor trein en hotel niet meespeelde)
Had je het anders niet gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag en morgen naar disney (parijs), voor speciale jaarpashouders avondopenstelling
die avond is gannuleerd, en in park zeer beperkende maatregelen (en na zondag dicht..)
erg jammer maar snap het wel; Dat ik niet ben gegaan is mede omdat ik jaarpashouder ben, kan altijd later dit jaar nog gaan. (en ik zou liegen als de flexibele annuleer en omboekingsvoorwaarden voor trein en hotel niet meespeelde)
laat ik het zo zeggen: de keuze was minder makkelijk geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had je het anders niet gedaan?
Ik heb al een tijdje maatregelen genomen, dat geld boeit me niet. Vorige wedstrijd van Willem II ook gemist wegens corona.
ik heb geen filmpje; vast een te actieve adblocker/Pi-holequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:51 schreef Chia het volgende:
De huidige situatie in de Appie
https://www.dumpert.nl/item/7860741_2d02c7af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |