groentjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog iets meer dan 1.000 posts en dan zit ik eindelijk op 90.000 posts
was net iets dergelijks ook weer bij Opsporing verzochtquote:
Ik zou nooit een link die mij via onduidelijke weg wordt toegezonden vertrouwen. SMS spoofing is al zo ongeveer sinds het begin van SMS een bekend verschijnsel.quote:
Kan mij niet herinneren dat k het eerder heb gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou nooit een link die mij via onduidelijke weg wordt toegezonden vertrouwen. SMS spoofing is al zo ongeveer sinds het begin van SMS een bekend verschijnsel.
Jawel, want ik moet door de carnavals zonequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik in de gaten
Dan zijn die carnavallers ook niet gek he?!
en toch klikken er tig mensen op een bericht van "De bank" om hun pas te heractiverenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou nooit een link die mij via onduidelijke weg wordt toegezonden vertrouwen. SMS spoofing is al zo ongeveer sinds het begin van SMS een bekend verschijnsel.
Via de email heb je dit soort gezeik ook al jaren, doorgaans wel in erg slecht geschreven mails maar soms ook behoorlijk overtuigende.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat k het eerder heb gehad.
En toevallig was ik vandaag ook de gebruikersnaamkwijt![]()
Maar dacht laat ik eerst kijken of ik kan inloggen op de app :p
Ik voel me net een beetje een grote jonge nu ik in de buurt van de 100.000 komquote:
Ja klinkt kneuzig maar vind het wel wat engquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Via de email heb je dit soort gezeik ook al jaren, doorgaans wel in erg slecht geschreven mails maar soms ook behoorlijk overtuigende.
Inloggen op internetbankieren altijd gewoon via de site van je bank zelf doen.
Uiteindelijk druk je er zelf opquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klinkt kneuzig maar vind het wel wat eng
je staat op #288 nuquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voel me net een beetje een grote jonge nu ik in de buurt van de 100.000 kom
Beter gepaste angst dan misplaatste achteloosheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klinkt kneuzig maar vind het wel wat eng
Ja maar das ook het engequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uiteindelijk druk je er zelf op
Inderdaad. Zodra je in de top 500 komt gaat het wel ineens hard. Zit er pas iets meer dan in een jaar in ofzo. Met 10.000 meer zit ik bijna in de top 200quote:
ik sta op #25 nu zie ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Zodra je in de top 500 komt gaat het wel ineens hard. Zit er pas iets meer dan in een jaar in ofzo. Met 10.000 meer zit ik bijna in de top 200
Sow, zo ver naar voren heb ik niet gekekenquote:
Dikke 6000 achter op @Amarantha, nr 24quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, zo ver naar voren heb ik niet gekeken![]()
waar hebben jullie die lijst?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dikke 6000 achter op @:amarantha, nr 24
Half om half is wel het lekkerste voor een goede sappige bal.quote:
Oh moet mezelf gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |