Een kookboek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overmorgen sgatju jarig, morgen kadootje kopen.
Had ik ruzie met jou of jij met mij?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hebben nog ruzie gehad in de discord![]()
@:doublepain @:jancees
LOL MADquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk want ik heb zoveel gezopen dat ik niet weet waar jij een kloontje van bent....![]()
Gast
Er wordt hier dagelijks over mij gezegd dat ik zuip.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan dat begrijpen maar zou jij het met rust laten als dat gezegd zou worden over jou?
[..]
Zuip jij?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er wordt hier dagelijks over mij gezegd dat ik zuip.
Beetje belachelijk ja, jij zuipt gewoon alleen als je rijdt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil is dat het in zijn geval wellicht niet waar is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daarvoor het liefst. Fles moet leeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje belachelijk ja, jij zuipt gewoon alleen als je rijdt.
Hij moet niet zo janken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil is dat het in zijn geval wellicht niet waar is.
@Scrummie2.1quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je je op de kast laat jagen door Tjacka ben je wel erg sneu.
Eindelijk, the so called bigg gun is hier, wat heb ik gedaan tegen jou dat ik zo onderuit gehaald word?quote:
Nou, je geboorte komt al aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindelijk, the so called bigg gun is hier, wat heb ik gedaan tegen jou dat ik zo onderuit gehaald word?
Jij met mijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik ruzie met jou of jij met mij?
Boeie, het interesseert me geen reet wat men over jou zegt. Ik ken je niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
?? jij tegen mij in discordquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindelijk, the so called bigg gun is hier, wat heb ik gedaan tegen jou dat ik zo onderuit gehaald word?
Huil nou niet zoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boeie, het interesseert me geen reet wat men over jou zegt. Ik ken je niet.
ok duidelijk. Dan denk ik te weten met wie ik te maken heb.quote:
Nee, uberhoubt. Wat heb ik jou misdaan?quote:
Ik heet op discord @GGMM . Ik had bilfies gemaakt en foto van mijn butplug gemaakt met poep!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok duidelijk. Dan denk ik te weten met wie ik te maken heb.
[..]
Nee, uberhoubt. Wat heb ik jou misdaan?
wtf zit je onder mijn naam ruzie te makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heet op discord @:ggmm . Ik had bilfies gemaakt en foto van mijn butplug gemaakt met poep!
Dat weet ik, maar wat is je beef met mij? Ik heb jou nooit iets gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heet op discord @:ggmm . Ik had bilfies gemaakt en foto van mijn butplug gemaakt met poep!
Ga nou gewoon weg met je vieze hoofd hier, we moeten je niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat is je beef met mij? Ik heb jou nooit iets gedaan.
Tjacka is matties met fylaxquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ruzie met @JanCees is ruzie met jijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |