Ook gereageerd. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar ik sta toe om de TT natuurlijk aan te pakken op een fout.
Post dan wel ook je favoriete film
Wat weet niemand?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Van @:generationalpha weet niemand het
????quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:37 schreef Doublepain het volgende:
WTF Bing zoent een vrouw
@:dr.mikey
Over supermarkten gesprokenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:41 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/bo(...)supermarkt~a9ddc08a/
@:Scrummie2.1
Daar gaan heel wat bijbaantjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:41 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/bo(...)supermarkt~a9ddc08a/
@:Scrummie2.1
Levert ook genoeg werk op. Soit, geen bijbaantjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar gaan heel wat bijbaantjes.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Spullen moeten nog steeds aangevuld wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar doel jij op? Ik ken je niet.of iig dit account van jou niet.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach dan zuip ik mij zondag wel weer naar de gallemiezen ter compensatie
@:outpost76
Ik hoop dat het ooit eens ophoud....quote:Op maandag 13 januari 2020 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Wel blij dat het weer begint hoor pffff
Volgens mij zijn daar al robots voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spullen moeten nog steeds aangevuld worden
Ik denk dat een puber sneller is in spiegelen dan een robotquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar al robots voor.
Gaat wel probleempje worden, al die automatisering. Zoiets van Amazon is nog maar het begin natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Levert ook genoeg werk op. Soit, geen bijbaantjes.
Geen idee hoe dat nu zit maar dat gaat een robot stukken sneller kunnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat een puber sneller is in spiegelen dan een robot
Een robot hoeft geen pauze te hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat een puber sneller is in spiegelen dan een robot
JA MAAR ZE GAAN DE WERELD OVRRNEMENquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een robot hoeft geen pauze te hebben.
Een robot zal nooit klagen.
Een robot gaat 24/7 door.
Een robot daar hoef je geen salaris aan te betalen.
Een robot is beter.
Mad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar doel jij op? Ik ken je niet.of iig dit account van jou niet.
[..]
Ik hoop dat het ooit eens ophoud....
Ik kom na maanden weer eens online op Fok! en dan vind ik dit.... WTF heb ik nou weer gedaan?
Laat mij the fuck met rust!
Dank.
Ziedendquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar doel jij op? Ik ken je niet.of iig dit account van jou niet.
[..]
Ik hoop dat het ooit eens ophoud....
Ik kom na maanden weer eens online op Fok! en dan vind ik dit.... WTF heb ik nou weer gedaan?
Laat mij the fuck met rust!
Dank.
Je herkent mij niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verklaar je nader svp. Ik snap je niet.
Jij moet je corona mond houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah, je bent weer stiekem aan het doen. Zo zijn alle kerkgangers, achter de ellebogen. Oprotten.
Betwijfel hetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een robot hoeft geen pauze te hebben.
Een robot zal nooit klagen.
Een robot gaat 24/7 door.
Een robot daar hoef je geen salaris aan te betalen.
Een robot is beter.
OPROTTEN.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij moet je corona mond houden
Duidelijk want ik heb zoveel gezopen dat ik niet weet waar jij een kloontje van bent....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je herkent mij niet.Dat zegt genoeg over je drankgebruik.
@Zipportal heeft er een hele kluif aan om zijn aandacht te verdelen. Tijd dat corona een paar van zijn ‘vrienden’ te pakken krijgt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Coco. het volgende:
Zipportal heeft er weer een nieuwe vriend bij
Ga wegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk want ik heb zoveel gezopen dat ik niet weet waar jij een kloontje van bent....![]()
Gast
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk want ik heb zoveel gezopen dat ik niet weet waar jij een kloontje van bent....![]()
Gast
Wat ga je kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overmorgen sgatju jarig, morgen kadootje kopen.
Laat @Tjacka gewoon. Die jongens is niet helemaal 100%.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Ik mag toch willen weten waarom Tjacka dat ooit over mij gezegd heeft?
Wow, nooit geweten dat @Tjacka een kloon is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast
Ik ga denk ik een soort surprisebox maken met wat kleine dingetjes erin, maar ik zit nu te verzinnen wat allemaal.quote:
We hebben nog ruzie gehad in de discordquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast
Een mondkapje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een soort surprisebox maken met wat kleine dingetjes erin, maar ik zit nu te verzinnen wat allemaal.
Dit schijnt helemaal in te zijn. Doe ermee wat je wilt:quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een soort surprisebox maken met wat kleine dingetjes erin, maar ik zit nu te verzinnen wat allemaal.
Ik kan dat begrijpen maar zou jij het met rust laten als dat gezegd zou worden over jou?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Laat @:Tjacka gewoon. Die jongens is niet helemaal 100%.
Maar het is wel mijn vriend!!!
Dan weet je het bij deze.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat @:Tjacka een kloon is.
Nee fuck off, ik vind dat er al teveel lampen hier in de hut zijn, dus nooit iets van dattum.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit schijnt helemaal in te zijn. Doe ermee wat je wilt:
https://www.boeddhashop.n(...)yvXrb7gaAjb1EALw_wcB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |