Oké doeiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
En ik ben alweer weg hier, gaat helemaal nergens over
Gatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:48 schreef Filosoofert het volgende:
maar ik moet zo koeien melken, dus als Mario een beetje zijn best doet valt er wel weer een gat
Wel lief dat je me 1 puntje gundequote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
En ik ben alweer weg hier, gaat helemaal nergens over
Rustig haaggiequote:
Filooooo Weltmeister yeaaahhhhquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef Filosoofert het volgende:
YEAHHHHH
[ afbeelding ]
En nu koetjes
Let maar op @:hemarookworst ik kom eraan!!!
Feest?quote:
Heb je me al ingesteld als friend ?quote:
Wat heb je daar aan eigenlijk? Of wat doet het?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb je me al ingesteld als friend ?
Hij wordt al boos als hij geen punt kan krijgen. Er is niet veel voor nodig hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Je wordt zelf steeds boos door er op te reageren en ik vind ook dat jullie Mario met rust moeten laten.. want hier word ik moe van van dat geklaag steeds erover etc
Dat weet ik, maar als jullie ook nog op andere dingen hem gaan irriterenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij wordt al boos als hij geen punt kan krijgen. Er is niet veel voor nodig hoor
Ach hoe kan dat nou..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:15 schreef mario390 het volgende:
jullie hebben het weer geschafft me woest te maken![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |