Wel lief dat je me 1 puntje gundequote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
En ik ben alweer weg hier, gaat helemaal nergens over
Rustig haaggiequote:
Filooooo Weltmeister yeaaahhhhquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef Filosoofert het volgende:
YEAHHHHH
[ afbeelding ]
En nu koetjes
Let maar op @:hemarookworst ik kom eraan!!!
Feest?quote:
Heb je me al ingesteld als friend ?quote:
Wat heb je daar aan eigenlijk? Of wat doet het?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb je me al ingesteld als friend ?
Hij wordt al boos als hij geen punt kan krijgen. Er is niet veel voor nodig hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Je wordt zelf steeds boos door er op te reageren en ik vind ook dat jullie Mario met rust moeten laten.. want hier word ik moe van van dat geklaag steeds erover etc
Dat weet ik, maar als jullie ook nog op andere dingen hem gaan irriterenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij wordt al boos als hij geen punt kan krijgen. Er is niet veel voor nodig hoor
Ach hoe kan dat nou..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:15 schreef mario390 het volgende:
jullie hebben het weer geschafft me woest te maken![]()
![]()
![]()
jullie zijn en irritante team tegen me de ander laat je punten maken en me blokk je arme arme mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach hoe kan dat nou..
Het is maar een spelletje.
Is ook wel zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als jullie ook nog op andere dingen hem gaan irriteren
Wat een kalmerende woordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach hoe kan dat nou..
Het is maar een spelletje.
Laat je niet gek maken voor een paar puntjes MArio
Wij arme mensen blokken??quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
jullie zijn en irritante team tegen me de ander laat je punten maken en me blokk je arme arme mensen
arm zijn jullie hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wij arme mensen blokken??
Hoe kom je daar nu bij..
Ik blok er maar een..
dat moet je me niet zeggenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:29 schreef aKboR het volgende:
ZIe je @:mario390 er zijn best wel punten te verdienen wij blokken niet alle mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |