Kick out zwarte piet even op attenderen..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwarte pad is racistisch. Dat de sneeuwvlokjes hier nog niet over janken mag een wonder heten
Die hebben het te druk met carnaval. Stelletje droeftoetersquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kick out zwarte piet even op attenderen..
Ik zeg: stop de subsidie op die onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hebben het te druk met carnaval. Stelletje droeftoeters
Helemaal prima madame Twingo… en met u?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha mr. Cactus. Hoe is het leven?
Echt hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg: stop de subsidie op die onzin.
Echt he.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die hebben het te druk met carnaval. Stelletje droeftoeters
Ik zit midden in een tijdelijke verhuizing, maar gelukkig mag ik volgende week weer terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal prima madame Twingo… en met u?
Tijdelijk? in de kantoortuin of privé?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit midden in een tijdelijke verhuizing, maar gelukkig mag ik volgende week weer terug.
Ja, grote renovatie in mijn huidige woning.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdelijk? in de kantoortuin of privé?
Maar klinkt als een periode die te overbruggen valt
Jezelf een junk noemenquote:
Ohhh nice dat is wel leuk om dan terug te komenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, grote renovatie in mijn huidige woning.
Alles nieuw: wc, badkamer, keuken
3 weken m'n huis uitmaar het is voor een goed doel.
Netjes netjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, grote renovatie in mijn huidige woning.
Alles nieuw: wc, badkamer, keuken
3 weken m'n huis uitmaar het is voor een goed doel.
Ja en het gekke is, de badkamer en keuken zijn van 2015quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh nice dat is wel leuk om dan terug te komen
Ik was ook zo blij met een splinternieuwe badkamer
En dubbele beglazing met nieuwe kozijnen.quote:
Aardige investering. Kunststof?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dubbele beglazing met nieuwe kozijnen.
Me gusta
Toch niet mijn investering.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aardige investering. Kunststof?
Netjes, heb ik 2 jaar geleden laten doen. Veel plezier vanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch niet mijn investering.
Kunststof ja.
Elke avond naar die kozijnen staren?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes, heb ik 2 jaar geleden laten doen. Veel plezier van
Nou nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke avond naar die kozijnen staren?
Minder plezier vanquote:
Lekker hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder plezier van
Maar goed, kan niet wachten totdat het weer lekker weer is en ik heerlijk kan neerstrijken bij een strandtent
Is toch de beleving hč, een ouderwets boek lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar gebruik het niet. Papieren boekenGeen ruimte meer over voor papieren boeken
Ja Nijntje is echt de shit, maar op een e-reader nogal een gedoe.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is toch de beleving hč, een ouderwets boek lezen.
Ja ja idd
Ja duh, maar dit is natuurlijk niet ter vervanging. Heb 4 boekenkasten vol.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar gebruik het niet. Papieren boekenGeen ruimte meer over voor papieren boeken
Voor van die eenmalige kutboeken is het wel handig denk ik. Weet niet heb ‘m nooit echt gebruikt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja duh, maar dit is natuurlijk niet ter vervanging. Heb 4 boekenkasten vol.
Is Mein Kampf ook in de collectie aanwezig?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja duh, maar dit is natuurlijk niet ter vervanging. Heb 4 boekenkasten vol.
Nee, vind ik niet zo'n interessant boek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is Mein Kampf ook in de collectie aanwezig?
Welke heb je?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voor van die eenmalige kutboeken is het wel handig denk ik. Weet niet heb ‘m nooit echt gebruikt.
Nijntje in het Haags kan ik je aanraden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja Nijntje is echt de shit, maar op een e-reader nogal een gedoe.
Ik heb echt geen ideequote:
Nee nee Utregs. Nijntje is Utregs dus optyfen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nijntje in het Haags kan ik je aanraden.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nee Utregs. Nijntje is Utregs dus optyfen.
Wat? Vibo???quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ideeheb het gekregen jaren terug. Ding ligt of ergens in een doos of is al weggegooid.
HEEE WIL JE VERKERING MET ME????quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee een E-reader weetjewel nee vast niet.
Ja hoor is goedquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HEEE WIL JE VERKERING MET ME????
Ik ben op je
🍆 💦
Krijg lekker corona, kreupele zitzak.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef Solotovski het volgende:
Hahah ruzie in de Lidl met een stel bejaarden
Je kent het wel, van die oudevandaagjes die lekker midden in het pad gaan ouwehoeren met winkelwagen midden in t pad geparkeerd.
Ga ff lekker ergens anders ouwehoeren zeg.
Pardonnmm wat zegt ie daar.
Ja dat hoor je toch
Tyfusbejaarden
Hahahaha ja ik heb m'n grenzenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg lekker corona, kreupele zitzak.
Dat was gepaster geweest.
Jammer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik heb m'n grenzen
co-co-co-rooonaaaaaa!quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb lichte koorts en buikpijn
Ik pak elke dag de trein op schiphol
quote:
Vanwaar deze vraagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:32 schreef Superdonald het volgende:
@:Solotovski heb jij een relatie nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Die zie ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:37 schreef Treinhoer het volgende:
Heb jij ook zo'n hekel aan storende advertenties?
Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak schreeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...
Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geďnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.
Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
@danny @yvonne hij is weer bezigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:37 schreef Treinhoer het volgende:
Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak schreeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...
Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geďnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.
Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
Alsof je kan posten in FB als er een schreeuwende advertentie in de weg zitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:37 schreef Treinhoer het volgende:
Mijn computer met 32gb ram crasht als ik FOK! open met advertenties.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof je kan posten in FB als er een schreeuwende advertentie in de weg zit
Is niet tegen een damequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:36 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een dame.
Ik heb geen idee, ik heb alleen een Casio CT-X700.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn computer met 32gb ram crasht als ik FOK! open met advertenties.
Jonge, ik kan één druk op de knop doen en de hele server vliegt de lucht in.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn computer met 32gb ram crasht als ik FOK! open met advertenties.
Ik heb een telraam met Adblock.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:40 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb alleen een Casio CT-X700.
Heyquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:41 schreef TTSS het volgende:
Trouwens kenkerhard de Dow aan het shorten dus knappe FOK!sters <20 die een sugardaddy zoeken kunnen me binnenkort een dm sturen.
Ik neuk nooit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vreemd he, normaal geven die meisjes die jij neukt ook geen teken van leven he,
Bedoel je TTSS want voor de rest zie ik geen newbiesquote:
hahaatjesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedoel je TTSS want voor de rest zie ik geen newbies
Jimmy is altijd welkomquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedoel je TTSS want voor de rest zie ik geen newbies
Ben je zo een zwartjoekelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik vind het wegpesten van mij nogal racistisch.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik vind het wegpesten van mij nogal racistisch.
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:32 schreef Superdonald het volgende:
@:Solotovski heb jij een relatie nu?
Is wel een beetje gek ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ken zelfs mensen van hier die voorstellen deden om hun geslachtsdeel in de nek te leggen.
Heel vreemd.
Wat was het leuk toen hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar <2014.
Ik ben door associatie niet meer welkom op het Neude.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ken zelfs mensen van hier die voorstellen deden om hun geslachtsdeel in de nek te leggen.
Heel vreemd.
Oh dan mag ik je welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Nee, ik ben een blanke, blonde man, dat zie je toch aan mijn avater DEBIEL.
Toen gebeurde er nog eens wat. Ik heb uren geleden hier neonazi muziek gepost en het staat er nog steeds.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat was het leuk toen he
gekke tydequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat was het leuk toen he
Ik weet nog wel dat ik jouw clique dwong hier te postenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat was het leuk toen he
Oh dat is zonde, die van mij is glorieusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan mag ik je wel
Ik zie geen ui's trouwens
Ik ben ook een blanke blonde man. Wanneer Danzig?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan mag ik je wel
Ik zie geen ui's trouwens
En kijk waar we nu zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik jouw clique dwong hier te posten
Daar zijn wij te oud voorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:45 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben ook een blanke blonde man. Wanneer Danzig?
834 abboneesquote:
Is t uit met hoink?quote:
Je hebt zojuist Braddie geciteerd, J A N P I E T E R S Z O O N C O E N D E E D N I E T Squote:
Zou hij nog leven?quote:
@Fylaxquote:
@jamesdeenquote:
kanker is een naar woordquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Over de reling gekankert
Die gap leeft gewoon als een god met zijn Thaise haremquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Over de reling gekankert
Ik hoop dat je maar heel gelukkig mag wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:47 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dat is toch geen getrouwde vrouw.
Of ze hebben hem op een booreiland achtergelaten terwijl de crew verder is gevarenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die gap leeft gewoon als een god met zijn Thaise harem
Weet je nog dat zij ruzie kregenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:49 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dat mag ik niet eerlijk beantwoorden van @:simonedebeauvoir
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:50 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Probeer je deze reeks te sluiten ofzo? Teringdebiel.
Aldus de andere newbiequote:
De anus van toto?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:51 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor treinwrak het is?
Nee weet nog wel dat @Pharkus zichzelf in de ban deed na een rant over klaagbakersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:51 schreef Treinhoer het volgende:
Wist je nog dat er een FA ging stoppen omdat @:lompehork een leugen had verteld dat hij degene was in een gifje die zichzelf aftrok met een dolfijnensok om zijn hand en zo klaarkwam.
Mooie tijden.
Ik ken wel de verhalen dus heb haar eens een miltvuurbrief gestuurd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh
Ik heb teveel meegemaakt hier. Oudste oldbie van deze sc
Wie ben jijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:51 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor treinwrak het is?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:52 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
HAHA newbie
Je hoerenmoederquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:52 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
HAHA newbie
Waaraanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:54 schreef Superdonald het volgende:
Ik weet nog dat @:frozen-assassin van @:pharkus een langzame pijnlijke dood mocht sterven
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:54 schreef Superdonald het volgende:
Ik weet nog dat @:frozen-assassin van @:pharkus een langzame pijnlijke dood mocht sterven
Hoiquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:55 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik hou van jou <3 ik heb al je werk gelezen
Hoiquote:
Nee werkt gewoon hoor, ik zit ondertussen met m'n gaming-crew te ouwehoeren en Overwatch te spelen hoezo?quote:
quote:
Nee hij wilde een lauw biertje in de sloot gooien maar vergiste zich en gooide per ongeluk zichzelf. Het biertje ligt er nog.quote:
@VoMy is er nog niet en @pferdfahrerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland
Nu hebben we alle kneusjes wel geroepen
Ok boeiendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:57 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Nee werkt gewoon hoor, ik zit ondertussen met m'n gaming-crew te ouwehoeren en Overwatch te spelen hoezo?
CREWBASHquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:58 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Stel dan niet van die domme vragen flutmod.
Het viel gewoon opquote:
Hee een navelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ben je nu zo boos omdat je last hebt van een uithangende anus? Wil je niet meer zulke smerige selfies sturen naar me?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Valt er ook iemand op jou, of niet? Want zo begon het.
wat is discord?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Wat heeft Discord met dit forum te maken dan? Ik snap er niks van.
quote:
Een applicatie waarmee je met mede-gamers kan communiceren, soort van teamspeak maar dan beterquote:
Noel is grootverbruiker van fok damesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Valt er ook iemand op jou, of niet? Want zo begon het.
Haha he wish 😂quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noel is grootverbruiker van fok dames
Met de nadruk op groot?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noel is grootverbruiker van fok dames
Ik doe altijd gewoon een party op de ps4quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Een applicatie waarmee je met mede-gamers kan communiceren, soort van teamspeak maar dan beter
Wats je psnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon een party op de ps4
Ik zit op de PC dus date kan nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja maar @Treinhoer heeft geen ps4 dus moeten we naar discordquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geilehenkie1111111quote:
Wel beetje labielquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee ik vind cachet zeker niet dik en ik vind haar ook nog een liefje.
Wil je mijn dinnetje zijn @cachet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou gewoon wat hoger maakte, dan hoefde je niet zoveel te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja maar @:treinhoer heeft geen ps4 dus moeten we naar discord
game pc is duurder dan een ps4quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou gewoon wat hoger maakte, dan hoefde je niet zoveel te doen.
De paarden vinden iets andersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De paarden vinden iets anders
Oei @Cachiequote:
quote:
Dit zijn toch gewoon hartverwarmende berichten. Wad'n liefde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:55 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik hou van jou <3 ik heb al je werk gelezen
Echt één van de grootste debielen die rondloopt in Nederland, maar moet je helemaal zelf weten verde,r radicaal rechtse strijder. Ik nsdap mensen die radicaal rechts zijn écht niet, maar ECHT ook.quote:
Is goed Jesse, is goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Echt één van de grootste debielen die rondloopt in Nederland, maar moet je helemaal zelf weten verde,r radicaal rechtse strijder. Ik nsdap mensen die radicaal rechts zijn écht niet, maar ECHT ook.
Is een anjer, sukkelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
klaprozen haha je bedoeld zeker die dikke kut van mapima hahahaatjes oefjes
Ik heb ook zin om te roken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
merk wel dat ook dat theemengsel roken m'n rookverslaving triggered
Wat een god dat hij in deze tijden voor het blanke ras durft op te komenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Echt één van de grootste debielen die rondloopt in Nederland, maar moet je helemaal zelf weten verde,r radicaal rechtse strijder. Ik nsdap mensen die radicaal rechts zijn écht niet, maar ECHT ook.
Oh ik vind hem vooral heel storend. Maar ieder z'n dingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een god dat hij in deze tijden voor het blanke ras durft op te komen
Ja ik vind de omvolking storendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:09 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Oh ik vind hem vooral heel storend. Maar ieder z'n ding
Halloquote:
Dat is een zegen voor de aardequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik vind de ontvolking storend
Veel te gematigd, dat FvD.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:07 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:11 schreef Treinhoer het volgende:
De witoogbuulbuul (Pycnonotus simplex) is een zangvogel uit de familie van de buulbuuls (Pycnonotidae) die voorkomt in de Indische Archipel.
Kenmerken
Deze buulbuul is 17 cm lang. Het is een saai gekleurde, overwegend grijsbruine vogel. Hij lijkt sterk op de roodoogbuulbuul (P. brunneus). De witoogbuulbuul is wat lichter met een vuilwitte keel en verder roomkleurig tot grijs op de borst en buik. Volwassen witoogbuulbuuls op Borneo hebben een rode iris; alleen de onvolwassen witoogbuulbuul heeft een vuilwitte of grijze iris.[2]
P. s. simplex op Malakka en Sumatra en de ondersoort P. s. halizonus hebben volwassen vogels een witte iris. Volgens een studie gebaseerd op moleculair genetisch onderzoek, gepubliceerd in 2019, zijn de volwassen vogels met een witte iris die op Borneo voorkomen een aparte soort, de crčmeoogbuulbuul (P. pseudosimplex). De vogels zien er verder net zo uit als de witoogbuulbuul met rode ogen.[3]
[ afbeelding ]
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
Noel wat is er nu aan de hand dan vriend
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Kon ik maar bannen
Kan iemand dat even regelen
Tardis nog weggewaaid?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker weertje trouwens.
Strand lag er nog. De parkeerplaats bij de luchthaven en de pier ook gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |