@VoMy is er nog niet en @pferdfahrerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland
Nu hebben we alle kneusjes wel geroepen
Ok boeiendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:57 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Nee werkt gewoon hoor, ik zit ondertussen met m'n gaming-crew te ouwehoeren en Overwatch te spelen hoezo?
CREWBASHquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:58 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Stel dan niet van die domme vragen flutmod.
Het viel gewoon opquote:
Hee een navelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ben je nu zo boos omdat je last hebt van een uithangende anus? Wil je niet meer zulke smerige selfies sturen naar me?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Valt er ook iemand op jou, of niet? Want zo begon het.
wat is discord?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Wat heeft Discord met dit forum te maken dan? Ik snap er niks van.
quote:
Een applicatie waarmee je met mede-gamers kan communiceren, soort van teamspeak maar dan beterquote:
Noel is grootverbruiker van fok damesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Valt er ook iemand op jou, of niet? Want zo begon het.
Haha he wish 😂quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noel is grootverbruiker van fok dames
Met de nadruk op groot?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noel is grootverbruiker van fok dames
Ik doe altijd gewoon een party op de ps4quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Een applicatie waarmee je met mede-gamers kan communiceren, soort van teamspeak maar dan beter
Wats je psnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon een party op de ps4
Ik zit op de PC dus date kan nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja maar @Treinhoer heeft geen ps4 dus moeten we naar discordquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geilehenkie1111111quote:
Wel beetje labielquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee ik vind cachet zeker niet dik en ik vind haar ook nog een liefje.
Wil je mijn dinnetje zijn @cachet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou gewoon wat hoger maakte, dan hoefde je niet zoveel te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja maar @:treinhoer heeft geen ps4 dus moeten we naar discord
game pc is duurder dan een ps4quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou gewoon wat hoger maakte, dan hoefde je niet zoveel te doen.
De paarden vinden iets andersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De paarden vinden iets anders
Oei @Cachiequote:
quote:
Dit zijn toch gewoon hartverwarmende berichten. Wad'n liefde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:55 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik hou van jou <3 ik heb al je werk gelezen
Echt één van de grootste debielen die rondloopt in Nederland, maar moet je helemaal zelf weten verde,r radicaal rechtse strijder. Ik nsdap mensen die radicaal rechts zijn écht niet, maar ECHT ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |