@VoMy is er nog niet en @pferdfahrerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland
Nu hebben we alle kneusjes wel geroepen
Ok boeiendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:57 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Nee werkt gewoon hoor, ik zit ondertussen met m'n gaming-crew te ouwehoeren en Overwatch te spelen hoezo?
CREWBASHquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:58 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Stel dan niet van die domme vragen flutmod.
Het viel gewoon opquote:
Hee een navelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ben je nu zo boos omdat je last hebt van een uithangende anus? Wil je niet meer zulke smerige selfies sturen naar me?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Valt er ook iemand op jou, of niet? Want zo begon het.
wat is discord?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Wat heeft Discord met dit forum te maken dan? Ik snap er niks van.
quote:
Een applicatie waarmee je met mede-gamers kan communiceren, soort van teamspeak maar dan beterquote:
Noel is grootverbruiker van fok damesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Valt er ook iemand op jou, of niet? Want zo begon het.
Haha he wish 😂quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noel is grootverbruiker van fok dames
Met de nadruk op groot?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noel is grootverbruiker van fok dames
Ik doe altijd gewoon een party op de ps4quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Een applicatie waarmee je met mede-gamers kan communiceren, soort van teamspeak maar dan beter
Wats je psnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon een party op de ps4
Ik zit op de PC dus date kan nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon een party op de ps4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |