Open dan ook.quote:
Kutsmoesjes.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:33 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik was te druk bezig met tonja op IRC.
Ja sorryquote:Op maandag 24 februari 2020 21:33 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Smoesje, daar trappen we niet in.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:33 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Soms is een extra zetje ff nodig. @:puzziepie .. laat die 2 ff.quote:
En dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:36 schreef Gnunix het volgende:
heel misschien kan ik 't voor elkaar krijgen dat ik zaterdag ook in Den Haag ben
Dan kan je ook mijn 40+ vriendinnetje oppikken.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:36 schreef Gnunix het volgende:
heel misschien kan ik 't voor elkaar krijgen dat ik zaterdag ook in Den Haag ben
Of je gaat gewoon allerlei nieuwe recepten uitproberen!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Geen sushi meer![]()
Nou, het was een leuk leven
Is die vogel al zo oud?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je ook mijn 40+ vriendinnetje oppikken.
Hou eens op met dat zure gedoe van je.quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou eens op met dat zure gedoe van je.
quote:
maakt niet uit!quote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die badeend schiet wel vaker uit zijn slof.
Over een vogel? Nee joh.quote:
harses willemquote:Op maandag 24 februari 2020 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver kan hier weer even normaal gedaan worden?
Ga jij ook nog even zeiken 10 uur laterquote:Op maandag 24 februari 2020 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Appie zeker? dat is hier zo vaakquote:Op maandag 24 februari 2020 21:56 schreef mootie het volgende:
En de bananen waren op in de supermarkt.
Waarover?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga jij ook nog even zeiken 10 uur later
quote:
Hmz.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:56 schreef mootie het volgende:
Maar de baas zei: ja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:56 schreef mootie het volgende:
Ik ken een liedje.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de baas zei: ja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag.
Hallo, hier ben ik al. Iets met kanaries of zo?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Deutsche Lidlquote:Op maandag 24 februari 2020 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Appie zeker? dat is hier zo vaak
Hoe oud worden die?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallo, hier ben ik al. Iets met kanaries of zo?
Precies, sushi van bloemkoolrijst ofzoquote:Op maandag 24 februari 2020 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon allerlei nieuwe recepten uitproberen!![]()
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/allerha(...)glutenvrije-recepten
Ah, gelukkig, de normaalste persoon komt hier even normaal doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een paar die grappig proberen te zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet de normaalste maar de enige normale. Subtiel verschil.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, de normaalste persoon komt hier even normaal doen.
Ik heb Scrut nog niet verteld dat ik heb gewerkt. Met carnaval...quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Even een moment van bezinning jaquote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Kanaries zijn zelden grappig.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar die grappig proberen te zijn.
Award shamingquote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zelf heel hard lachen om de combi banaan en hol.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, beter hou je dat stil.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb Scrut nog niet verteld dat ik heb gewerkt. Met carnaval...
Is het een goed idee of zal ik het stil houden?
En boem.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan zelf heel hard lachen om de combi banaan en hol.
Can’t compute.
Nou, dat is eigenlijk niet zo'n subtiel verschil.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet de normaalste maar de enige normale. Subtiel verschil.
Kijk; is die TT toch nog ergens goed voor.quote:
Ik zal tegen haar zeggen dat je het er niet over gaat hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook beter om dit verborgen te houden voor Lyza.
Ik denk dat hij als enige normale persoon carnaval afkeurt.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb Scrut nog niet verteld dat ik heb gewerkt. Met carnaval...
Is het een goed idee of zal ik het stil houden?
Alsof ik gvd niet overal liefde verspreidquote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk; is die TT toch nog ergens goed voor.
Spaan en Vermeegen wisten dat al.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk niet zo'n subtiel verschil.
Wel grappig dat de gemiddelde persoon niet bestaat. Als je van allerlei eigenschappen van mensen het gemiddelde neemt, kun je geen persoon vinden die gemiddeld is in al die eigenschappen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk; is die TT toch nog ergens goed voor.
Maar werken is heel normaal!quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als enige normale persoon carnaval afkeurt.
Wanneer je de allerliefste zou zijn, zou ik dat eerlijk tegen je zeggen, jwz.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ik gvd niet overal liefde verspreid
Mij hoor je niet lachen hoor. De lagere schooltijd ligt al lang achter mij.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan zelf heel hard lachen om de combi banaan en hol.
Can’t compute.
Honden zijn dol op d'rquote:Op maandag 24 februari 2020 22:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wanneer je de allerliefste zou zijn, zou ik dat eerlijk tegen je zeggen, jwz.
Ik lees het.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Spaan en Vermeegen wisten dat al.
ik bel de krant!quote:Op maandag 24 februari 2020 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij hoor je niet lachen hoor. De lagere schooltijd ligt al lang achter mij.
Dan heb ik deze smileyquote:Op maandag 24 februari 2020 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij hoor je niet lachen hoor. De lagere schooltijd ligt al lang achter mij.
Nee, werken!quote:Op maandag 24 februari 2020 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar werken is heel normaal!
Tenzij je na 100 jaar niet werken ineens 12 uur achter elkaar tussen dronken lorren gaat lopen. Maar dat zou ik ook nooit doen.
donder op met dat zure gedrag.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:10 schreef PP_Sound het volgende:
Pleur op met die caps en smiley spam.
ack.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt hier vanavond niet opgedonderd.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Spaan en Vermeegen wisten dat al.
Oh Aldi worteltjes afgekeurd, zijn van die dikke dingen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, werken!Dat zou ik ook nooit doen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Aldi worteltjes afgekeurd, zijn van die dikke dingen.
Hihi wortel hol.
Was echt werken voor centjes. Viavia.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hoezo heb je gewerkt was dat op uitnodiging van iemand, als vriendendienst of echt werken?
Hihi!quote:Op maandag 24 februari 2020 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Aldi worteltjes afgekeurd, zijn van die dikke dingen.
Hihi wortel hol.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Was echt werken voor centjes. Viavia.
Nee, in de gang.quote:
Hij zei ik kom gelukkig nooitquote:Op maandag 24 februari 2020 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hihi!![]()
Ik kom gelukkig nooit bij de Aldi.
Het viel me echt 100% mee. Ladderzat en niemand was vervelend.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]pittig baantje wel met die dronken lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |