Een paar die grappig proberen te zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallo, hier ben ik al. Iets met kanaries of zo?
Niet de normaalste maar de enige normale. Subtiel verschil.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, de normaalste persoon komt hier even normaal doen.
Ik heb Scrut nog niet verteld dat ik heb gewerkt. Met carnaval...quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Even een moment van bezinning jaquote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Kanaries zijn zelden grappig.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar die grappig proberen te zijn.
Award shamingquote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zelf heel hard lachen om de combi banaan en hol.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, beter hou je dat stil.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb Scrut nog niet verteld dat ik heb gewerkt. Met carnaval...
Is het een goed idee of zal ik het stil houden?
En boem.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan zelf heel hard lachen om de combi banaan en hol.
Can’t compute.
Nou, dat is eigenlijk niet zo'n subtiel verschil.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet de normaalste maar de enige normale. Subtiel verschil.
Kijk; is die TT toch nog ergens goed voor.quote:
Ik zal tegen haar zeggen dat je het er niet over gaat hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook beter om dit verborgen te houden voor Lyza.
Ik denk dat hij als enige normale persoon carnaval afkeurt.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb Scrut nog niet verteld dat ik heb gewerkt. Met carnaval...
Is het een goed idee of zal ik het stil houden?
Alsof ik gvd niet overal liefde verspreidquote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk; is die TT toch nog ergens goed voor.
Spaan en Vermeegen wisten dat al.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk niet zo'n subtiel verschil.
Wel grappig dat de gemiddelde persoon niet bestaat. Als je van allerlei eigenschappen van mensen het gemiddelde neemt, kun je geen persoon vinden die gemiddeld is in al die eigenschappen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk; is die TT toch nog ergens goed voor.
Maar werken is heel normaal!quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als enige normale persoon carnaval afkeurt.
Wanneer je de allerliefste zou zijn, zou ik dat eerlijk tegen je zeggen, jwz.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof ik gvd niet overal liefde verspreid
Mij hoor je niet lachen hoor. De lagere schooltijd ligt al lang achter mij.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan zelf heel hard lachen om de combi banaan en hol.
Can’t compute.
Honden zijn dol op d'rquote:Op maandag 24 februari 2020 22:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wanneer je de allerliefste zou zijn, zou ik dat eerlijk tegen je zeggen, jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |