Stukkie! Drie uur met een rechtstreeks Intercity. Dan hotelletje en volgende dag uitbrakkend weer naar boven.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Wier! helemaal bovenin, 20 minuten van Leeuwarden
Met fiets heeft hij misschien wel wind mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je nu begint met lopen dan kan je nog op tijd zijn.
Oh jee, het wordt dus nog erger naarmate je ouder wordt. Vond 1 keer al rot vervelend.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet zeker 2x minimaal piesen 's nachts
heb gewoon een autoquote:Op maandag 24 februari 2020 16:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Stukkie! Drie uur met een rechtstreeks Intercity. Dan hotelletje en volgende dag uitbrakkend weer naar boven.
We hebben een helderziende. Jomanda, is that you?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:01 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik wist dat deze opmerking zou komen he
wie is dat en ze is lekker?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hebben een helderziende. Jomanda, is that you?
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:01 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik wist dat deze opmerking zou komen he
Ben niet zo,n herkauwer dus laaaaaat maaaaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Sterkte met je misselijkheid, niet uitkotsen want dat zou zonde van de drop zijn.
Vast wel een geinige kleur kotsquote:Op maandag 24 februari 2020 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Sterkte met je misselijkheid, niet uitkotsen want dat zou zonde van de drop zijn.
oh.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Poosje terug overleden volgens mij.
Zal dus wel een ietwat tegenvallen nu.
nou ja in ieder geval 's nacht voordat ik mijn bed in ga, en dan toch wel om een uur of 5 ofzo ...quote:Op maandag 24 februari 2020 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, het wordt dus nog erger naarmate je ouder wordt. Vond 1 keer al rot vervelend.
Briljant! Zou ik zomaar zelf bedacht kunnen hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:03 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Auto bij 't hotel, naar cafe strompelen en weer terugstrompelen een idee?
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Vast wel een geinige kleur kots
Goedenmiddag
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jomanda niet kennen, je bent jong ja.
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Poosje terug overleden volgens mij.
Zal dus wel een ietwat tegenvallen nu.
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ben niet zo,n herkauwer dus laaaaaat maaaaar.
Je bent mij net voor.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jomanda niet kennen, je bent jong ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |