hehehequote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik doe dat wel gewoon beneden, lijkt me niets op dat potje.
Ik vind je wel grappig. Kom naar de meet!quote:Op maandag 24 februari 2020 15:52 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Lukt niet meer op die leeftijd zeker..
helemaal vanuit Friesland naar waar precies?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vind je wel grappig. Kom naar de meet!
Ik weet zeker dat je welkom bent!
Ghostbuster wilt niet naar de meet!quote:Op maandag 24 februari 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vind je wel grappig. Kom naar de meet!
Ik weet zeker dat je welkom bent!
Klein stukkie toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:55 schreef Gnunix het volgende:
[..]
helemaal vanuit Friesland naar waar precies?
als je alleen hoeft te plassen kan je dat toch opvangen in een emmertje ofzo?quote:
DEN HAAG?! da's nie een klein stukkie vrindquote:Op maandag 24 februari 2020 15:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het topic heet ‘schrikkelmeet in denHaag’ Drie keer raden...
We hebben een campingwc, ik noem het alleen een potje.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
als je alleen hoeft te plassen kan je dat toch opvangen in een emmertje ofzo?
dan kan je dat gewoon 1x per dag in dat toilet leeggooien, ga je ook 'snachts ook helemaal
naar de beneden?![]()
da's niet zo handig dan toch?
Neu.... ik hoef niet meer... al ontvolgt ookquote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, er werd wel gebitcht tegen je maar niet iedereen heeft dezelfde mening, van mij mag jij daar gewoon posten hoor.
Ah... ik dacht al....quote:Op maandag 24 februari 2020 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hebben een campingwc, ik noem het alleen een potje.![]()
Met zakjes erin waar dan poeder in moet wat in luiers zit en dan deksel erop klikken en dan in een vuilniszak.
Ik ga inderdaad niet snachts naar beneden.
Ik geef je ergens wel gelijk hoor. Dat je er niet meer wilt komen.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Neu.... ik hoef niet meer... al ontvolgt ook
Waar in het mooie Fryslan kom je vandaan dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:57 schreef Gnunix het volgende:
[..]
DEN HAAG?! da's nie een klein stukkie vrind
maakt niet uit ....quote:Op maandag 24 februari 2020 15:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef je ergens wel gelijk hoor. Dat je er niet meer wilt komen.
Wier! helemaal bovenin, 20 minuten van Leeuwardenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar in het mooie Fryslan kom je vandaan dan?
Toen ik nog niet wist dat we dat ding kregen, maakte ik me wel een beetje druk erom, want tja, ik moet snachts altijd wel een keer piesen en zag dat dus helemaal niet zitten om dan naar beneden te gaan. Maar gelukkig hoeft dat dus niet.quote:
Als je nu begint met lopen dan kan je nog op tijd zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Wier! helemaal bovenin, 20 minuten van Leeuwarden
ik moet zeker 2x minimaal piesen 's nachtsquote:Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik nog niet wist dat we dat ding kregen, maakte ik me wel een beetje druk erom, want tja, ik moet snachts altijd wel een keer piesen en zag dat dus helemaal niet zitten om dan naar beneden te gaan. Maar gelukkig hoeft dat dus niet.
ik wist dat deze opmerking zou komen hequote:Op maandag 24 februari 2020 16:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je nu begint met lopen dan kan je nog op tijd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |