abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191820259
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik sta open voor voorbeelden.
'stel je niet aan' in hoofdletters is dat niet. Mensen zijn oprecht bezorgd.
Het continue bashen van RIVM blijft gewoon staan terwijl daar een eigen topic voor is.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 22:35:02 #177
236264 crew  capricia
pi_191820463
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:23 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Het continue bashen van RIVM blijft gewoon staan terwijl daar een eigen topic voor is.
Bashen mag je TR-en.
Kritiek moet gewoon mogelijk zijn.

Eens?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191820559
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Bashen mag je TR-en.
Kritiek moet gewoon mogelijk zijn.

Eens?
Tsja en de kritiek daarop die verdwijnt gewoon.
Van mij heb je verder geen last hoor, heb het volgen van dit subforum inmiddels opgegeven.
Veel succes ermee.
pi_191854541
-bans worden niet besproken. Mail maar naar forum@fok.nl als je opmerkingen of vragen over een ban hebt-

[ Bericht 94% gewijzigd door capricia op 05-03-2020 21:45:38 ]
pi_191856617
Oke, posts worden nu ook verwijderd.

Dan maar serieus zonder inhoudelijk te gaan op de ban:

PM/DM je actieve users gewoon eerst als jullie vinden dat ze te ver gaan ipv ze meteen te verbannen.
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 22:44:32 #181
236264 crew  capricia
pi_191856690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke, posts worden nu ook verwijderd.

Dan maar serieus zonder inhoudelijk te gaan op de ban:

PM/DM je actieve users gewoon eerst als jullie vinden dat ze te ver gaan ipv ze meteen te verbannen.
Moderators bannen niet. Dat doen FA’s. Daar kun je terecht.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191856944
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Moderators bannen niet. Dat doen FA’s. Daar kun je terecht.
Wil je serieus deze kant op?

Jullie geven de notes. Jullie vragen aan een FA of hij kan ingrijpen.

Jullie zouden imo dan een DM/PM moeten sturen ipv meteen een ban aanvragen. Niet mee eens?
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 23:18:08 #183
236264 crew  capricia
pi_191857370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wil je serieus deze kant op?

Jullie geven de notes. Jullie vragen aan een FA of hij kan ingrijpen.

Jullie zouden imo dan een DM/PM moeten sturen ipv meteen een ban aanvragen. Niet mee eens?
Niet mee eens op moment dat het over meerdere notes, over meerdere subfora van meerdere mods gaat.
Dan gaat het over iemands oeuvre.
Dan gaat de betreffende user naar achter en bepalen de FA’s wat er mee gebeurt.
Verders ga ik hier niet inhoudelijk op notes of bans in.
En laat ik deze discussie hierbij.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191857474
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 23:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Niet mee eens op moment dat het over meerdere notes, over meerdere subfora van meerdere mods gaat.
Dan gaat het over iemands oeuvre.
Dan gaat de betreffende user naar achter en bepalen de FA’s wat er mee gebeurt.
Verders ga ik hier niet inhoudelijk op notes of bans in.
En laat ik deze discussie hierbij.
Je gaat er wel op in, maar toch ook weer niet? Jij bepaalt toch niet dat de discussie over is? Feedback lijkt me juist de plek voor discussie. Beetje raar dit.

Wij hebben een week vertraging. Ik kijk ook zelden naar die notes. Had gewoon even een PM gestuurd ipv notes en ban.

Toevallig net naar mijn notes gekeken. Ik snap van een hoop notes niet eens dat ik ze gekregen heb. Maar blijkbaar is de policy zoveel mogelijk aan proberen te naaien om vervolgens ineens users te bannen. Erg jammer, ook als het gaat om users die een significante bijdrage leveren aan dit subforum (zoals @Scrummie2.1 ).
pi_191857925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je gaat er wel op in, maar toch ook weer niet? Jij bepaalt toch niet dat de discussie over is? Feedback lijkt me juist de plek voor discussie. Beetje raar dit.

Wij hebben een week vertraging. Ik kijk ook zelden naar die notes. Had gewoon even een PM gestuurd ipv notes en ban.

Toevallig net naar mijn notes gekeken. Ik snap van een hoop notes niet eens dat ik ze gekregen heb. Maar blijkbaar is de policy zoveel mogelijk aan proberen te naaien om vervolgens ineens users te bannen. Erg jammer, ook als het gaat om users die een significante bijdrage leveren aan dit subforum (zoals @:scrummie2.1 ).
Nogmaals. Bij klachten over de moderatie of bans kun je contact opnemen met forum@fok.nl. Collega Capricia heeft alles gezegd wat wij er over kunnen zeggen.
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 00:11:19 #186
236264 crew  capricia
pi_191857931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Toevallig net naar mijn notes gekeken. Ik snap van een hoop notes niet eens dat ik ze gekregen heb. Maar blijkbaar is de policy zoveel mogelijk aan proberen te naaien om vervolgens ineens users te bannen. Erg jammer, ook als het gaat om users die een significante bijdrage leveren aan dit subforum (zoals @:scrummie2.1 ).
Nee. Dit FB topic is niet de plek om notes of bans te bespreken. Nogmaals, neem contact op met een FA als je vragen hebt. In wat je schrijft over de policy herken ik mijzelf en mijn collega’s overigens niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191861273
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee. Dit FB topic is niet de plek om notes of bans te bespreken. Nogmaals, neem contact op met een FA als je vragen hebt. In wat je schrijft over de policy herken ik mijzelf en mijn collega’s overigens niet.
Nee, natuurlijk zie je dat niet. Jullie doen het niet bewust (dat zou het nog een stukje erger maken).

Het zegt genoeg dat ik gvd een halve dagtaak had aan het TR'en van trolposts, vervolgens krijg ik een ban "want wel 7 notes in 24 uur!" waaronder een note waarin ik domweg nieuws post (echt, wat bezielt de mod die die note plaatst), en vervolgens kan ik 24 uur lang toekijken hoe elke mongool waar ik een post van TR lekker door kan blijven trollen.

Deze post zal ook wel weer snel wegvliegen, notes bespreken we niet, bans bespreken we niet, we bespreken eigenlijk niets. Volkomen bezopen.

@Lenny_Leonard
pi_191862572
pi_191863025
Waarom werd mijn post verwijderd: "Eindelijk gaan de ogen open."

Dit is was een reactie op de eerste dode in Nederland.

Ik heb dit gezegd omdat er nog steeds tokkies zijn dit als een normaal virus zien?

Ik snap niet waarom mijn post verwijderd is?
pi_191863111
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:47 schreef Zipportal het volgende:
Waarom werd mijn post verwijderd: "Eindelijk gaan de ogen open."

Dit is was een reactie op de eerste dode in Nederland.

Ik heb dit gezegd omdat er nog steeds tokkies zijn dit als een normaal virus zien?

Ik snap niet waarom mijn post verwijderd is?
Ik vond het een vervelende trollpost! Nee grapje, ik denk dat ik hem perongelijk heb aangeklikt met het opschonen van het topic. :{

Please niet boos zijn. :@
Groot fan van User Wotte
pi_191872609
Ik weet niet wie allemaal mods zijn op dit forum, maar complimenten om dit allemaal in goede banen te leiden. Zal wel druk zijn. Dus petje af.

Dat wou ik even zeggen.

:*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 8 maart 2020 @ 09:18:16 #192
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_191897039
Jammer dat we geen kaartje hebben van huidige influenza besmettingen en de doden. We vergelijken met niets.
  zondag 8 maart 2020 @ 11:02:36 #193
217702 Lonaa
Honger!
pi_191898274
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:18 schreef xzaz het volgende:
Jammer dat we geen kaartje hebben van huidige influenza besmettingen en de doden. We vergelijken met niets.
Het staat je vrij die te maken.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 8 maart 2020 @ 11:02:52 #194
217702 Lonaa
Honger!
pi_191898276
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 22:11 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet wie allemaal mods zijn op dit forum, maar complimenten om dit allemaal in goede banen te leiden. Zal wel druk zijn. Dus petje af.

Dat wou ik even zeggen.

:*
O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191898609
ik verwahct vandaat 260 gevallen
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 11:31:24 #196
236264 crew  capricia
pi_191898727
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:24 schreef Minimunt het volgende:
ik verwahct vandaat 260 gevallen
Verkeerde topic?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 12:11:22 #197
236264 crew  capricia
pi_191899356
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Wat is er off-topic aan een verhaal van een chirurg in Italië die meemaakt hoe de situatie daar is?
Even in de FB meegenomen.
Ik doelde meer op de hele discussie over huizen met een tikkie afrekenen.

Wat betreft jouw post: daarvan heb ik 1 exemplaar verwijderd omdat je hem en crosspostte en ook nog zelf ging quoten.
Beetje driedubbel op.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191900276
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Even in de FB meegenomen.
Ik doelde meer op de hele discussie over huizen met een tikkie afrekenen.

Wat betreft jouw post: daarvan heb ik 1 exemplaar verwijderd omdat je hem en crosspostte en ook nog zelf ging quoten.
Beetje driedubbel op.
Was mijn eigen post die ik ook in het algemene topic wilde plaatsen inderdaad. Een quote scheelt werk. Snap nog niet helemaal waarom dat verwijderd wordt, maar goed.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 maart 2020 @ 13:51:34 #199
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191901127
Waarom mogen de opmerkingen over Emma Wortelboer wel blijven staan, maar mijn post met een gifje van diezelfde Emma Wortelboer en met dus dezelfde strekking, niet?
In: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #169 Geen gewoon griepje

Het leek mij een logische reactie.. en als het als offtopic werd gezien, dan waren de opmerkingen daarboven en daaronder net zo offtopic.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 14:00:55 #200
236264 crew  capricia
pi_191901287
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom mogen de opmerkingen over Emma Wortelboer wel blijven staan, maar mijn post met een gifje van diezelfde Emma Wortelboer en met dus dezelfde strekking, niet?
In: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #169 Geen gewoon griepje

Het leek mij een logische reactie.. en als het als offtopic werd gezien, dan waren de opmerkingen daarboven en daaronder net zo offtopic.
Omdat het erg druk is en ik niet alles lees.
Geef even een linkje. Gaat die ook weg.

Edit. Die berichten zijn nu ook verwijderd.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')