Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
• Mocht je het virus hebben, dan kun je dat thuis uitzieken. Tenminste zolang je niet heel ziek wordt. Hier de richtlijnen hoe je thuis moet verblijven.
• Interessante en nuchtere dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell op JijBuis
• Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemen.
Op zondag 8 maart 2020 13:09 schreef Collide het volgende: Frankrijk en Duitsland zitten nu op hetzelfde niveau als Italië een week geleden.
Europa gaat het nog slechter treffen dan China vrees ik. In een dictatuur als China dwing je gewoon mensen thuis te blijven. En spuit je miljoen liters ontsmettende vloeistof door de straten. Hier lopen we achter de feiten aan.
Europa gaat het nog slechter treffen dan China vrees ik. In een dictatuur als China dwing je gewoon mensen thuis te blijven. En spuit je miljoen liters ontsmettende vloeistof door de straten. Hier lopen we achter de feiten aan.
Het feit dat we in de problemen zitten komt ook door China
David Zigdon, Chief Operating Officer of the Institute, said that “there is a great need for an immediate solution to human infection of coronavirus, and we have been working to do that nonstop.
The solution we are developing against COVID-19 virus has proven effective, and we believe a version for human treatment can be ready within eight to 10 weeks. That would be followed by a 90-day test period to ensure safety. The treatment we developed for birds is given orally, and the treatment we are developing for humans will also be given orally.”
Ze zijn kennelijk non-stop aan het werken. Hopelijk kunnen we het virus remmen zodat ons zorgapparaat het nog net aan kan trekken allemaal. Zware tijden.
De oude oude layout was veel beter!! vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Op zondag 8 maart 2020 13:09 schreef Collide het volgende: Frankrijk en Duitsland zitten nu op hetzelfde niveau als Italië een week geleden.
twitter:
BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 12:04:06NEW: El Salvador will deny entry to foreigners coming from France or Germany due to coronavirus, president says; citizens coming from those countries will be quarantined for 30 days reageerretweet
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" Mijn reisverslagen
Door het dwingen van mensen thuis te blijven vallen in China juist meer doden dan nodig. Veel zorg in China gaat via de familie en die mogen dus de straat niet op. En eigenlijk ligt alles daar dus plat en ook de hulpdiensten blijven vaak thuis.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
Op dat lijstje van Joyvke zie ik dat er in Duitsland 800 besmettingsgevallen zijn maar nog geen enkele dode, terwijl het er statistisch nu ongeveer 16 zouden moeten zijn. Vreemd
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Op zondag 8 maart 2020 13:18 schreef eenjongen... het volgende: Ik denk dat als Nederlanders geweerd worden in het buiyenland, de maatregelen hier snel worden opgeschaald.
Nog een week denk ik
"If you want to make God laugh, tell him about your plans" Mijn reisverslagen
Op zondag 8 maart 2020 13:18 schreef eenjongen... het volgende: Ik denk dat als Nederlanders geweerd worden in het buiyenland, de maatregelen hier snel worden opgeschaald.
Haha, gaan van de zomer naar China.. Was eerst nog de vraag moeten we nu nog wel gaan? Nu is de vraag eerder, mogen we China in de zomer nog wel in?