Laten we vooral conclusies trekken uit een random pastebin lijstquote:Op maandag 2 maart 2020 12:12 schreef dimmak het volgende:
COR / Leak: Gevallen corona in NLtwitter:Misssbitcoin twitterde op maandag 02-03-2020 om 09:03:13🚨Er zijn naar verluid zijn er in Nederland reeds 76 mensen besmet met #COVID19Onderstaande lijst is opgesteld door 25 geverifieerde medisch professionals. Welke niet met naam en toenaam worden benoemd. Zij brengen dit naar buiten omdat het RIVM en de GGD onjuiste info deelt. https://t.co/HSw0ArJv5d reageer retweet
Volgens mij is er best ruimte voor dit topic. Lijkt mij logisch dat klokkenluiders niet bekend willen worden, maar is toch zorgelijk als GGD en RIVM niet met de juiste info naar buiten komen. Ook al zou de lijst niet kloppen, moet er toch ruimte zijn om dit te bespreken?twitter:wmiddelkoop twitterde op maandag 02-03-2020 om 10:43:40Breek: Van een buitenlandse expert heb ik begrepen dat hij is gecontacteerd door een aantal professionele Nederlandse 'klokkenluiders' ('medical doctor and a nurse relaying alarming, head-scratching information') over misstanden in de Nederlandse #RIVM aanpak. https://t.co/5D3cqbYevJ reageer retweet
Dit bedoel ik dus. Het anti-RIVM sentiment is te overheersend in het topic. Dit kan een klein beetje tegenwicht bieden of is in ieder geval een aanzetquote:
Done.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:37 schreef erkel het volgende:
Kan dit lijstje misschien in de OP van het COVID hoofdtopic geplaatst worden:
Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:
- Het virus verspreidt zich vooral via hoest- en niesdruppeltjes die kort in de lucht hangen. Wie geen symptomen vertoont, vormt amper besmettingsgevaar.
- Iemand kan gemiddeld twee à drie anderen besmetten (minder dan bij bijvoorbeeld mazelen). Dit cijfer daalt echter door alle voorzorgsmaatregelen.
- Verreweg de meesten hebben lichte (griepachtige) klachten.
- Bijna alle sterfgevallen betreffen oudere of al zieke mensen.
Bron: https://www.nu.nl/nucheck(...)ng-in-nederland.html
Ik denk dat dit ook kan helpen met het verminderen van nepnieuws in het topic
Jawel. Een prachtige OP met diverse linkjes onder 1 klik beschikbaar is verworden tot 1 algemeen verhaal wat zo van rivm.nl af kan komen.quote:
Prima, dan zet ik het er weer in.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jawel. Een prachtige OP met diverse linkjes onder 1 klik beschikbaar is verworden tot 1 algemeen verhaal wat zo van rivm.nl af kan komen.
Als ik de TS weer ben gaat al die onzin er weer uit.
Onder een spoiler. Wij, de users vanaf topic 1, doen wekenlang ons best om die OP aan te vullen en poef, alles is weggedrukt onder een spoiler.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima, dan zet ik het er weer in.
Die linkjes staan er overigens alsnog gewoon.
Ik zal er even wat moois van maken. K?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Onder een spoiler. Wij, de users vanaf topic 1, doen wekenlang ons best om die OP aan te vullen en poef, alles is weggedrukt onder een spoiler.
Ik ga even kijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef Fernweh het volgende:
COR / Wie is er in een Corona gebied geweest? (tijdens de uitbraak)
Lolbroeken trollen mij een beetje, zou de TT aangepast kunnen worden met tussen haakjes erachter aan (Tijdens de uitbraak.)
Hmm. Je komt zelf ook niet echt serieus over. Je schrijft bv niet waar dat was. Ik begrijp die reacties wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef Fernweh het volgende:
COR / Wie is er in een Corona gebied geweest? (tijdens de uitbraak)
Lolbroeken trollen mij een beetje, zou de TT aangepast kunnen worden met tussen haakjes erachter aan (Tijdens de uitbraak.)
Als ik niet serieus overkwam is dat aan mij te wijtenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmm. Je komt zelf ook niet echt serieus over. Je schrijft bv niet waar dat was. Ik begrijp die reacties wel.
Wat wil je met dat topic?
Heb het voor nu gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |