Speelt het daar? Dacht dat er daar maar één iemand gepakt is met Corona. Waar ik was is nu een crisis post ingesteld om je te laten checken en zo. Dit omdat de huisartsen veelal in quarantaine zitten etc.quote:
Toen nog niet want er was geen geval bekend.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Speelt het daar? Dacht dat er daar maar één iemand gepakt is met Corona. Waar ik was is nu een crisis post ingesteld om je te laten checken en zo. Dit omdat de huisartsen veelal in quarantaine zitten etc.
Oh dan zit je wel goed, toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Toen nog niet want er was geen geval bekend.
Je doet het lijken alsof het een misdaad is.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:50 schreef Fernweh het volgende:
Dacht dat er daar maar één iemand gepakt is met Corona.
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik was in Martell voor het biatlon, dat is in Süd-Tirol en inmiddels een beetje een risicogebied - Noord-Italië. Het was er erg gezellig en de sfeer bij het biatlon was prima, ook al stond er een ijzig koude wind. Eind 2016 alweer, tijd vliegt!
Oh ik bedoelde meer in de trant van: er geweest zijn tijdens de uitbraak.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik was in Martell voor het biatlon, dat is in Süd-Tirol en inmiddels een beetje een risicogebied - Noord-Italië. Het was er erg gezellig en de sfeer bij het biatlon was prima, ook al stond er een ijzig koude wind. Eind 2016 alweer, tijd vliegt!
Oh fuck.. ik ben in begin 2017 in noord-Italië (Venetië/Florence) geweest en zo'n 25 jaar geleden in Milaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |