Jawel. Een prachtige OP met diverse linkjes onder 1 klik beschikbaar is verworden tot 1 algemeen verhaal wat zo van rivm.nl af kan komen.quote:
Prima, dan zet ik het er weer in.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jawel. Een prachtige OP met diverse linkjes onder 1 klik beschikbaar is verworden tot 1 algemeen verhaal wat zo van rivm.nl af kan komen.
Als ik de TS weer ben gaat al die onzin er weer uit.
Onder een spoiler. Wij, de users vanaf topic 1, doen wekenlang ons best om die OP aan te vullen en poef, alles is weggedrukt onder een spoiler.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima, dan zet ik het er weer in.
Die linkjes staan er overigens alsnog gewoon.
Ik zal er even wat moois van maken. K?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Onder een spoiler. Wij, de users vanaf topic 1, doen wekenlang ons best om die OP aan te vullen en poef, alles is weggedrukt onder een spoiler.
Ik ga even kijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef Fernweh het volgende:
COR / Wie is er in een Corona gebied geweest? (tijdens de uitbraak)
Lolbroeken trollen mij een beetje, zou de TT aangepast kunnen worden met tussen haakjes erachter aan (Tijdens de uitbraak.)
Hmm. Je komt zelf ook niet echt serieus over. Je schrijft bv niet waar dat was. Ik begrijp die reacties wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef Fernweh het volgende:
COR / Wie is er in een Corona gebied geweest? (tijdens de uitbraak)
Lolbroeken trollen mij een beetje, zou de TT aangepast kunnen worden met tussen haakjes erachter aan (Tijdens de uitbraak.)
Als ik niet serieus overkwam is dat aan mij te wijtenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmm. Je komt zelf ook niet echt serieus over. Je schrijft bv niet waar dat was. Ik begrijp die reacties wel.
Wat wil je met dat topic?
Heb het voor nu gesloten.
Dit klinkt al veel specifieker dan wat je in je topic schreef.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als ik niet serieus overkwam is dat aan mij te wijten![]()
Ik was in Gangelt en in die regio heerst het wel, er is onlangs een medische post geopend omdat veel huisartsen ook in quarantaine zitten in die regio. Via een echtpaar is het met de carnaval verspreidt.
Maar dit specifieke forum ga ik vanaf nu gewoon mijden denk ik, er zijn enkel lolbroeken. Ik wil niet steeds met dat getroll van doen hebben dan begon ik wel over in onz. Ik wilde gewoon met mensen in contact komen die ook in een gebied zijn geweest waar de Corona heerst en wat hun opviel. Was het rustiger dan normaal etc? Hoe was de sfeer?
Maar ik heb hierin gefaald. Zou je het topic gewoon op mijn verzoek willen sluiten, dan ga ik gewoon mijn weg verder elders. Misschien dat ik zulke vragen beter op een Duits of buitenlands forum kan stellen omdat het daar meer leeft, hier in NL is er nog niet echt infectiegebied.
En toch was dat wat er gebeurde. Ze snoof haar neus, in een papieren doek die werd weggegooid en ze gebruikte zo'n handpompje van infectiemiddel. Dat wil zeggen dat er wel een soort protocol was. Ergens is het jammer dat zo'n observatie van mij wordt gezien als een 'grap' of niet serieus. Dat betekend dat er enkel lolbroeken zitten op dit forum, die dat wellicht als grap hebben uitgemolken.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit klinkt al veel specifieker dan wat je in je topic schreef.
Ik wil wel serieus je topic een kans geven en modereren op lolbroeken.
Maar 'ik was in besmet gebied en iemand snoot zijn neus' gaat dat niet worden.
Mensen die alleen maar ongefundeerd angst zaaien kunnen eventueel naar BNW. TR maar als je het over de top vindt gaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:22 schreef Peter het volgende:
Kan er een 'Speculatie en hysterie'-topic komen? Zodat de ongefundeerde angstzaaiers uit de serieuze topics blijven?
En daar dan graag ook steng op modden. Dank.
In het algemene topic en het boodschappentopic roepen er best veel mensen ongefundeerde zaken. Nemen roddels voor waar aan en speculeren er op los.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar ongefundeerd angst zaaien kunnen eventueel naar BNW. TR maar als je het over de top vindt gaan.
Maar vergeet niet dat veel mensen ook echt angstig zijn. Mss niet meteen voor zichzelf, als wel voor ouders of andere geliefden. Die angst is vaak oprecht.
En een kleine mate van hysterie kan hier een gevolg van zijn. Het zal wel minder worden in een paar dagen. Als alles wat meer normaliseert.
Maar nogmaals: als het over de top gaat, TR aub. We zijn met voldoende mods.
En welke bron in dan leidend? Het RIVM? Dan ga je op veel weerstand stuiten.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:05 schreef Peter het volgende:
[..]
In het algemene topic en het boodschappentopic roepen er best veel mensen ongefundeerde zaken. Nemen roddels voor waar aan en speculeren er op los.
Een forum/topic zonder ongefundeerde zaken zou duidelijkheid kunnen geven. Dat vraagt actief mee modereren en niet alleen reageren op TR's. Wellicht te arbeidsintensief, maar anders ga je meewerken aan desinformatie en hysterie.
my 2 cents
Hangt er toch vanaf of er daadwerkelijk paniekzaaiers zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zijn al die 35395815 reacties van "Wat een paniekzaaiers hier" (in welke vorm dan ook) nou toegestaan of niet?
Ligt aan de context.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zijn al die 35395815 reacties van "Wat een paniekzaaiers hier" (in welke vorm dan ook) nou toegestaan of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |