Dit dus. Regel dat eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Is het niet handig om de topicreeks uit NWS hierheen over te hevelen?
NWS / Het grote COVID-19 topic. #74 In maart gaan we knallen zei ik
quote:
Mag het nieuwstopic de SC worden?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Is het niet handig om de topicreeks uit NWS hierheen over te hevelen?
COR / Het grote COVID-19 topic. #74 In maart gaan we knallen zei ik
Mag daarin in dan ook een mooi rood balkje komen, waarin in staat dat, dat topic ook alleen bedoeld is voor nieuws en niet voor chit chat en slow chat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerder een nieuwstopic?
Zie dat er al een SC is. Bueno!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerder een nieuwstopic?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Tjacka het volgende:
@:za we hebben je inspiratie nodig voor een paar goede topics!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 00:52 schreef Za het volgende:
[..]
COV
Heb jij aanvullingen? :
Diamond Princess cruise passagiers
Centraal Coronavirus uitbraak Iran
Centraal Coronavirus uitbraak Italie
Aanpak Duitsland Webasto besmettingen
Centraal coronavirus uitbraak China
Centraal coronavirus aanpak VS
Quarantaine discussie
Aanpak Nederland, RIVM adviezen
Coronavirus slowchat
Coronavirus aanpak Australie
Mondkapjes en voedselvoorraad discussie.
Waar niet meer heen te reizen.
Hoe kun je jezelf het beste beschermen.
Nog geen-eerste-meerdere gevallen Nederland
Corona vaccin discussie
Centraal coronavirus nieuws
Lockdown discussie.
Dagelijkse updates gevallen wereldwijd.
Steve discussie watch
Programma's / nieuws items
Hoe verloopt besmetting, mensen, objecten
Lifespan van het virus updates.
Treinen in quarantaine.
Vliegtuigen aan de grond.
Bussen in quarantaine.
Cruiseships centraal
Economische gevolgen wereldwijd
Economische gevolgen Nederland
Welke luchthavens gesloten
Hervatte vluchten
Gesloten grenzen
Gecancelde events
Maatregelen Nederland tot nu toe
Racisme jegens Chineze Nederlanders
Kun je nog pakketjes uit China openmaken
Welke producten zijn niet meer verkrijgbaar
Lijst niet meer verkrijgbare medicatie en advies
Verplicht verlof EU (oa havens)
Die kunnen wel alvast in quarantaine om zich te focussen op al het modwerk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:55 schreef SeLang het volgende:
Mooi, eindelijk een COR subforum
Alvast RIP aan de mods
😷quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Nou moeten we eigenlijk nog een mondkapjes smiley hebben
Geen idee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
NWS / Het grote COVID-19 topic. #75 In maart gaan we knallen zei ik
Waarom staat dit nog altijd in NWS?verplaatsen naar COR lijkt mij goed anders loopt alles door elkaar.
Ik ben geen NWS-mod.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou hup verplaatsen. Of wie zijn de mods hier?
@Lonaaquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon een nieuwsberichtentopic in NWS en Twitter en nieuws en gekibbel in COR. Maja, wie ben ik hé.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan heb je 2 centrale topics. Niet handig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon een nieuwsberichtentopic in NWS en Twitter en nieuws en gekibbel in COR. Maja, wie ben ik hé.
#teancentraletopicinCORquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan heb je 2 centrale topics. Niet handig.
Voor.quote:
Ja. Natuurlijk.quote:
Dat moeten we dus vragen aan de NWS mods en die willen ook een topic in NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef capricia het volgende:
@:pharkus
Wil/kun jij ze samenvoegen in COR?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Zeer teleurstellend dat NWS niet een beetje meewerkt.
Ik pak hier een TR voor mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat moeten we dus vragen aan de NWS mods en die willen ook een topic in NWS.
Oh god ik ben aan het lekken!!!!
Als jouw manier van modden de standaard wordt, is dit forum al ten dode opgeschreven.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat moeten we dus vragen aan de NWS mods en die willen ook een topic in NWS.
Oh god ik ben aan het lekken!!!!
mwa niet veel anders dan dit topic COR / Het GROTE laten we allemaal eens een lekker normaal gaan doen topic maar dan met iets meer lettersquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als jouw manier van modden de standaard wordt, is dit forum al ten dode opgeschreven.
Je knalt gewoon een goedlopend topic met een normale discussie van een collegamod dicht met de onterechte opmerking dat er tig van dat soort topics zijn.
Goed bezig
Ohja, kreeg ik nog een reactie op mijn eerdere vraag in dit topic?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa niet veel anders dan dit topic COR / Het GROTE laten we allemaal eens een lekker normaal gaan doen topic maar dan met iets meer letters
deze discussie kan prima in het algemene topic worden gehouden dan mag je zelf beslissen of dat in COR of NWS is
Kun je ze even linken svp, want ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:05 schreef Tjacka het volgende:
Zijn nu al 3 of 4 overdreven gedoe allemaal topics.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:57 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ohja, kreeg ik nog een reactie op mijn eerdere vraag in dit topic?
[..]
Kun je ze even linken svp, want ik kan ze niet vinden
Waarom is er geen ruimte voor een kritischer topic dat men allemaal niet zo panisch moet doen en moet dat in een of ander centraal topic? Een topic met een beetje gezond tegengas kan geen kwaad ipv tig paniek zaai topics.
shit ik wil nu heel koppig gaan doen en het topic niet open gooien maar ergens hebben jullie ook wel een puntquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is mijn topic dicht
Kan het COR-subforum niet tegen een kritische noot? Wat is dit voor links gedrocht joh? Gooi mijn topic weer eens open.
het corona-nieuws virus heeft zich gekloond.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind het mokerirritant dat er 2 algemene topics zijn.
Ik ook. Haal die uit NWS gewoon hierheen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind het mokerirritant dat er 2 algemene topics zijn.
Waarschijnlijk omdat dit het centrale topic nu is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:40 schreef THEFXR het volgende:
waarom is dit topic dicht?
COR / [Algemeen COVID-19 topic] #2 Stef Blok is NIET ziek
aha, ja, ik dacht dat een mod dat ff moet melden in het topic waarom het gesloten isquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit het centrale topic nu is.
COR / Het grote COVID-19 topic #78
Sorry vriend. Ik was even te enthousiast.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, ja, ik dacht dat een mod dat ff moet melden in het topic waarom het gesloten is
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er wat meer structuur komen? Het is nogal chaotisch en rommeling atm
Uh ja. Dat was mijn veegactie. Moest zoveel vegen dat deze ook opeens weg was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
WTF?!
Waarom is mijn uiterst serieuze klacht ineens weg?
Zet terug danquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Uh ja. Dat was mijn veegactie. Moest zoveel vegen dat deze ook opeens weg was.
No pun intended.
In dit topic heb je er 2 geveegdquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Uh ja. Dat was mijn veegactie. Moest zoveel vegen dat deze ook opeens weg was.
No pun intended.
Je verzoek was om te vegen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
In dit topic heb je er 2 geveegdMaar oke. Prima.
Dat was niet eens mijn verzoek.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Je verzoek was om te vegen.
En het topic is geveegd.
Klaar. Nu verder.
Al die 20 TR's waren toch van jou.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was niet eens mijn verzoek.
Jeetje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Al die 20 TR's waren toch van jou.
Er is geveegd. En nu klaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje.
Het ging om de post hier. Is het nou werkelijk zo moeilijk?
a) ik moet helemaal niks.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:46 schreef Harlekien het volgende:
Je weet dat je nu elke reactie die niet ontopic is moet verwijderen in dat topic?
a) zeker moet je wat, dat is je verantwoordelijkheid als modquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
a) ik moet helemaal niks.
b) we proberen het topic in goede banen te leiden. Een beetje offtopic/schuren aan het onderwerp is prima want het leeft, maar binnen perken. Niet de hele tijd, niet 6 pagina's achter elkaar, niet trollen.
c) de post die ik verwijderd heb van je is '' en die worden eigenlijk, in serieuze topics, altijd verwijderd. Staat zelfs in de policy.
Jezelf zo in die slachtofferrol zetten is echt wel onnodig hoor Je tegengeluid is net zo welkom als de rest. Maar hou het normaal en ontopic. Dat betekend ook dat je niet op IEDEREEN hoeft te reageren die een andere mening is toegedaan bijv.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:54 schreef Harlekien het volgende:
[..]
a) zeker moet je wat, dat is je verantwoordelijkheid als mod
b) lukt niet echt he? Beetje selectief mod spelen noem je dat. Tevens was het geen trollen, niet de hele tijd en zeker geen 6 pagina's achter elkaar
c) alsnog weergeeft het mijn mening over wat diegene zei
Snap dat het verleidelijk voor je is om iedereen met tegengeluid weg te werken, maar zo werkt het niet.
Bedankt!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wil graag @:tjacka bedanken voor zijn goede modwerk. Uitstekende keuze dat ze hem voor COR hebben aangesteld.
Lekker bezig maat.
Ik heb vandaag en gisteren een keer of 3 gehad dat ik een FOKpagina aan het lezen was en dat die pagina doorgestuurd werd naar een KPN-enquete niet van KPN....quote:Op zondag 1 maart 2020 10:24 schreef crystal_meth het volgende:
WTF... had een probleem tijdens het schrijven van een reactie (m'n cursor ging niet naar rechts wanneer ik op m'n →button duwde), wanneer ik op Invoeren klikte kreeg ik de boodschap "Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen." en werd uitgelogd...
Een wat wil je dat wij daarmee in het FB topic doen?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef raptorix het volgende:
Mijn nichtje woont in Gorinchem en is model in China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |