quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:57 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ohja, kreeg ik nog een reactie op mijn eerdere vraag in dit topic?
[..]
Kun je ze even linken svp, want ik kan ze niet vinden
Waarom is er geen ruimte voor een kritischer topic dat men allemaal niet zo panisch moet doen en moet dat in een of ander centraal topic? Een topic met een beetje gezond tegengas kan geen kwaad ipv tig paniek zaai topics.
shit ik wil nu heel koppig gaan doen en het topic niet open gooien maar ergens hebben jullie ook wel een puntquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is mijn topic dicht
Kan het COR-subforum niet tegen een kritische noot? Wat is dit voor links gedrocht joh? Gooi mijn topic weer eens open.
het corona-nieuws virus heeft zich gekloond.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind het mokerirritant dat er 2 algemene topics zijn.
Ik ook. Haal die uit NWS gewoon hierheen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind het mokerirritant dat er 2 algemene topics zijn.
Waarschijnlijk omdat dit het centrale topic nu is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:40 schreef THEFXR het volgende:
waarom is dit topic dicht?
COR / [Algemeen COVID-19 topic] #2 Stef Blok is NIET ziek
aha, ja, ik dacht dat een mod dat ff moet melden in het topic waarom het gesloten isquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit het centrale topic nu is.
COR / Het grote COVID-19 topic #78
Sorry vriend. Ik was even te enthousiast.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, ja, ik dacht dat een mod dat ff moet melden in het topic waarom het gesloten is
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er wat meer structuur komen? Het is nogal chaotisch en rommeling atm
Uh ja. Dat was mijn veegactie. Moest zoveel vegen dat deze ook opeens weg was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
WTF?!
Waarom is mijn uiterst serieuze klacht ineens weg?
Zet terug danquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Uh ja. Dat was mijn veegactie. Moest zoveel vegen dat deze ook opeens weg was.
No pun intended.
In dit topic heb je er 2 geveegdquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Uh ja. Dat was mijn veegactie. Moest zoveel vegen dat deze ook opeens weg was.
No pun intended.
Je verzoek was om te vegen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
In dit topic heb je er 2 geveegdMaar oke. Prima.
Dat was niet eens mijn verzoek.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Je verzoek was om te vegen.
En het topic is geveegd.
Klaar. Nu verder.
Al die 20 TR's waren toch van jou.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was niet eens mijn verzoek.
Jeetje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Al die 20 TR's waren toch van jou.
Er is geveegd. En nu klaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jeetje.
Het ging om de post hier. Is het nou werkelijk zo moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |