Geen idee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
NWS / Het grote COVID-19 topic. #75 In maart gaan we knallen zei ik
Waarom staat dit nog altijd in NWS?verplaatsen naar COR lijkt mij goed anders loopt alles door elkaar.
Ik ben geen NWS-mod.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou hup verplaatsen. Of wie zijn de mods hier?
@Lonaaquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon een nieuwsberichtentopic in NWS en Twitter en nieuws en gekibbel in COR. Maja, wie ben ik hé.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan heb je 2 centrale topics. Niet handig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon een nieuwsberichtentopic in NWS en Twitter en nieuws en gekibbel in COR. Maja, wie ben ik hé.
#teancentraletopicinCORquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan heb je 2 centrale topics. Niet handig.
Voor.quote:
Ja. Natuurlijk.quote:
Dat moeten we dus vragen aan de NWS mods en die willen ook een topic in NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef capricia het volgende:
@:pharkus
Wil/kun jij ze samenvoegen in COR?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Zeer teleurstellend dat NWS niet een beetje meewerkt.
Ik pak hier een TR voor mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat moeten we dus vragen aan de NWS mods en die willen ook een topic in NWS.
Oh god ik ben aan het lekken!!!!
Als jouw manier van modden de standaard wordt, is dit forum al ten dode opgeschreven.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat moeten we dus vragen aan de NWS mods en die willen ook een topic in NWS.
Oh god ik ben aan het lekken!!!!
mwa niet veel anders dan dit topic COR / Het GROTE laten we allemaal eens een lekker normaal gaan doen topic maar dan met iets meer lettersquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als jouw manier van modden de standaard wordt, is dit forum al ten dode opgeschreven.
Je knalt gewoon een goedlopend topic met een normale discussie van een collegamod dicht met de onterechte opmerking dat er tig van dat soort topics zijn.
Goed bezig
Ohja, kreeg ik nog een reactie op mijn eerdere vraag in dit topic?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa niet veel anders dan dit topic COR / Het GROTE laten we allemaal eens een lekker normaal gaan doen topic maar dan met iets meer letters
deze discussie kan prima in het algemene topic worden gehouden dan mag je zelf beslissen of dat in COR of NWS is
Kun je ze even linken svp, want ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:05 schreef Tjacka het volgende:
Zijn nu al 3 of 4 overdreven gedoe allemaal topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |