ja ze krijgt af en toe van die zakjes van de huisarts.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
meer vezels aan je vriendin voeren dan
WAUW MAATquote:Op maandag 24 februari 2020 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik niet kan poepen trek ik mijn broekriem 1 dag heel strak aan. Dan loop ik aan het einde van de dag krom van de buikpijn en dan ontplof ik vanzelf wanneer ik thuis ben.
Wat voor zakjes? Gewoon vezelrijk eten geen optie?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja ze krijgt af en toe van die zakjes van de huisarts.
[..]
Geen dank.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja ze krijgt af en toe van die zakjes van de huisarts.
[..]
WAUW MAATwat heb ik een mooie visualisatie in mijn hoofd.
ja mijn vriendin volgt al een heel strikt dieet, waarbij ze een lijst heeft met dingen die ze verdeeld over de dag eet...quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor zakjes? Gewoon vezelrijk eten geen optie?
En dat helpt wel, ik kreeg daar alleen maar verstoppingen van.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja mijn vriendin volgt al een heel strikt dieet, waarbij ze een lijst heeft met dingen die ze verdeeld over de dag eet...
Maar ook dat helpt niet echt, dus krijgt ze ook zakjes met een soort van laxeermiddel
nu eerst een bavariaquote:
En niet anders.quote:
Pics van het eindresultaat !?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wij hebben ooit de Zo. van Bavaria in kratjes nagebouwd..
[ afbeelding ]
Het komt wel erg dichtbij nu hequote:Op maandag 24 februari 2020 15:30 schreef noodgang het volgende:
Hebben we al corona of valt het nog mee?
KOffie heb ik wel en daar wil ik het graag bij houdenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:30 schreef noodgang het volgende:
ff aan het zoeken...quote:Op maandag 24 februari 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pics van het eindresultaat !?
He JIpquote:
Het is echt zo geen zin in hebben dag volgens mij of nietquote:Op maandag 24 februari 2020 15:36 schreef Jippie68 het volgende:
He Dot!
Moet zo naar de fysio, ook geen zin in
Duidelijk manaaldagquote:Op maandag 24 februari 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt zo geen zin in hebben dag volgens mij of niet
Ik heb net de notulen maar gelijk gemaakt, ging hier toch weer over poep
beetje welquote:
Nee wel Brand pilsquote:Op maandag 24 februari 2020 15:30 schreef noodgang het volgende:
Hier ook, ben blij als ik dadelijk weer naar de koeien magquote:
Maandag/baaldag manaaldag??quote:
WEL!quote:
O je hebt je aangepast aan het niveau van hier vanmiddag.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, maandag poep anaal = manaaldag
Flauw
lekker melken.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hier ook, ben blij als ik dadelijk weer naar de koeien mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |