hema hotdogs?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de trein en Lego gespeeld. Daarna draakje draak(zo noemt hij dat, dan moeten we vluchten voor een draak) gespeeld terwijl we naar de supermarkt gingen.
Net lekker hotdogs geluncht en hij wil zo weer samen met de trein spelen.
Anderhalf uur buiten geweestquote:Op maandag 24 februari 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt wel echt zwaar kut weer hoor. Man man man.
Waardeloosquote:Op maandag 24 februari 2020 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anderhalf uur buiten geweesthet was droog toen we weg gingen. Toen we terug kwamen was ondanks dat het niet hard ging het toch allemaal wel erg nat
Altijd drie keer per dagquote:
Nee van de Albert Heijnquote:
O leuk, soms hoef je niet eens weg om iets leuks met een kleine te doenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de trein en Lego gespeeld. Daarna draakje draak(zo noemt hij dat, dan moeten we vluchten voor een draak) gespeeld terwijl we naar de supermarkt gingen.
Net lekker hotdogs geluncht en hij wil zo weer samen met de trein spelen.
Knap hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd drie keer per dag
[..]
Nee van de Albert Heijn
Mijn zusje wijst je nog net niet af.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
IK hoop meestal een keer per dag, dat maakt de pics exclusiever voor haags
ik hoop ook 2 a 3x op een dagquote:Op maandag 24 februari 2020 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
IK hoop meestal een keer per dag, dat maakt de pics exclusiever voor haags
Ik ook zoiets.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef Filosoofert het volgende:
Mijn vriendin zo'n 4x per week, ik snap echt niet hoe je zoiets vol kan houden zonder je broek vol te ploffen.
Is niet goed hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef Filosoofert het volgende:
Mijn vriendin zo'n 4x per week, ik snap echt niet hoe je zoiets vol kan houden zonder je broek vol te ploffen.
ja ze krijgt af en toe van die zakjes van de huisarts.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
meer vezels aan je vriendin voeren dan
WAUW MAATquote:Op maandag 24 februari 2020 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik niet kan poepen trek ik mijn broekriem 1 dag heel strak aan. Dan loop ik aan het einde van de dag krom van de buikpijn en dan ontplof ik vanzelf wanneer ik thuis ben.
Wat voor zakjes? Gewoon vezelrijk eten geen optie?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja ze krijgt af en toe van die zakjes van de huisarts.
[..]
Geen dank.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja ze krijgt af en toe van die zakjes van de huisarts.
[..]
WAUW MAATwat heb ik een mooie visualisatie in mijn hoofd.
ja mijn vriendin volgt al een heel strikt dieet, waarbij ze een lijst heeft met dingen die ze verdeeld over de dag eet...quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor zakjes? Gewoon vezelrijk eten geen optie?
En dat helpt wel, ik kreeg daar alleen maar verstoppingen van.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja mijn vriendin volgt al een heel strikt dieet, waarbij ze een lijst heeft met dingen die ze verdeeld over de dag eet...
Maar ook dat helpt niet echt, dus krijgt ze ook zakjes met een soort van laxeermiddel
nu eerst een bavariaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |