O je hebt je aangepast aan het niveau van hier vanmiddag.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, maandag poep anaal = manaaldag
Flauw
lekker melken.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hier ook, ben blij als ik dadelijk weer naar de koeien mag
Thank youquote:
jij snapt, oortjes in, podcast aan en gaanquote:
Trekken aan die spenen!quote:Op maandag 24 februari 2020 15:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
jij snapt, oortjes in, podcast aan en gaan
Ruk'n Ruk'n zal diequote:
Hele dag aan die spenen zitten!quote:Op maandag 24 februari 2020 15:47 schreef Jippie68 het volgende:
Is zelf een boerderij runnen niets voor jou?
Mja, volgende maand reis naar Italië, ben benieuwd of t doorgaatquote:Op maandag 24 februari 2020 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het komt wel erg dichtbij nu he
Dat bepaal je toch zelf of je gaat?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mja, volgende maand reis naar Italië, ben benieuwd of t doorgaat
Uiteraard, maar dat weet ik nu nog nietquote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat bepaal je toch zelf of je gaat?
Nee dat bepaalt z'n begeleidingquote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ben er ooit mee bezig geweest om naar oost-Duitsland te vertrekken. Kon ik bedrijfsleider worden op een bedrijf met 400 koeien, met bedrijfswoning uiteraard.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:47 schreef Jippie68 het volgende:
Is zelf een boerderij runnen niets voor jou?
Gedeeltjes van Italie zijn al helemaal afgesloten kan me voorstellen dat je drie keer nadenkt voor je daar heen gaatquote:Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
quote:
Die spaanse?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Als het niet zo godsgruwelijknat was had ik nog wat blikken brand gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |