of die even kon gaan dweilen ofzoquote:Op maandag 24 februari 2020 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wou dat ik een kloon had dan kon ik die naar werk sturen.
Ik zal het zo eens aan mijn parkiet vragen of zij het is.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, waarom beschuldigen jullie MIJ...
Dat kan iedereen zijn...
ik maak me ook niet druk... maar ineens was iedereen weg..quote:Op maandag 24 februari 2020 09:45 schreef Prisha het volgende:
kloon schmoon...who cares. Waar maken jullie je druk om
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vergis je nu niet, want vanuit het niets kan het rustige omslaan naar evil thoughts en ga je drie bouwvakkers te lijf met de 1e de beste koekenpan die je te pakken krijgt.
ik ben aan het werk. Een beetje. Fokken while you work....fout, heel fout, ik weet het.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik maak me ook niet druk... maar ineens was iedereen weg..
Rustig maar. Ik geloof je.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:37 schreef FANN het volgende:
topic dood?
HET IS NIET MIJN KLOON!
Kan ik dus niets aan doen
who care's... ik vroeg alleen of ''het'' en vrouw of een man was....quote:Op maandag 24 februari 2020 09:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens aan mijn parkiet vragen of zij het is.
Ik was ff naar de wc beneden. Had schoonmaakmiddel en doekje mee. Vriend vertelde al over haartjes en zoquote:Op maandag 24 februari 2020 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik maak me ook niet druk... maar ineens was iedereen weg..
Ohw. Ik had gister nog veel meer gevraagd maar kreeg uiteraard geen antwoord. Op mijn verdachtenlijst staan ook piet en mo. Jij bent er alweer af en verder heb ik geen idee en is ook helemaal niet boeiend.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:48 schreef FANN het volgende:
[..]
who care's... ik vroeg alleen of ''het'' en vrouw of een man was....
volgende keer zal ik niets vragen....
wat een elllendequote:Op maandag 24 februari 2020 09:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was ff naar de wc beneden. Had schoonmaakmiddel en doekje mee. Vriend vertelde al over haartjes en zo![]()
![]()
Maar ik heb het overleefd.
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:49 schreef FANN het volgende:
Sterkte in ieder geval met de verbouwing![]()
Ja dus chil fann en dank je.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oké![]()
Sterkte in ieder geval met de verbouwing![]()
ik ga iets anders doen....
Ik vroeg al wat je bedoelde met die cactus... doe s antwoorden svp.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was ff naar de wc beneden. Had schoonmaakmiddel en doekje mee. Vriend vertelde al over haartjes en zo![]()
![]()
Maar ik heb het overleefd.
Ja zeg ik heb al antwoord gegeven. In een quote aan jou nog wel. Maar vooruit. Is een campingwctje. Met zakkies met poeder en dan een dekseltje erop als je klaar ben en dan aanduwen en dan is dat zakkie dicht en dat poeder zuigt het vocht op. Dat is hetzelfde spul als in luiers.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik vroeg al wat je bedoelde met die cactus... doe s antwoorden svp.Snap er geen reet van.
Ow ja werk en zo.. pff
Dollyquote:
Ik heb er begrip voor en wens je sterkte.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg ik heb al antwoord gegeven. In een quote aan jou nog wel. Maar vooruit. Is een campingwctje. Met zakkies met poeder en dan een dekseltje erop als je klaar ben en dan aanduwen en dan is dat zakkie dicht en dat poeder zuigt het vocht op. Dat is hetzelfde spul als in luiers.
Dank je.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb er begrip voor en wens je sterkte.
Had je quote niet gezien denk ik.. Fijne dag met decolloté's en zo. Sterkte.
muahahahquote:Op maandag 24 februari 2020 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hallo, 19 man3, jonger dan mijn zoon.Broekie.
KRIJG IK BINNENKORT EEN DATE??????quote:Op maandag 24 februari 2020 10:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
19![]()
![]()
We moeten @:tonja roepen...snel snel!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |