Ja best wel maar we hebben ook een cactus wctje gekregen dus ik hoef snachts niet naar beneden. Maar overdag tussen de bouwvakkers daarop piesen ga ik niet doen natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Die plee buiten is wel kut trouwens.
je klinkt wel relaxterquote:Op maandag 24 februari 2020 08:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moest daar ook aan denken en weet nu wat ie meemaakte. Ik ben wel iets relaxter nu geloof ik.
Dit bericht gaat vast helpen aan de bijdrage aan Chocofan om de komende 2 weken te overleven. Well done.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, als dat eenmaal achter de rug is heb je het ergste gehad. Dan breekt de periode aan dat je het langzaam op ziet knappen en dáárna spring je in de 'rot alsjeblieft allemaal op' modus.
Wat mij het meeste stoorde was dat er op sommige dagen niemand op kwam dagen, terwijl ze wel van je verlangden dat je de voordeur voor ze open liet staan. 1 dag gedaan, niemand gezien.
Ja dag, bel maar netjes aan dan.
Hoe je er ook mee omgaat, impact heeft het absoluut, want je hebt in die weken nul aan privacy.
Tot zover mijn opbeurende tekst.
Cactusquote:Op maandag 24 februari 2020 09:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja best wel maar we hebben ook een cactus wctje gekregen dus ik hoef snachts niet naar beneden. Maar overdag tussen de bouwvakkers daarop piesen ga ik niet doen natuurlijk.
Ik zeg gewoon heel de tijd. Het duurt maar 2 weken het duurt maar 2 weken.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, als dat eenmaal achter de rug is heb je het ergste gehad. Dan breekt de periode aan dat je het langzaam op ziet knappen en dáárna spring je in de 'rot alsjeblieft allemaal op' modus.
Wat mij het meeste stoorde was dat er op sommige dagen niemand op kwam dagen, terwijl ze wel van je verlangden dat je de voordeur voor ze open liet staan. 1 dag gedaan, niemand gezien.
Ja dag, bel maar netjes aan dan.
Hoe je er ook mee omgaat, impact heeft het absoluut, want je hebt in die weken nul aan privacy.
Tot zover mijn opbeurende tekst.
Neuh niks bijzonders nog. Jammer hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
je klinkt wel relaxter![]()
Hmmmm....niet toevallig een beetje coca-cola lightbreak types, die bouwvakkers?
Ja zo'n soort camping wctje. Met zakjes erin waar je dan poeder in moet doen wat het vocht opzuigt.quote:
Doe je goed! Je kan je erover opwinden, maar dat schiet ook niet op en helpt geen ene zak.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon heel de tijd. Het duurt maar 2 weken het duurt maar 2 weken.![]()
Nu staat mijn deur ook open en hier kan het inderdaad ook voorkomen dat ze iets niet doen en dus niet aanwezig zijn. Mijn keuken hoeft gelukkig niet gedaan te worden. Dat is vorig jaar al gebeurd dus op die dag zal er niemand zijn.
Afijn. Komt goed allemaal.
Mijn vriend is net beneden geweest en het is schoon en netjes en we hebben dus een campingwctje. Maar dank je dat je je she-wee wilde delen.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:03 schreef Prisha het volgende:
Oh @:Chocofan, voor die plee buiten....als ie niet erg schoon is...ik heb een she-wee voor je als je die wilt gebruiken? Wel eerst oefenen(m'n plaspotje heb ik weggeven dus die heb ik niet voor je)
Ik ben wel een stresskip maar bijzonder rustig nu. Komt misschien wel omdat ik nu hier typ en mijn verhaal kwijt kan. Gelijk de ellende eruit gooien.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed! Je kan je erover opwinden, maar dat schiet ook niet op en helpt geen ene zak.
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben wel een stresskip maar bijzonder rustig nu. Komt misschien wel omdat ik nu hier typ en mijn verhaal kwijt kan. Gelijk de ellende eruit gooien.
ah... ja dan dacht ik ook al.. al je spullen overal...quote:Op maandag 24 februari 2020 08:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan in principe. Mijn vriend is thuis. Alhoewel hij nu naar de super is. Maar dan wisselen we elkaar af. Het enige waar ik heen ga de komende week is de wc beneden. Gelukkig heb ik een stevige blaas.![]()
Trouwens genoeg mensen die weg gaan hoor. Dan krijg je een sleutelkastje aan de buitenkant zodat ze erin kunnen.
Nee dat is niet mijn kloonquote:Op maandag 24 februari 2020 08:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ff dat het een kloon van jou was.![]()
hmmmm ze geloven me niet denk ik...quote:
Het is je alter ego zekerquote:Op maandag 24 februari 2020 09:37 schreef FANN het volgende:
topic dood?
HET IS NIET MIJN KLOON!
Kan ik dus niets aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |