Dat is wel heel lang wachtenquote:Op maandag 24 februari 2020 07:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm ja die paar buizen bloed op zich is geen probleem, maar dat wachten. De laatste keer zat ik er om half negen en was om 11 uur aan de beurt en alleen maar omdat ik het nummertje van iemand die voor mij was maar geen zin meer had om te wachten
Omg dat duurt lang dan. Heb je geen andere prikpost in de buurt of moet het perse in het ziekenhuis gebeuren? En sterkte en succes en zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm ja die paar buizen bloed op zich is geen probleem, maar dat wachten. De laatste keer zat ik er om half negen en was om 11 uur aan de beurt en alleen maar omdat ik het nummertje van iemand die voor mij was maar geen zin meer had om te wachten
Da's een hintquote:Op maandag 24 februari 2020 07:55 schreef ChocoFan het volgende:
En mogge. Er staat nu een giga stofzuiger naast me die veel geluid maakt. Heel veel geluid en volgens mij zuigt ie de oude kachel leeg. De ellende is begonnen hier![]()
![]()
Ik zou niet weten wat voor hint.quote:
Succes daar, Sjokie!quote:Op maandag 24 februari 2020 08:27 schreef ChocoFan het volgende:
En nu gaan de tegels eruit. Man3 wat een teringherrie. Denk dat de oordoppies niet eens zullen werken.![]()
We hadden een kalender gekregen met wat ze elke dag gaan doen en een metertje met hoeveel de overlast is. Dag 1 stond op 100 procent. Dit klopt wel.
ik zou gek worden...quote:Op maandag 24 februari 2020 08:27 schreef ChocoFan het volgende:
En nu gaan de tegels eruit. Man3 wat een teringherrie. Denk dat de oordoppies niet eens zullen werken.![]()
We hadden een kalender gekregen met wat ze elke dag gaan doen en een metertje met hoeveel de overlast is. Dag 1 stond op 100 procent. Dit klopt wel.
Ja dank.quote:
Bilspleetquote:Op maandag 24 februari 2020 08:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dank.
Godver ik keek in een bilspleet.![]()
Zit er nu 1 naast me te boren. De buizen worden losgemaakt en door gezaagd.
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dank.
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:35 schreef Prisha het volgende:
die had een algehele meltdown nog voor ze begonnen waren
Oh.... we hebben een gast.... Hoiquote:Op maandag 24 februari 2020 00:47 schreef zuz het volgende:
[..]
Ben er zelf ook niet goed in.
Lig er soms wakker van.
1e dag is de meeste herrie, en als alles gesloopt en gestript is dan wordt het alleen maar mooier en beter.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dank.
Ik moest daar ook aan denken en weet nu wat ie meemaakte. Ik ben wel iets relaxter nu geloof ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bilspleet![]()
Success en sterkte Choco!. Krijg wat flashback's van de verbouwing bij Mo vorig jaar, die had een algehele meltdown nog voor ze begonnen waren. Hoop dat het bij jou meevalt
en als je even weg moet wat dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 08:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat al.![]()
Tis wel wat heftig ja. Het geluid.
Ja gelukkig ben ik niet de enige met deze ervaring.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Weet er alles van helaas. Het duurde en het duurde maar. Iedere dag lawaai, stof en je kan nergens bij omdat veel van je spullen afgedekt staan.
Zo te lezen zit je de 1e paar dagen in de herrie en is het hopelijk daarna een stuk minder, want het is om lijp van te worden. Het slopen maakt het meeste lawaai.
*huggie geeft*
Ach komt goed. Beetje herrie. Geef die gasten een bakkie en een broodje en in mum van tijd zit je in een nieuw huis. En ja een bouwvakker decolloté is schijnbaar bon ton. Nog ffkes doorbijten.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moest daar ook aan denken en weet nu wat ie meemaakte. Ik ben wel iets relaxter nu geloof ik.
Dat kan in principe. Mijn vriend is thuis. Alhoewel hij nu naar de super is. Maar dan wisselen we elkaar af. Het enige waar ik heen ga de komende week is de wc beneden. Gelukkig heb ik een stevige blaas.quote:
Ja dit denk ik dus ook. En met de buizen en kachels zijn ze al klaar. Ze doen 10 woningen per dag en wij zijn de ena laatste dus dat gaat snel allemaal na 2 andere flats.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
1e dag is de meeste herrie, en als alles gesloopt en gestript is dan wordt het alleen maar mooier en beter.
Ik dacht eerst ff dat het een kloon van jou was.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.... we hebben een gast.... Hoi![]()
ben je een man of een vrouw, want dat is niet ingevuld...
maakt niet uit hoor... maar is we; handig om te weten
Ja, als dat eenmaal achter de rug is heb je het ergste gehad. Dan breekt de periode aan dat je het langzaam op ziet knappen en dáárna spring je in de 'rot alsjeblieft allemaal op' modus.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja gelukkig ben ik niet de enige met deze ervaring.
Overal waar het kon staan mijn spullen ja. Hoog gestapeld. Dit had ik vorige week al af gelukkig. En volgens mij heb ik vandaag alleen de meeste herrie tenzij ze met de nieuwe kachels nog gaan boren. Maar nu zijn ze dus de tegels uit de wc aan het slopen en straks uit de badkamer en dat is volgens mij de meeste herrie.
Het belangrijkste waren mijn vogels maar die blijven godzijdank vrij rustig ook al probeert er nu 1 boven de herrie uit te tjilpen.oh en ik kreeg te horen dat ik schoenen aan moest doen ivm stukjes tegels overal.
![]()
Thanks voor de hug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |