Beetje boos worden helpt somsquote:Op maandag 24 februari 2020 09:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Na een énorm pissig telefoontje van afgelopen vrijdagochtend () lag zaterdagmiddag de doorverwijzing op de mat, dus die heb ik gescand en zelf doorgestuurd.
En nu maar weer wachten
Wij Limburgers zijn immuun.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat virus komt nu wel erg dichtbij
Blikvoer inslaan voor de zekerheid.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat Nederland ook bereiken vroeger of later. Benieuwd wat er dan uit de kast wordt getrokken aan maatregelenquote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal je over 2 weken zien dat dat 1 grote brandhaard was.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij Limburgers zijn immuun.
Is de schuld van carnaval.![]()
![]()
En veel bier.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blikvoer inslaan voor de zekerheid.
Jupquote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat parket aan maatregelen ligt allang klaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat Nederland ook bereiken vroeger of later. Benieuwd wat er dan uit de kast wordt getrokken aan maatregelen
He bah.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Das wel heul vroegquote:Op maandag 24 februari 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje wandelen, beetje zwemmen. En vroeg naar bed want ik moet er morgen om drie uur uit
Moet je eens opletten hoe snel de supermarkten leeg gaan zijn hier.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat Nederland ook bereiken vroeger of later. Benieuwd wat er dan uit de kast wordt getrokken aan maatregelen
Ik denk dat dat wel goed zit.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe snel de supermarkten leeg gaan zijn hier.
Ja, maar ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Gaan ze Den Haag op slot doen als het daar opduikt?quote:Op maandag 24 februari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat parket aan maatregelen ligt allang klaar.
Neem een parkiet of kanarie, als die omvalt in het kooitje moet je jezelf ook zorgen gaan maken.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat parkiet aan maatregelen ligt allang klaar.
Nee, economie draait door. Denk wel extra veldhospitaal e.d.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Gaan ze Den Haag op slot doen als het daar opduikt?
Oh bedoelde dus parket. Lolquote:Op maandag 24 februari 2020 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem een parkiet of kanarie, als die omvalt in het kooitje moet je jezelf ook zorgen gaan maken.
Dit ja. Het is niet dat het qua verloop heftiger is dan "normale" griep toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat dat hele virus niet eens het grootste probleem is voor Nederland. Wel de paniek en massahysterie die zal ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |