Beetje boos worden helpt somsquote:Op maandag 24 februari 2020 09:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Na een énorm pissig telefoontje van afgelopen vrijdagochtend () lag zaterdagmiddag de doorverwijzing op de mat, dus die heb ik gescand en zelf doorgestuurd.
En nu maar weer wachten
Wij Limburgers zijn immuun.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat virus komt nu wel erg dichtbij
Blikvoer inslaan voor de zekerheid.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat Nederland ook bereiken vroeger of later. Benieuwd wat er dan uit de kast wordt getrokken aan maatregelenquote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal je over 2 weken zien dat dat 1 grote brandhaard was.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij Limburgers zijn immuun.
Is de schuld van carnaval.![]()
![]()
En veel bier.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blikvoer inslaan voor de zekerheid.
Jupquote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat parket aan maatregelen ligt allang klaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat Nederland ook bereiken vroeger of later. Benieuwd wat er dan uit de kast wordt getrokken aan maatregelen
He bah.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Das wel heul vroegquote:Op maandag 24 februari 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje wandelen, beetje zwemmen. En vroeg naar bed want ik moet er morgen om drie uur uit
Moet je eens opletten hoe snel de supermarkten leeg gaan zijn hier.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat Nederland ook bereiken vroeger of later. Benieuwd wat er dan uit de kast wordt getrokken aan maatregelen
Ik denk dat dat wel goed zit.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe snel de supermarkten leeg gaan zijn hier.
Ja, maar ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Gaan ze Den Haag op slot doen als het daar opduikt?quote:Op maandag 24 februari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat parket aan maatregelen ligt allang klaar.
Neem een parkiet of kanarie, als die omvalt in het kooitje moet je jezelf ook zorgen gaan maken.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat parkiet aan maatregelen ligt allang klaar.
Nee, economie draait door. Denk wel extra veldhospitaal e.d.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Gaan ze Den Haag op slot doen als het daar opduikt?
Oh bedoelde dus parket. Lolquote:Op maandag 24 februari 2020 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem een parkiet of kanarie, als die omvalt in het kooitje moet je jezelf ook zorgen gaan maken.
Dit ja. Het is niet dat het qua verloop heftiger is dan "normale" griep toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat dat hele virus niet eens het grootste probleem is voor Nederland. Wel de paniek en massahysterie die zal ontstaan.
Nee nog niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Het is niet dat het qua verloop heftiger is dan "normale" griep toch?
Was vanmorgen op de radio, de regio onder Milaan was geen water, toiletpapier of pasta?!! meer te krijgen nu alquote:Op maandag 24 februari 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel goed zit.
Dat is een voorbode.....quote:Op maandag 24 februari 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was vanmorgen op de radio, de regio onder Milaan was geen water, toiletpapier of pasta?!! meer te krijgen nu al
Ja maar het probleem daar is dat je het water uit de kraan niet kan drinken. Hier wel, dus dat is al een voordeel.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was vanmorgen op de radio, de regio onder Milaan was geen water, toiletpapier of pasta?!! meer te krijgen nu al
Ik heb echt lelijk gedaan, maar het is nu in elk geval geregeldquote:Op maandag 24 februari 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje boos worden helpt somsIk hoop dat ze snel bellen voor een afspraak
Progressie.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb echt lelijk gedaan, maar het is nu in elk geval geregeld
Ik blijf correct maar laat wel altijd duidelijk mijn onvrede blijken als ik die heb.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 24 februari 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Trump gaat er steeds meer uitzien als Bassie met een bad make-up day
Tot een besmetteling in het drinkwater spuugt.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar het probleem daar is dat je het water uit de kraan niet kan drinken. Hier wel, dus dat is al een voordeel.
Je moet er iets voor over hebben.quote:
Hij is een blond/grijze oempa loempa.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een kerel hèquote:Op maandag 24 februari 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Mwah dit gaat wel heel ver hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot een besmetteling in het drinkwater spuugt.
Valt soms niet mee om de bureaucratie in de zorg te doorbrekenquote:Op maandag 24 februari 2020 09:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was het waard. En ik zou iets later kunnen als ik een taxi zou nemen, maar ik ga met een nachtbus naar de luchthavenquote:Op maandag 24 februari 2020 09:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben.
Hoe ver zit je van de luchthaven af?quote:Op maandag 24 februari 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was het waard. En ik zou iets later kunnen als ik een taxi zou nemen, maar ik ga met een nachtbus naar de luchthaven
De bus doet er een half uurtje over (een taxi ook). Maar ik moet even naar de bushalte wandelen. Da’s 20 minutenquote:Op maandag 24 februari 2020 09:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ver zit je van de luchthaven af?
Dat valt nog mee, alleen dat lopen is wel lang met koffers.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bus doet er een half uurtje over (een taxi ook). Maar ik moet even naar de bushalte wandelen. Da’s 20 minuten
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, alleen dat lopen is wel lang met koffers.
Dan valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb alleen een rugzakje.
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:27 schreef Muck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |