Banaanvraagquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:10 schreef Verbruikersnaam het volgende:
KLB / Mensen die super veel hebben gekocht
Kan SuperwormJim geen klb ban krijgen. Die meldt echt nooit wat nuttigs.
Ik geef slechts mijn mening. Je kan natuurlijk ook mijn post negeren, als die je niet aanstaat. Je hoeft er niet op te reageren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:10 schreef Verbruikersnaam het volgende:
En als dit het argument is, kan 92,34% van de klb'ers direct een permban krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:10 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waarom worden er dan zoveel post gewist ?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:56 schreef Solotovski het volgende:
Ondanks dat swj echt voor een slappe lul zorgt met die dooddoeners van hem, heeft ie wel gelijk. Laten we iedereen met een mening bannen
Dat valt reuze mee en dat weet je zelf ook. Stuk strontquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom worden er dan zoveel post gewist ?
Jullie hoeven er niet op te reageren
Hahaquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee en dat weet je zelf ook. Stuk stront
Ook niet meer posts wissen als @wollah weer VIESMAD post dan, het is immer zijn mening.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:56 schreef Solotovski het volgende:
Ondanks dat swj echt voor een slappe lul zorgt met die dooddoeners van hem, heeft ie wel gelijk. Laten we iedereen met een mening bannen
Deze manquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ook niet meer posts wissen als @:Wollah weer VIESMAD post dan, het is immer zijn mening.
Doe nou niet bijdehandquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ook niet meer posts wissen als @:Wollah weer VIESMAD post dan, het is immer zijn mening.
Niet waar.quote:
Maatjespijperij, ban.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee en dat weet je zelf ook. Stuk stront
quote:
Ik dacht: er wordt niks aan gedaan dus de modjes hebben het vast en zeker niet gezien, dat is de enige verklaringquote:
Nee, PSV'erquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:45 schreef pferdfahrer het volgende:
Waarom is het topic dicht. Ben je soms PVVer Solo?
Nopequote:Op woensdag 11 maart 2020 18:50 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is gewoon een valide klacht. Openen die zooi
Omdat je je max al hebt bereikt vandaag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
KLB / Kat is aan het shedden
@:solotovski
Waarom slotje hierop?
Hijs een beetje zuur deze week. Even laten rusten, komt vanzelf weer bij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:05 schreef Mikeytt het volgende:
KLB / Kat is aan het shedden
@:solotovski
Waarom slotje hierop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |