SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels![]()
![]()
Als je de mod lief vraagt om de TT aan te passen vind ik het goed.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Fernweh het volgende:
Kopjechino vloert Bokito met aikido.Ik wou die pakken..
![]()
Naah dit is prima jij moet je maar verantwoorden bij @Kopjechinoquote:Op zondag 23 februari 2020 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je de mod lief vraagt om de TT aan te passen vind ik het goed.
Gelieve verwijderen![]()
Ik heb geen moeite met mijn verantwoordelijkheid nemen. Dus kom maar op @Kopjechinoquote:Op zondag 23 februari 2020 22:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Naah dit is prima jij moet je maar verantwoorden bij @:Kopjechino![]()
![]()
![]()
Als ze mij de opdracht geeft jou een pak rammel te geven, dan doe ik het.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met mijn verantwoordelijkheid nemen. Dus kom maar op @:kopjechino
Gelieve verwijderen![]()
Oh kan ze dat niet zelfquote:Op zondag 23 februari 2020 22:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als ze mij de opdracht geeft jou een pak rammel te geven, dan doe ik het.![]()
![]()
Die houdt wel van stevig héquote:Op zondag 23 februari 2020 23:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar heeft Sinterklaas een broertje dood aan![]()
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:30 schreef Fernweh het volgende:
Naah dit is prima jij moet je maar verantwoorden bij @:KopjechinoWaar gaat dit over?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef stokj het volgende:
Ik heb geen moeite met mijn verantwoordelijkheid nemen. Dus kom maar op @:kopjechino
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
mogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |