Ik op precies hetzelfde moment uit Utrecht Hbf.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:39 schreef derLudolf het volgende:Tevens pünktlich vertrokken van Emmen Hbf.
Ik rij net weg uit Deventerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:19 schreef derLudolf het volgende:
Fles en Dennis ook al wakker?
Jemig wat resoneert en triltdeze railtrekker. Zeker als ie op het toerental komt dat ie moet schakelen.
Ik snap het belang van stroomlijn. Maar dit is wel echt Sakeru Gummy lang.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat fucking vet. 360km/u gaat dit ding doen in de alledaagse dienst.
De reden van de absurde neuzen is omdat de tunnels op de lijnen eigenlijk helemaal niet geschikt zijn voor die snelheden. Dankzij de lange neus blijven de oren van de reizigers heel. Hoe sneller je door die tunnels wilt rijden, des te langer de neus moet zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik snap het belang van stroomlijn. Maar dit is wel echt Sakeru Gummy lang.
Had vandaag best naar Winterberg gekund, maar ja. Nu hopen op mooi weer volgende week.quote:
helemaal mooi als het op een of andere aftandse diesel isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
"Schön dass Sie Bahn fahren heute. Greta dankt euch dafür!"
Was eerder vanochtend trouwens.
Was in de 643 naar Münster geloof ik. Sloeg ook op het opruimen van afvalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helemaal mooi als het op een of andere aftandse diesel is
We zitten in een 60 jaar oud 1e klas rijtuig, met NRW ticketquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:35 schreef Eix het volgende:
Ik zie trouwens dat die rit ruim 50 minuten non stop door rijdt tussen Bestwig en Schwerte. Dat is wel gaaf.
chaos!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:35 schreef derLudolf het volgende:
En we wijken af van de route die Dennis bedacht/uitgezet heeft
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef dennistd het volgende:
vanuit het Centralbahn-rijtuig achter de 218 in Winterberg.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:31 schreef dennistd het volgende:
Wel +60 helaas, oorzaak van alle noodremmingen was een storing aan het rijtuig achter de loc waardoor de remleiding steeds leeggegooid werd
Wij zaten achter dat probleemgevalquote:
Direct achter de loc zat een n-wagen. Wij zaten in het eerste centraal Bahn rijtuig achter de locquote:
Nee volgende week ook nog begreep ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef James1988 het volgende:
Was dat vandaag nou de laatste rit van het wintersportseizoen?
Gelukkig waren jullie niet veel te laat bij Winterberg, amper 5 minuten na jullie doorkomst net buiten Winterberg kwam er een enorme hoos- en hagelbui langsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef dennistd het volgende:
vanuit het Centralbahn-rijtuig achter de 218 in Winterberg.
Die bui zagen we ja, gelukkig hadden we de ramen alweer dichtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Gelukkig waren jullie niet veel te laat bij Winterberg, amper 5 minuten na jullie doorkomst net buiten Winterberg kwam er een enorme hoos- en hagelbui langs
Zat gelukkig alweer in de auto
Ik heb nergens als een gek gereden. Heenweg 1 foto van die trein, terugweg 1 foto van die trein.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:18 schreef derLudolf het volgende:
Nog op meer plaatsen foto's gemaakt? Zijn een paar keer een gek in een Polo tegen gekomen. Reed/scheurde als een malle en parkeerde half op de weg.
Lijkt me met je beroep ook niet zo handig nee. Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb nergens als een gek gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |