Ik op precies hetzelfde moment uit Utrecht Hbf.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:39 schreef derLudolf het volgende:Tevens pünktlich vertrokken van Emmen Hbf.
Ik rij net weg uit Deventerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:19 schreef derLudolf het volgende:
Fles en Dennis ook al wakker?
Jemig wat resoneert en triltdeze railtrekker. Zeker als ie op het toerental komt dat ie moet schakelen.
Ik snap het belang van stroomlijn. Maar dit is wel echt Sakeru Gummy lang.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat fucking vet. 360km/u gaat dit ding doen in de alledaagse dienst.
De reden van de absurde neuzen is omdat de tunnels op de lijnen eigenlijk helemaal niet geschikt zijn voor die snelheden. Dankzij de lange neus blijven de oren van de reizigers heel. Hoe sneller je door die tunnels wilt rijden, des te langer de neus moet zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik snap het belang van stroomlijn. Maar dit is wel echt Sakeru Gummy lang.
Had vandaag best naar Winterberg gekund, maar ja. Nu hopen op mooi weer volgende week.quote:
helemaal mooi als het op een of andere aftandse diesel isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
"Schön dass Sie Bahn fahren heute. Greta dankt euch dafür!"
Was eerder vanochtend trouwens.
Was in de 643 naar Münster geloof ik. Sloeg ook op het opruimen van afvalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helemaal mooi als het op een of andere aftandse diesel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |