Vorige keer zat er ook een jaartje tussen...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
Vorig seizoen was dus een incident. Het is weer ouderwets bagger bij Ajax.
5 jaar.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vorige keer zat er ook een jaartje tussen...
Wow, gelijk helemaal bozig.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je kijkt naar wat er werd verwacht, domme nerd.
Inderdaad. Tadic hopeloos uit vorm, Neres al tijden weg, Promes iedere keer geblesseerd. Om over de afwezigheid van Ziyech maar te zwijgen.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:36 schreef MaxC het volgende:
De ervaren spelers laten je ook in de steek vandaag, Blind 24x balverlies, Tadic kan geen voorzet meer geven die aankomt en Babel komt nog geen lantaarnpaal voorbij.
Ga je nu derpen met die EL winst van 2002?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
2e plek telt ook als prijsoké man.
Tadic speelt al maanden kut, als Ziyech, Promes en Neres niet snel terugkomen zie ik het echt gebeuren dat we overal naast pissen dit seizoenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:36 schreef MaxC het volgende:
De ervaren spelers laten je ook in de steek vandaag, Blind 24x balverlies, Tadic kan geen voorzet meer geven die aankomt en Babel komt nog geen lantaarnpaal voorbij.
Nee hoor, ik vind jou gewoon een domme nerd ongeacht wat je te zeggen hebt.quote:
Ziedend.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou gewoon een domme nerd ongeacht wat je te zeggen hebt.
Er komt werkelijk waar nooit wat fatsoenlijks uit jouw mond.
Eens wel. Pak die Caland maar even keihard aan!quote:Op zondag 23 februari 2020 19:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou gewoon een domme nerd ongeacht wat je te zeggen hebt.
Er komt werkelijk waar nooit wat fatsoenlijks uit jouw mond.
Die kan er echt geen klote van, nooit gekund ook. Maar mensen vinden het sinds Koeman opeens een nuttige speler.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:50 schreef Generationalpha het volgende:
Ik blijf het zeggen: Babel is een lachwekkende "aanwinst" voor Ajax. Geen flauw idee waar die zijn reputatie aan te denken heeft. Bij Oranje is het ook 9 van de 10 keer om te janken, scoort nooit, traag. Wat een aanfluiting.
Precies dit ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan er echt geen klote van, nooit gekund ook. Maar mensen vinden het sinds Koeman opeens een nuttige speler.
Gaston Sangoy . Zonder hem stond die nu bij Zwolle of Den Haag te ballenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:50 schreef Generationalpha het volgende:
Ik blijf het zeggen: Babel is een lachwekkende "aanwinst" voor Ajax. Geen flauw idee waar die zijn reputatie aan te denken heeft. Bij Oranje is het ook 9 van de 10 keer om te janken, scoort nooit, traag. Wat een aanfluiting.
Geestelijk vader van het heupschot?quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:33 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk uiteindelijk gewoon een enorm kutseizoen.
Wat een God, die heeft een transfersom van 17 miljoen opgeleverd. Ik ben trouwens ook benieuwd welke held Edson Braafheid no look heeft leren koppen. Oh ja, en Kluiverts rijinstructeur.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar hij heeft dat Babel inderdaad aangeleerd.
Daar hoort hij ook gewoon te spelen. Kan er niets van.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaston Sangoy . Zonder hem stond die nu bij Zwolle of Den Haag te ballen
Zonder dat schot hoort die daar ja . Raar dat Ajax vol zit met dat soort jongens.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Daar hoort hij ook gewoon te spelen. Kan er niets van.
Allebei waarschijnlijk, helaas.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Blind kan echt nietelk duel op kracht verliest hij. En dan Babel hahaha. Dat staat dan in het Nederlands elftal.
Noem een betere cv in de eredivisie.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Blind kan echt nietelk duel op kracht verliest hij. En dan Babel hahaha. Dat staat dan in het Nederlands elftal.
Baumgartlquote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Noem een betere cv in de eredivisie.
BAUMGARTLGODquote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Voorin kan ik het nog wel accepteren hoe het ingevuld is omdat het ook niet te doen is om gelijkwaardige spelers voor Ziyech en Promes ook nog op de bank hebben te zitten.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:13 schreef Scorpie het volgende:
Eigenlijk best ernstig dat de selectie zo kaal blijkt te zijn. 2 of 3 blessures en je moet teruggrijpen op jeugd en Huntelaar voorin. Totale onbalans.
Nee, waarom? Een slechte wedstrijd verandert daar weinig aan.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:00 schreef SaskiaR het volgende:
Dessers vond Blind vorige week nog de beste cv van de eredivisie: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=367944
Zou ie daar nu anders over denken?
Kan ik mij wel in vinden.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje. Kampioenschap is een beetje en troostprijs om over de beker maar te zwijgen.
Ver in Europa gaan we de aankomende jaren niet komen vrees ik.
Dan leg je de lat heel laag.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Traore had gewoon moeten spelen. Die doet het de laatste weken echt prima. Snap niet waarom je dan in hemelsnaam Huntelaar laat starten.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:13 schreef Scorpie het volgende:
Eigenlijk best ernstig dat de selectie zo kaal blijkt te zijn. 2 of 3 blessures en je moet teruggrijpen op jeugd en Huntelaar voorin. Totale onbalans.
Welk schot? Wat is de laatste keer dat Babel überhaupt uit een afstandsschot gescoord heeft?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder dat schot hoort die daar ja. Raar dat Ajax vol zit met dat soort jongens.
Vind ik ook, maar sommige ‘fans’ schrijven hem gelijk af.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, waarom? Een slechte wedstrijd verandert daar weinig aan.
Walgelijk slecht.twitter:GracenoteNL twitterde op zondag 23-02-2020 om 18:46:39⬇ - Ajax verliest voor het eerst in 15 jaar 3 uitwedstrijden op rij in de Eredivisie. #ajaher reageer retweet
Gelukkig werd Utrecht-uit nog afgelast.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Walgelijk slecht.twitter:GracenoteNL twitterde op zondag 23-02-2020 om 18:46:39⬇ - Ajax verliest voor het eerst in 15 jaar 3 uitwedstrijden op rij in de Eredivisie. #ajaher reageer retweet
Tot zover ‘niet wedstrijdfit’twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 23-02-2020 om 22:27:23Hakim Ziyech rondt transfer naar Chelsea af: vijf jaar contract bij club uit Londen https://t.co/FRKnMI6B5J https://t.co/XGRlc6ppSj reageer retweet
Hakim "Stieven" Ziyechquote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
Tot zover ‘niet wedstrijdfit’twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 23-02-2020 om 22:27:23Hakim Ziyech rondt transfer naar Chelsea af: vijf jaar contract bij club uit Londen https://t.co/FRKnMI6B5J https://t.co/XGRlc6ppSj reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |