Voor mij wel, ik heb altijd wel alcohol in huisquote:
Een fles spiritus?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik heb altijd wel alcohol in huis
Ik doe het wat rustiger aan dit jaarquote:Op zondag 23 februari 2020 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik heb altijd wel alcohol in huis
Ik drink het niet allemaal op hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het wat rustiger aan dit jaar
Vond het iets teveel van het goede worden
We krijgen een welkoms drankje volgende week. Deze is mijn keusquote:Op zondag 23 februari 2020 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor wijn.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd welke de meeste brieven heeft...zal wel een boerin zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:23 schreef Soury het volgende:
Boeren weer vanavond [ link | afbeelding ]
Dat heb ik ook vaak van bierquote:Op zondag 23 februari 2020 17:23 schreef Soury het volgende:
Boeren weer vanavond [ link | afbeelding ]
Ik wel die Geert-Jan. En toen las ik in het BZV topic dat het een arrogante kwal isquote:Op zondag 23 februari 2020 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke de meeste brieven heeft...zal wel een boerin zijn.
Ik vond er niets leuks tussen zitten
De mijne ookquote:Op zondag 23 februari 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
We krijgen een welkoms drankje volgende week. Deze is mijn keus
ieuwwwwwwquote:Op zondag 23 februari 2020 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel die Geert-Jan. En toen las ik in het BZV topic dat het een arrogante kwal isDus[ link | afbeelding ]and you give me hope
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
We krijgen een welkoms drankje volgende week. Deze is mijn keus
Ja dat denk ik welquote:
Je mag hem hebbenquote:Op zondag 23 februari 2020 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel die Geert-Jan. En toen las ik in het BZV topic dat het een arrogante kwal isDus[ link | afbeelding ]
Nou uhhh.....quote:
Nee dank je maar die kan nog wel eens leuke tv opleveren.quote:
Eén minuut over 19:00quote:Op zondag 23 februari 2020 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
weet niet hoe laat je binnen valt natuurlijk
We zien het welquote:
Ja zo raar die regels, alles afwijkend is een probleemquote:Op zondag 23 februari 2020 16:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er ligt een taludje bij de kroeg deur hoor
Deze was voor een ander bericht.
Hier ook zo. Mijn moeder wilde een goedkopere, want makkelijker. Mocht niet![]()
Niet spoilerenquote:Op zondag 23 februari 2020 17:37 schreef Soury het volgende:
Hij staat bekend als een echte rokkenjager. Hij is inderdaad erg dominant en houdt niet van tegenspraak. Uit het BZV topic
Is geen spoiler het is van iemand die hem kent. Wie weet is het een prima gentlemanquote:
Zitten een portretten bij weer hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is geen spoiler het is van iemand die hem kent. Wie weet is het een prima gentleman
Ik kijk morgen pasquote:Op zondag 23 februari 2020 17:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zitten een portretten bij weer hoor
Wel donker bier, of niet?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Stond als variatietip in het recept, dus was wel benieuwd, als bierdrinker zijnde
Mooi heb ik geen last van jequote:
Ja 20 secondenquote:
deed gek... mijn post werden niet gepost en zo .. dus opnieuw en opnieuw tot de Cloudfare de kop op stakquote:
Ja geweldig maar dit is meer de scquote:Op zondag 23 februari 2020 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het ook best wel leuke strips.
Daar heb je gelijk in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |