Is ook al een oud grapje volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft dat nichtje van Holleeder ook geprobeerd, ik kan even niet op haar naam komen.
Die had ik gezien ja. Oh is dat het nichtje, lol weet ik dat ook weer. En wat loopt die te miepen, stomme trut is het met haar mooie kont.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:41 schreef Deisyy het volgende:
SHO / Miljuschka showt haar bubbelkont
[ afbeelding ]
Het schijnt volgens Mootie nogal een gewoonte van haar te zijn, klagen over vetjes enzo, maar een prima figuur hebben.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja. Oh is dat het nichtje, lol weet ik dat ook weer. En wat loopt die te miepen, stomme trut is het met haar mooie kont.
En ja kan mij stevig knuffelen weer.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg altijd: Beter een dikke reet, dan geen reet
Ja ik las het, werd er spontaan aggressief van, aandachtshoer.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt volgens Mootie nogal een gewoonte van haar te zijn, klagen over vetjes enzo, maar een prima figuur hebben.
Maar kreeg ze toen ook geld terug van Dreft?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:41 schreef Deisyy het volgende:
SHO / Miljuschka showt haar bubbelkont
[ afbeelding ]
Ga maar even in dat topic vragenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Maar kreeg ze toen ook geld terug van Dreft?
Noem je mij dik?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij die ook niet nodig hebt
quote:Windstoten, fijnstof en rondvliegend Sahara-zand zorgen voor grote overlast op de Canarische Eilanden. Nederlandse toeristen hebben zich verschanst in huizen en hotels en zitten in onzekerheid omdat luchthavens zijn gesloten.
Als mijn kleding te krap gaat zitten weet ik dat ik te veel en te lekker heb gegetenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij die ook niet nodig hebt
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Noem je mij dik?
Niet iedereen die op zijn/haar gewicht let is dik
Ik noem jou precies goed
Ik zou als dood zijn als die band weer gaat draaienquote:
Er heerst op Gran Canaria ook nog een grote brand die ze nog niet helemaal onder controle hebben ,...quote:
Dan word je vanzelf wakker.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou als dood zijn als die band weer gaat draaien
Daar is niks mis mee toch. Stoofpotjesquote:Op zondag 23 februari 2020 16:53 schreef D. het volgende:
Mijn stoofpotje staat al een paar uur te sudderen, dus morgen waarschijnlijk weer ietsje in de plus
Stoofpotje met wat?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:53 schreef D. het volgende:
Mijn stoofpotje staat al een paar uur te sudderen, dus morgen waarschijnlijk weer ietsje in de plus
Tussen de koffersquote:
Dat las ik ook ja, klinkt allemaal niet best. Er zullen ook weer genoeg Nederlanders zijn, want een deel had vorige week vakantie.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Er heerst op Gran Canaria ook nog een grote brand die ze nog niet helemaal onder controle hebben ,...
Weinig, maar het smaakt vast te goed om er maar een klein beetje van te etenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee toch. Stoofpotjes
Zou wat zijn als er ook nog Corona de kop opsteekt..quote:Op zondag 23 februari 2020 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat las ik ook jou, klinkt allemaal niet best. Er zullen ook weer genoeg Nederlanders zijn, want een deel had vorige week vakantie.
Las Palmas hermetisch afgesloten.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er ook nog Corona de kop opsteekt..
Runderlappen, ui, en champignonsquote:Op zondag 23 februari 2020 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoofpotje met wat?
Ik heb allerlei groenten in de oven staan, lekker een stukje zalm erbij straks
Neuh, dit dekt de lading wel, klinkt goed. Stoofpotjes!quote:Op zondag 23 februari 2020 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
Runderlappen, ui, en champignons![]()
Met aardappelpuree
Of bedoel je het hele recept?
Vorige keer met wijn, nu met bier gedaanquote:Op zondag 23 februari 2020 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh, dit dekt de lading wel, klinkt goed. Stoofpotjes!
Lekker is dat hoor ik wissel het ook af met bier en wijn. Maar ik koop tegenwoordig net zo veel drank wat er nodig is in die pan anders gaat het opquote:Op zondag 23 februari 2020 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vorige keer met wijn, nu met bier gedaan
Ik heb ook braaf 1 flesje gekochtquote:Op zondag 23 februari 2020 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker is dat hoor ik wissel het ook af met bier en wijn. Maar ik koop tegenwoordig net zo veel drank wat er nodig is in die pan anders gaat het op
Jij ook smakelijk eten!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
Eet smakelijk allen, wij gaan zo ook weg om te eten. Zin in.Toedels tot later.
Ik heb het nog nooit met bier gemaakt, wel altijd rode wijn erinquote:Op zondag 23 februari 2020 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vorige keer met wijn, nu met bier gedaan
Eet smakelijk Choco en veel plezier!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
Eet smakelijk allen, wij gaan zo ook weg om te eten. Zin in.Toedels tot later.
Stond als variatietip in het recept, dus was wel benieuwd, als bierdrinker zijndequote:Op zondag 23 februari 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit met bier gemaakt, wel altijd rode wijn erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |